میانگین U S حذف هزینه های $18 برای دانشجویان دوره لیسانس در ترم پاییز

محتوای مقالهبه طور متوسط دانشجو در مقطع کارشناسی در دانشگاه ساسکاچوان را ببینید به اندازه کافی از یک کاهش در ه

توسط AKHSHIJNEWS در 10 خرداد 1399

محتوای مقاله

به طور متوسط دانشجو در مقطع کارشناسی در دانشگاه ساسکاچوان را ببینید به اندازه کافی از یک کاهش در هزینه های خود را از این سقوط به پرداخت هزینه برای یک فیلم و پاپ کورن هر زمان که تئاتر در حال بازگشایی شد.

این دانشگاه در روز جمعه اعلام کرد که یک نمونه کارشناسی دانشجو ثبت نام در ترم پاییز خواهد پرداخت 18 دلار کمتر از در 2019-20 سال تحصیلی — به طور متوسط کاهش از 0.2 درصد است.

متوسط دانشجوی کارشناسی ارشد, در ضمن, را ببینید, افزایش 0.4 درصد — دلار یا 21.

این دانشگاه گفت: این کار کرده است "با انواع ارائه دهندگان خدمات" و تغییرات "در ترکیب با اعلام شهریه یخ برای 2020-21."

در اوایل این ماه در این دانشگاه خطاب چه آن را به نام "بی سابقه برای اعضای دانشگاه ما جامعه" با اعلام توقف برای اکثریت برنامه های خود را در 2020-21 سال تحصیلی.

شهریه دانشجویی استفاده می شود برای حفظ برنامه های خدمات و پشتیبانی برای دانش آموزان در U of S. با توجه به مدیریت هزینه ها برای سقوط اصطلاح "مشخص شد زیر پهن مشاوره بین (مدرسه) و تمام ارائه دهندگان خدمات از جمله دانشگاه ساسکاچوان Students' Union (USSU) و دانشجویان تحصیلات تکمیلی' Association, به اطمینان حاصل شود که خدمات در حال حاضر ارائه شده و خدمات انتظار می رود برای نشان دادن افزایش تقاضا بیش از مدت ها به طور کامل پشتیبانی مالی و به آسانی در دسترس به دانش آموزان به عنوان مورد نیاز است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن