استخر پیش ساخته کیست؟

اما اگر خودتان قصد انجام این کار را دارید بایستی پس از خارج کردن استخر پیش ساخته از جعبه و کارتن خود، پارچه ی

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

اما اگر خودتان قصد انجام این کار را دارید بایستی پس از خارج کردن استخر پیش ساخته از جعبه و کارتن خود، پارچه یا بدنه برزنتی محصول را بر روی زمین پهن کنید، سپس ستونهایی که بهصورت فریمی طراحی شدهاند و قرار است به یکدیگر متصل شوند را از داخل بدنه رد کرده و به یکدیگر متصل کنید، اغلب این ستونها و میلهها از جنس آلومینیوم یا فایبرگلاس هستند، پس از آن میلههای عمودی که همان پایههای استخر هستند را به ستونهای افقی بالایی متصل کنید، پس از آن استخر پیش ساخته خود را سرپا کرده و قسمتهای پایینی بدنه برزنتی را به پایهها متصل کنید تا استحکام پایهها بهتر شده و در حالت اصلی خود قرار بگیرد، پس از این مرحله نصب بدنه اصلی استخر پیش ساخته شما به پایان میرسد. حوض و استخر با بازتاب تصویر آسمان در خود همچنین نمادی از یگانگی آسمان و زمین یا همان مینو و گیتی بود. استخرهای پیش ساخته قابلیت این را دارند که آنها را بهصورت روکار یعنی بر روی زمین و بهصورت توکار یعنی داخل زمین نصب کنید، به همین دلیل اگر قصد دارید تا استخر پیش ساخته خود را در زیرزمین بهصورت توکار نصب کنید، به ارتفاع سقف زیرزمین نیز دقت کنید تا پس از نصب استفاده از استخر پیش ساخته با مشکل مواجه نشوید، اما اگر قصد راهاندازی و نصب استخر پیش ساخته بهصورت توکار دارید هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.

تمامی رنگ های استخری که روی سایر استخر ها قابل اجرا است ، بر روی این نوع استخر نیز قابل اجرا می باشد. ساختار استخر پیش ساخته به گونهای مکانیزم گشته است که در برابر بروز انواع قارچ و باکتری مقاوم می باشد؛ این عمل از ایجاد جلبک جلوگیری مینماید. پوسته ها بسیار جامد احساس می شوند و سطح آن مانند بتن مسلح / ساینده نیست. سیم کشی استخر، مرحله بعدی و مهم قبل از اینکه استخر را روکش کنید یعنی قالب بندی و بتن ریزی کنید می باشد، برای سیم کشی سیستم ورود آب، تخلیه، تصفیه آب و روشنایی زیر آب که می خواهید داشته باشید یک متخصص برق که در زمینه استخر تجربه دارد لازم است، این مرحله بسیار مهم است، زیرا سیم کشی نامناسب و آب می تواند یک ترکیب خطرناک باشد از پيمانكار استخر خود بخواهيد توصيه هاي مهم را انجام دهد. در تولید این استخر های پیش ساخته از مواد با کیفیت آپوکسی و اگریلات استفاده شده است.

این مدل از استخرها خاصیت آنتی باکتریال نیز دارند. استخر شنا با بودجه کم : اگر به دنبال ساخت یک استخر با بودجه کم هستید استخرهای پیش ساخته شنا حال چه از نوع برزنتی و یا استخر پیش ساخته شنا فایبرگلاس می توانند گزینه ایده آلی برای شما باشند ، در قیمت گذاری این نوع استخرها عوامل بسیار زیادی تاثیر گذارخواهند بود شاید در ایتدا فکر کنید که تنها با توجه به شکل و اندازه ان ها قیمت گذاری می شوند اما باید عرض کنیم که شکل و اندازه استخرهای پیش ساخته تنها عواملی نیستند که بر قیمت استخر پیش ساخته شنا تاثیر می گذارد بلکه قیمت استخر پیش ساخته شنا نیز به عواملی همچون متریال استفاده شده با توجه به نوع استخر نیز بستگی دارد به طور مثال قیمت استخر فایبرگلاس دوبرابر و یا بیشتر از استخرهای برزنتی می باشد، در کنار این عامل مصالحی که در ساخت استخر پیش ساخته شنا شما استفاده می شود را نباید نادیده گرفت هر چه این مصالح و متریال استفاده شده بهتر باشد در واقع قیمت استخر پیش ساخته شنا نیز بیشتر خواهد بود، در کل می توان نتیجه گرفت که اندازه استخر شما و محل نصب ان بیشترین تاثیر را در قیمت گذاری و نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته شنا شما خواهد داشت بهتر است برای اطلاع دقیق تر از قیمت استخر پیش ساخته شنا برزنتی و فایبرگلاس در همین وب سایت در دسته بندی استخر پیش ساخته شنا محصولات را مشاهده نمایید و از قیمت ها اطلاع یابید و یا برای مشاوره و خرید استخر پیش ساخته شنا می توانید با ما تماس بگیرید.  This con​tent was g en er​at᠎ed ᠎with G᠎SA᠎ Con᠎te nt ​Genera tor DE᠎MO .

شرکت پارس آب کاسپین با سال ها تجربه به عنوان نماینده فروش استخر پیش ساخته شنا برزنتی و فایبرگلاس در استان گیلان مشغول به فعالیت بوده و بهترین خدمات را در اختیار شما قرار می دهد. این محصولات می توانند بهترین و کم هزینه ترین جایگزین ها برای استخرهای بتنی در خانه ها ، باغ ها و ویلاها به شمار بیایند . پس از این مراحل نوبت میرسد به بازکردن استخر پیش ساخته و تفکیک پایهها، بدنه و پیچ و مهرههای آن، استخرهای پیش ساخته متنوع هستند که بایستی به نسبت طراحی و نوع اتصالات آنها استخر پیش ساخته را نصب کنید، برای این کار دیویدیهایی در کنار محصول قرار گرفته است که میتوان به بهترین شکل استخرهای پیش ساخته را نصب کرد، همچنین نصابهایی برای این کار استخدام شدهاند که میتوانید از آنها برای نصب کردن هر چهبهتر استخرتان کمک بگیرید. در صورتی که تصمیم دارید یک استخر پیش ساخته بخرید میبایست تمام فاکتورهای اصالت کالا و کیفیت را بسنجید. زمانی که یک کالا با کیفیت باشد قطعاً از قیمت بالاتری در مقایسه با کالاهای بیکیفیت برخوردار است. قیمت تمام شده هزینه ساخت استخر کشاورزی روی محصول تولید شده توسط کشاورز تاثیر مستقیم داشته و ایشان را در ارائه محصول با قیمت پایین تر در بازارهای مصرف با مشکل مواجه مینماید ، پس با نگرش صحیح و کنترل هزینه ساخت استخر کشاورزی میتوان بیشترین تعدیل قیمت را در خصوص محصول تمام شده کشاورزی اعمال نمود . ​This da᠎ta has been done  by G SA Con​tent  G​ener​at​or D emoversi​on!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن