ASUC میزبان مجازی تاون هال به بحث مسکن COVID-19

این ASUC امور خارجی معاون رئیس جمهور دفتر میزبانی مجازی تاون هال با یک شهرستان برکلی کمیسر شنبه شب به بحث COVI

توسط AKHSHIJNEWS در 4 اردیبهشت 1399

این ASUC امور خارجی معاون رئیس جمهور دفتر میزبانی مجازی تاون هال با یک شهرستان برکلی کمیسر شنبه شب به بحث COVID-19 مسکن و اجاره.

ASUC دولت محلی مدیر روابط Somya جین تعدیل پانل با پردیس ارشد Dohee کیم برکلی ى تنظیمات هیئت مدیره و یا ZAB, کمیسر سابق و نظر مقاله نویس به صورت روزانه در کالیفرنیا.

کیم گفت: ZAB شده است و قادر به ادامه آن semimonthly جلسات به طور معمول به دلیل بیماری همه گیر. با توجه به شهر برکلی وب سایت کمیسیون تنها دیدار اگر مدیر خدمات اورژانس تعیین کننده وجود دارد یک زمان حساس و از نظر قانونی لازم است دلیل.

کیم اضافه شده است که منابع مورد مسکن در دسترس هستند در شهر برکلی وب سایت و که هر کسی که اخراج ممکن است تماس با اجاره تثبیت هیئت مدیره ظرف سه روز برای کمک.

با توجه به کیم جمعیت تر هستند "موبایل و گذرا" از آنها در سال های گذشته زمانی که مسکن در دسترس بود در قیمت های پایین تر.

"به عنوان یک عضو هیئت مدیره و به عنوان کسی که نشان دهنده منطقه 7, بحران مسکن و بحران مسکن قطعا تاثیر می گذارد گذرا جمعیت مانند دانش آموزان" کیم گفت: در این رویداد است.

ساختمان تنها در بازار نرخ را حل نمی کند کمبود مسکن با توجه به کیم. او افزود که ساختمان های مختلف انواع مسکن از جمله جامعه کنترل شده مسکن, تعاونی و گروهی زندگی تسهیلات — که ساکنان فراهم می کند با گزینه های بیشتر می تواند مفید باشد.

با توجه به Jain برخی از کارشناسان اشاره چگالی بالا به عنوان یک عامل در COVID-19 سریع گسترش است. Kim پاسخ داد که برخی از کشورها با متراکم تر مسکن مانند کره و تا به حال نرخ پایین تر از COVID-19.

"من فکر نمی کنم تراکم لزوما باید یک دلیلی برای نگرانی در مورد ویروس اگر وجود دارد دیگر ساختاری سیستم در محل برای اطمینان حاصل کنیم که تست ها و ماسک ها و روش های دیگر است که می تواند مانع گسترش اوایل" کیم گفت: در این رویداد است.

پردیس junior ساموئل Taplin خواسته در طول مخاطبان Q&A بخش چگونه COVID-19 may تاثیر دانشجویی مسکن و مسکن و توسعه در برکلی است.

با توجه به کیم ممکن است رکود اقتصادی به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر ممکن است مقرون به صرفه مسکن سخت تر را فراهم کند. کیم گفت: بیشتر عمومی اوراق قرضه مانند اندازه گیری ای که باعث تقویت اعتماد عمومی صندوق برای مسکن مقرون به صرفه و بی خانمان جمعیت ممکن است کاهش مسکن موضوع.

"من خواهد بود علاقه مند به دیدن بیشتر سیاست های عمومی برای اوراق قرضه و بیشتر مبتنی بر جامعه مسکن کمتر سرمایه گذار-رانده مسکن و بیشتر جامعه-رهبری مبتنی بر جامعه مسکن بر اساس شهرستان محل منابع" کیم گفت: در این رویداد است.

کیم گفت: "به عنوان بخشی از جامعه دانشجویی صدای مورد نیاز در شهر, سیاست, با وجود این واقعیت است که بسیاری صرف نسبتا چند سال در برکلی است.

او افزود که بسیاری از شهرستان کمیسیون عبارتند از دانشگاه برکلی فارغ التحصیلان.

"من دوست دارم برای دیدن بیشتر دانش آموزان درگیر در شهرستان سیاست" کیم گفت.

تماس با مایا Akkaraju در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @maya_akkaraju.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن