'زنگ' بیش از شکاف ها در کارگر پشتیبانی می رود توجهی نشد می گویند نمایندگان مجلس

این BEIS کمیته از دولت خواست به در نظر گرفتن بخش-اقدامات خاص برای محافظت از کسب و کار و کارگران است.عکس: David

توسط AKHSHIJNEWS در 8 مرداد 1399

این BEIS کمیته از دولت خواست به در نظر گرفتن بخش-اقدامات خاص برای محافظت از کسب و کار و کارگران است.
عکس: David Jensen/EMPICS سرگرمی

بارها و بارها نگرانی بیش از شکاف ها در حمایت از کارگران و کسب و کار در طول coronavirus بحران به ادامه بروید توجهی نشد کمیته ای از نمایندگان مجلس گفته دولت است.

در نامه ای در روز دوشنبه به کسب و کار, منشی, Alok شارما صندلی از کسب و کار و انرژی و استراتژی صنعتی کمیته Darren Jones مشخص شده است تعدادی از مشکلات کلیدی است که نیاز به پرداختن به این کشور ظهور از Covid-19 مستند.

جونز گفت: "با توجه به تحول اوضاع در اطراف Covid-19 آن را اجتناب ناپذیر است که مسائل ظهور کرد و در مورد اثربخشی دولت بسته حمایتی و تاثیر آن بر کارگران و کسب و کار.

"اما آن را نیز مورد است که زنگ خطر را بیش از شکاف در دولت را از جمله برای زنان و کسانی که موثر بر مترجمان آزاد و آژانس کارگران بودند که بارها و بارها مطرح شده توسط آن را تحت تاثیر قرار و در عین حال این هشدارها همچنان به رفتن توجهی نشد."

نامه ای است که در اوج یک سری از شواهد جلسات با وزرا و نمایندگان از کسب و کار و اتحادیه های کارگری و خود اشتغالی برای پرس و جو راه اندازی شد در ماه مارس به تاثیر از coronavirus در کسب و کار و کارگران است.

جونز به رسمیت شناخته شده و تلاش های بسیاری از کارگران و کسب و کار که به افزایش به چالش های مطرح شده در مورد این بیماری همه گیر اما همچنین تعدادی از مسائل از جمله کاهش تدریجی کردند پشتیبانی تا اکتبر سال 2020 درمان کارگران در گیر و بهداشت و مسائل ایمنی.

او گفت: "در بخش کسب و کار و خزانه سزاوار اعتبار قابل توجه برای تلاش های خود را در پرداختن به چالش های بی سابقه ای مواجه شده توسط کسب و کار و کارگران زیر تاثیر Covid-19.

"Rishi Sunak تکرار قبلی صدراعظم در نشان می دهد که coronavirus دیده است و ما همه در آن با هم. اما روشن است که واقعیت اقتصادی مستند است که تاثیر آن نشده است مشترک به طور مساوی و که در آن در حال سقوط بسیار به شدت در برخی از بخش های اقتصاد است. برای مثال ما شنیده از بخش ها از جمله خرده فروشی صنایع خلاق و تولید ابراز نگرانی از افزایش افزونگی در پی کردند طرح تغییرات آینده در این آخر هفته."

این بسته یکی از جامع ترین در جهان است و شده است به طور خاص طراحی شده برای هدف قرار دادن کسب و کار بدترین تحت تاثیر این بیماری همه گیر از جمله از طریق کار ما حفظ و نگهداری طرح و میلیاردها دلار پرداخت کمک های مالی و وام کسب و کار نرخ تعطیلات و مالیات deferrals" – سخنگوی BEIS

او برجسته بخش های اقتصاد ما است که ادامه خواهد داد به صورت بسیار چالش برانگیز شرایط خاص خاموش شدن حمل و نقل هوایی و هوافضا بخش که "باید دراز مدت تاثیر" نسبت به دیگران است.

جونز که کار MP بریستول شمال غرب گفت: "این مهم است که دولت به سرعت می آموزد درس های ماه های اخیر به طوری که آنها می تواند عمل کند در آینده با بیشتر سیاست پختگی و شفافیت و قادر به مرحله و ارائه موثر ترین پشتیبانی ممکن است به کارگران و کسب و کار.

"اگر ما چشم انداز دوم-موج و احتمال افزایش محلی قفل فراز آن ضروری به نظر می رسد دولت دوباره در رویکرد خود را به بخش پشتیبانی و به اقدامات بیشتری خواهد شد که لازم است برای تضمین بهبود اقتصادی کمک به رونق کسب و کار و فعال کردن کارگران برای محافظت از معیشت خود را".

این TUC گفت: کمیته ممکن است که کارگران که بستگی به پاداش یا قطعه کار نرخ برای بخش قابل توجهی از درآمد خود بودند منفی تحت تاثیر قرار زمانی که furloughed به آنها تنها با دریافت 80 درصد از حقوق اساسی. آژانس کارگران نیز شده است به خصوص اغلب نیاز به صبر ماه برای پرداخت کردند.

نمایندگان مجلس اذعان کرد که دولت بوده است پرداختن به برخی از این مسائل از طریق آن کار خوب طرح اما توصیه می شود که دولت در بررسی وضعیت کارگران از جمله چگونه آنها را دسته بندی شده HM درآمد و آداب و رسوم بنابراین "وجود دارد را نمی توان به طور مشابه حذف شدند کارگران در آینده".

این BEIS کمیته همچنین پرسید: در این نامه اگر دولت با توجه به "طرح های خاص" برای بدترین بخش های آسیب دیده به ویژه در این رویداد از موج دوم ویروس.

سوال دیگر برای دولت با تمرکز بر ایمنی و بهداشت و درمان زنان باردار و زنان در مرخصی زایمان از جمله:

  • چگونه بسیاری از فیزیکی بازرسی کرده است, بهداشت و محیط زیست (HSE) انجام شده در "Covid-امن"محل کار و چه تعداد و ماهیت نقض آن را در بر داشت ؟
  • اتحاد دولت بررسی ظرفیت HSE و سایر سازمانهای همکار از جمله مقامات محلی به اطمینان حاصل شود که محل امن هستند در رابطه با Covid-19?
  • چه اقدامات خاص و مکانیزم در حال حاضر در محل برای نظارت بر درمان زنان باردار و زنان در مرخصی زایمان و چه عمل شما را که در آن هدایت شده است به دنبال و که در آن چنین اند: ناعادلانه تبعیض?

جونز همچنین توصیه می کنند که دولت "بررسی فوری" چگونه زنان باردار و زنان در مرخصی زایمان درمان شده اند در طول بحران و نشان می دهد که شما را به جلو قانون را به همه زنان باردار و کسانی که در مرخصی زایمان از حمایت مساوی در محل کار.

یک سخنگوی این گروه برای کسب و کار و انرژی و استراتژی صنعتی (BEIS) گفت: "ما باید گوش به کسب و کار و کارگران در سراسر همه گیر برای اطمینان از دریافت آنها حمایت آنها نیاز دارید. است که چرا ما باید در جای خود قرار داده بی سابقه اولیه بسته حمایتی برای محافظت از شغل و درآمد و کسب و کار به ارزش £160bn.

"این بسته یکی از جامع ترین در جهان است و شده است به طور خاص طراحی شده برای هدف قرار دادن کسب و کار بدترین تحت تاثیر این بیماری همه گیر از جمله از طریق کار ما حفظ و نگهداری طرح و میلیاردها دلار پرداخت کمک های مالی و وام کسب و کار نرخ تعطیلات و مالیات deferrals."

BEIS اضافه شده است که یک پاسخ رسمی به این کمیته نامه ای خواهد بود صادر شده در دوره به دلیل.

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن