استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس

در واقع اجرای استخر پیش ساخته و آماده فایبرگلاس شما را از کاشی کاری بی نیاز می کند. برای اجرای هر استخر آماده

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در واقع اجرای استخر پیش ساخته و آماده فایبرگلاس شما را از کاشی کاری بی نیاز می کند. برای اجرای هر استخر آماده باید زمین مسطح و بدون سنگ و کلوخ و یا بر آمدگی را انتخاب کنیم یا زمین را با بتون صاف و سیقلی کنید , بر روی زمین از انواع فوم تاتامی نرم و یا زیر انداز با قطر زیاد استفاده کنید و زیر اندازی که در داخل بسته بندی استخر وجود دارد را بر روی فوم تاتامی پهن کنید و استخر را روی آن قرار دهید با پهن کردن زیر انداز فوم و زیر انداز از جنس گونی صدمه دیدن استخر کاهش پیدا میکند طول عمر استخر را چند برابر کنید , سی دی و کاتالوگ نصب استخر را به خوبی مطالعه کرده و به صورت دقیق استخر با قدم به قدم نصب کنید و دوباره برای اطمینان آن را چک کنید , لوازم جانبی مانند نردبان , پمپ تصفیه آب , را راه اندازی کرده و به داخل استخر بروید و تمامی چروک های استخر را باز کنید و بعد آب گیری نمایید , پس از ریختن آب در داخل استخر بگذارید که تا 10 سانتیمتر آب بالا بیاید و بعد دور تا دور استخر بچرخید و پایه ها را به سمت بیرون بکشید تا صاف و یک دست شود و هیچ گونه چروکی در داخل استخر نباشد که در این حالت میتوانید آب استخر را پر کنید .

در این مرحله باید نهایت دقت را در اجرای اتصالات به خرج داد چرا که شبکه تأسیسات استخر در زیر بتن ریزی باقی میماند و امکان تعمیر یا بازسازی آن بسیار سخت و دشوار است . خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته اینتکس در ایران با ارائه خدماتی همچون نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته اینتکس که شامل متصل کردن میله های آهنی ضد زنگ بدنه استخر پیش ساخته و سر پا کردن استخر بر روی زمین که که در اندازه های بزرگ و کوچک انجام میشود , نصب پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته , نصب و راه اندازی نردبان , زیر انداز , شلنگ های ورورد و خروج آب استخر , تراز کردن استخر بر روی زمین , چروک گیری بدنه و کف استخر پیش ساخته , گارانتی پایه های استخر پیش ساخته توسط شرکت اینتکس , مشاوره نصب و راه اندازی استخر های پیش ساخته اینتکس , تعمیر بدنه در صورت پاره شدن و سوراخ شدگی و کج شدن پایه های استخر و یا شکستگی پایه های استخر اینتکس , فروش لوازم و قطعات جانبی و مصرفی استخر پیش ساخته و پمپ تصفیه آب , تعمیر استخر پیش ساخته , فروش چسب اصلی اینتکس مخصوص تعمیرات استخر پیش ساخته و بسیاری دیگر از این خدمات پس از فروش اینتکس را انجام میدهد .برای اطلاعات بیشتر به بخش راهنمای خرید استخر پیش ساخته یا با همکاران متخصص ما در قسمت خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته اینتکس تعمیرات محصولات بادی و محصولات غیر بادی اینتکس تماس حاصل فرمایید .

تجهیزات مورد نیاز برای ساختن استخر، شامل پمپ تصفیه، فیلتر تصفیه، مبدل حرارتی، لوله و اتصالات، چراغ استخری، تجهیزات ضد عفونی استخر، مانند: کلر زن، دوزینگ پمپ، دستگاه uv استخر و تجهیزات جانبی استخر، مانند: روکش استخر، آبنمای استخر، نردبان استخر و … البته که تجهیزات زیادی در این زمینه وجود دارد که می تواند قابل قبول باشد. بیل، نوار متر، پیچ گوشتی، شن، صافی، کفگیر، آچار و شن کش از جمله تجهیزات مورد نیاز برای نصب استخر پیش ساخته است. از یاد نبرید که به طور کلی مشکل نشتی برای این استخرها وجود ندارد و شرایط برای تعمیر و نگهداری آنها نیز به خوبی فراهم شده است. به طور کلی نحوه محاسبه قیمت استخرهای فایبرگلاس بر اساس فاکتورهای گفته شده متفاوت است. هرچه کیفیت مصالح بیشتر باشد از نظر قیمت نیز کمی افزایش دیده می شود. به هر حال روال نصب استخر چه به صورت روکار و چه توکار با هم فرق می کند. پدیده استخر، استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس را در جنوب فارس اجرا و راه اندازی می کند.

این استخر به طور کلی جایگزین مناسبی برای استخرهای بتنی محسوب می شود. کم بودن وزن این نوع استخر یکی از مزایای قابل توجه برای پرورش ماهی است.استخر های پیش ساخته پرورش ماهی را در هر تایمی که دیگر به آن احتیاج نداشتید، می توانید به طور کامل جمع کنید. این مجموعه برای کنترل عملکرد دقیق سیستم تهویه و تصفیه و سیستم گرمایش، مجهز به تابلو برق هوشمند با لاجیک قابل برنامه ریزی می باشد. اگرچه به نظر میرسد مکان این دژها نسبتاً با هسته داخلی استخر فاصله داشته باشد، اما در دوران قرون وسطی آنها را «در شهر بزرگ استخر» میدانستند. پدیده استخر به عنوان تولیدکننده بهترین استخر پیش ساخته فایبرگلاس در ابعاد مختلف شرایطی فراهم ساخته است تا بتوانید محصولی با کیفیت خریداری کنید. این میلهها و طوقههای بتنی با سنگ ریزه کاری میکنند تا استخر در جای خود ثابت شود. پیوندی که همواره با آزرم و پاسداشت و ارج نهادن همراه بودهاست. Post w​as c reat ed  by GSA C ontent G᠎en erator ᠎DEMO!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن