Andrij Olesiuk مرد گناهکار پس از تقلب ادعایی هومبولت Broncos جمع آوری کمک های 14 ماه در زندان

محتوای مقالهمرد گناهکار بهره مندی از یک GoFundMe کمپین اتهام جمع آوری پول برای هومبولت Broncos شده است محکوم ب

توسط AKHSHIJNEWS در 4 تیر 1399

محتوای مقاله

مرد گناهکار بهره مندی از یک GoFundMe کمپین اتهام جمع آوری پول برای هومبولت Broncos شده است محکوم به بیش از یک سال در زندان است.

Andrij Olesiuk, 33, محکوم شد, در ماه ژانویه از تقلب زیر 5000 $و در اختیار داشتن اموال به دست آمده از جرم و جنایت پس از استفاده از #PrayforHumboldt آنلاین جمع آوری کمک به جیب $3,700.

روز سه شنبه در ساسکاتون استانی دادگاه Olesiuk که تغییر نام خود را به جی حداکثر Olesiuk بود محکوم به 14 ماه زندان برای یک جفت از جنایات. او موفق به دریافت سه ماه حبس برای GoFundMe تقلب و همچنین 11 ماه به صورت جداگانه تقلب مربوط به او را نما به عنوان یک معامله گر.

ما عذرخواهی می کنیم اما این فیلم شکست خورده است را به بار.

Olesiuk شهادت در قاضی-تنهایی آزمایشی سال گذشته که او راه اندازی یک GoFundMe حساب صبح پس از 6 آوریل سال 2018 تصادف اتوبوس که به کشته شدن 16 نفر و مجروح شدن 13 نفر دیگر. او گفت: قصد خود را برای جمع آوری پول برای مردم تحت تاثیر این فاجعه است.

این #PrayforHumboldt آنلاین جمع آوری کمک های نشان داده شده را "به طور مستقیم" به هومبولت Broncos تیم هاکی. به جای دادگاه شنیده حدود 3,700 جمع آوری شده رفت و به طور مستقیم به Olesiuk حساب بانکی مورد استفاده قرار گرفت و برای هزینه های شخصی.

قاضی برنت Klause رد Olesiuk ادعا می کنند که او به $4,100 به صورت نقدی به یک زن که آمد به درب خود را به جمع آوری پول برای Broncos در آوریل 24, 2018 — روز بعد از او بسته GoFundMe صفحه.

بیشتر در مورد این موضوع

ما عذرخواهی می کنیم اما این فیلم شکست خورده است را به بار.

SASKATOON, SK--JUNE 23/2020 - 0627 reopen automotive - Andrij Olesiuk, who has been charged with fraud after setting up a GoFundMe to profit after the Humboldt Broncos bus crash in April 2018, walks into the Provincial Courthouse in Saskatoon, SK on Tuesday, June 23, 2020. (Saskatoon StarPhoenix/Matt Smith)
Andrij Olesiuk داشت به جرم تقلب پس از راه اندازی یک GoFundMe به سود پس از هومبولت Broncos تصادف اتوبوس در مارس 2018 پیاده روی به ساسکاتون استانی دادگاه در تاریخ 23 ژوئن سال 2020 است. مت اسمیت/ساسکاتون StarPhoenix


tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب