دوره های کارآموزی: آموزش ارائه دهندگان بدن به مشاوره حقوقی بیش از حمایت

شاتر انجمن اشتغال و آموزش دهندگان در نظر گرفتن مشاوره حقوقی بیش از حذف پشتیبانی از کارآموزان آموزش دیده در لوی

توسط AKHSHIJNEWS در 8 اردیبهشت 1399
apprenticeship target missed

شاتر

انجمن اشتغال و آموزش دهندگان در نظر گرفتن مشاوره حقوقی بیش از حذف پشتیبانی از کارآموزان آموزش دیده در لوی-پرداخت کارفرمایان.

آن را نیز متهم به وزارت آموزش و پرورش (DfE) با استفاده از Covid-19 pandemic به عنوان راهی برای کاهش تعداد مستقل آموزش دهندگان فعال در دوره های کارآموزی در بازار است.

تا روز جمعه گذشته (24 مارس) زمانی که تازه ارشاد صادر شد توسط آموزش و پرورش و مهارت های بودجه آژانس DfE گفت: AELP نادیده گرفتن دفتر هیئت دولت دستورالعمل که مورد نیاز تمام ادارات دولتی به پرداخت همه آنها قرارداد تامین کنندگان تا پایان ماه ژوئن.

اما روز جمعه DfE اذعان به این امر افتخار دفتر هیئت دولت دستورالعمل – اما تنها در رابطه با non-مالیات-پرداخت های آموزشی تامین کنندگان. این گفت: AELP بدان معنی است که نزدیک به دو سوم از ارائه دهندگان (که شامل کالج ها و دانشگاه ها) نمی پرداخت می شود. آن اظهار داشت: "اگر شما یک ارائه دهنده و ارائه دوره های کارآموزی برای مالیات دهندگان شما نمی پرداخت."

AELP اجرایی علامت Dawe گفت: روز جمعه به روز رسانی توسط دولت یک گام در مسیر درست "اما ما هنوز در نیمه راه وجود دارد اگر این است که در مورد حفاظت از معیشت موجود کارآموزان و جوانان محروم در کارآموزی مطالعه و برنامه ها".

او گفت که این بسته ارائه نمی دهد حمایت های مالی به صورت مستقل ارائه دهندگان آموزش و کالج های آموزش برای بیش از نیمی از 628,000 کارآموزان که در کارآموزی برنامه زمانی که این بیماری همه گیر آغاز شده است. "دلیل این است که وزارت آموزش و پرورش مدعی شد که کابینه دفتر تامین کننده امداد ارشاد صدق نمی کند در رابطه با کارآموزان که شاغل هستند توسط سازمان پرداخت کارآموزی مالیات."

Dawes گفت: سازمان اولیه مشاوره حقوقی بود که DfE ادعا شد تبعیض آمیز علیه کارآموزان خارج از محدوده از امروز بسته وجود دارد و قوی زمینه را برای یک چالش

او افزود که AELP نباید به پایین رفتن این مسیر: "این منفی تحت تاثیر قرار کارآموزان در حال گناه احزاب در تمام این و آن نباید توجه به جایی که آنها در حال انجام آموزش های خود را اگر آن را بدان معنی است که برنامه های خود را می توانید در ادامه بدون وقفه. به طور مشابه, مالیات پرداخت کارفرمایان نباید مجبور به تغییر انتخاب خود آموزش دهنده در این دوره بحرانی اگر این عدم حمایت به این معنی است که ارائه می شود به مشکل مالی."

با توجه به AELP این DfE باید ارائه در سراسر-هیئت مدیره پشتیبانی از تمام دوره های کارآموزی کارآموزی و مطالعه برنامه ها و می توانید این کار را بدون نیاز به هر گونه کمک مالی از خزانه به این دلیل که برنامه بودجه برای 2020-21 در حال حاضر در وزارت خزانه انتظار مورد استفاده قرار گیرد و مطابق با دفتر کابینه دستورالعمل.

Dawes افزود: "در حالی که ما اصلا یک موضوع با کیفیت خاص آستانه گنجانده شده در امروز, بسته, رویکرد تا کنون تقویت شده سوء ظن از AELP اعضای این DfE در اصل به دنبال استفاده از همه گیر به عنوان بهانه ای برای کاهش از طریق عدم حمایت مالی تعدادی از مستقل آموزش دهندگان فعال در دوره های کارآموزی در بازار است. این باور است که مربوط به مستند oversubscribed مطالبات در لوی بودجه است."

"ما امیدواریم که مجلس عوام کمیته آموزش و پرورش کشف خواهد شد این در آن Covid-19 تاثیر پرس و جو. متاسفانه یک مقدار مشخصی از اعتماد از دست رفته بین ارائه دهندگان و دولت و درس نیاز به یاد گرفتیم برای آینده است."

وزارت آموزش و پرورش شده است تماس برای پاسخ.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب