استخر های پیش ساخته

این نوع از استخر های پیش ساخته از پایه کامپوزیت فایبر گلاس ساخته شده اند و از متریال خاصی جهت افزایش مقاومت ک

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این نوع از استخر های پیش ساخته از پایه کامپوزیت فایبر گلاس ساخته شده اند و از متریال خاصی جهت افزایش مقاومت کلی استخر، درون آن بکار گرفته شده است و جای هیچ نگرانی درمورد استحکام و مقاومت آن باقی نمی گذارد. جنس استخر پیش ساخته Swim Plus از فایبر گلاس است. حتما می دانید که در حال حاضر مدل های بسیار زیادی از انواع استخر پیش ساخته اینتکس در بازار موجود بوده و هر کدام از این مدل ها همراه با یک ابعاد خاص در بازار به فروش می رسند. برخی از تولیدکنندگان استخر فایبرگلاس زمان و منابع زیادی را سرمایه گذاری کرده اند. این شهر در زمان حمله اعراب به ایران به دلیل مقاومت سرسخت خود که منجر به کشته شدن بسیاری از ساکنان آن شد، مورد توجه قرار گرفت. برای احداث استخر پیش ساخته شرکت اینتکس خود در هر نقطه ای از کشور عمل راه اندازی را در کوتاه ترین زمان با اطمینان بالا انجام داده و در صورت تماس با این شرکت عمل جمع کردن و شستشوی استخر را نیز انجام خواهند داد.

علاوه بر موارد ذکر شده، استخرهای پیش ساخته را می توان در هر فضایی نصب نمود و اگر بعنوان استخر روکار به کار برده شود، می توان آنها را بدون گودبرداری و ساخت و ساز، در فضاهای بسته، در حیاط منازل و حتی روی پشت بام منازل (با در نظر گرفتن مقاومت ساختمان) به کار برد. این استخرها علاوه بر کاهش هزینههای نصب، هزینههای نگهداری کمی دارند. فرآیند ساخت این نوع استخرها بسیار هزینه بر، پر دردسر و سخت است. استخر پیش ساخته پرتابل اینتکس با قابلیت متحرک بودن از جنس برزنت ضخیم و الیاف ابریشم به صورت تار و پود با روکش چند لایه pvc ساخته شده اند و جنس پایه های آن از آهن گالوانیزه روکش شده ضد زنگ ساخته شده و دوام بالایی دارد ، از استخر پیش ساخته اینتکس کم هزینه و به صرفه در مناطق شرجی و شرایط آب و هوایی مختلف میتوان استفاده کرد و از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار هستند در ضمن به غیر از فصل تابستان استخر برای استفاده در فصل سرما میتوانید از آب گرم استفاده کنید چرا که بدنه این مدل ها محکم هستند و آب گرم هیچ نوع صدمه ای به آن نمیزند . ​Post has ᠎be en g᠎en er at ed with G᠎SA Conte nt G enerator D​emov ersion !

اما شما میتوانید با استفاده از انواع استخر پیش ساخته با کمترین هزینه، باکیفیتترین و بهترین سقف را داشته باشید و از آن بهره ببرید. برای مشاهده قیمت هر نوع استخر فایبرگلاس و مشاهده جزئیات استخر، بر روی محصول کلیک کنید و میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید استخر فایبرگلاس با کارشناسان فروش آکام استخر در تماس باشید. در بسته بندی برخی از استخر پیش ساخته لوازم جانبی مانند نردبان ورود ، پمپ تصفیه آب مدل شنی یا فیلتری , درپوش جهت جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل آب ، کف پوش استخر از جنس گونی ، سی دی و کاتالوگ آموزشی اینتکس جهت نصب و راه اندازی را دارد . ویدئویی که در ادامه می بینید معرفی این استخرهاست. ما برای شما در ادامه خواهیم گفت که انواع متفاوت استخر پیش ساخته کدام ها میباشند و شما چگونه میتوانید این محصولات شگفت انگیز را تهیه نمایید. در ادامه این مطلب سعی می کنیم شما را با این استخرها بیشتر آشنا کنیم. برای خرید انواع استخر پیش ساخته می توانید توسط شماره های مشخص شده و یا به صورت اینترنتی و حتی حضوری با امکان مشاوره برای خرید و نصب استخر در فروشگاه اینترنتی اینتکس از مسئولان فروش مشاوره بگیرید.

فروشگاه سعید اینتکس وارد کننده محصولات بادی برندهای اینتکس ، بست وی و اینتایم و مرکز فروش محصولات بادی و تفریحی اصل از جمله استخر بادی، قایق بادی، استخر پیش ساخته، حلقه شنا بادی، تخت بادی، تشک بادی، تشک بادی روی آب، مبل بادی، چادر بازی کودک، جکوزی بادی، پمپ باد اینتکس و پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته با بیش از 18 سال سابقه در ایران می باشد. البته، به خاطر داشته باشید که برخی از مراکز عرضه کننده این محصول، در زمینه خرید آن هم فعالیت می کنند. سی دی و کاتالوگ نصب را به خوبی مطالعه کرده و به صورت دقیق قدم به قدم نصب کنید و دوباره برای اطمینان آن را چک کنید . از سوی دیگر نیاز به قوطی کشی بوده و می بایست موقعیت دقیق استخر مشخص شود. از جمله این وسایل نردبان است که به علت ارتفاع استخر شما حتما باید از آن استفاده نمایید تا هنگام ورود و خروج به استخر دچار هیچ گونه مشکلی نشوید و همچنین روانداز و زیرانداز از دیگر وسایل جانبی برای این استخر بوده و درون بسته بندی موجود است که هر کدام کارایی خاص خود را داشته و مخصوصا روانداز که باعث می شود مانع از ورود اشیا خارجی به آب گردد.

Conte nt was g᠎ener at ed by GSA Conte nt  G​ener ator D emov᠎er᠎sion.

آخرین مطالب