این 13 نقل قول های الهام بخش به شما کمک می کند زنده بمانید در استخر پیش ساخته جهان

در ابتدا پس از انتخاب طرح و ابعاد استخر مورد نظر از طریق نمایندگیها و واحدهای فروش، شرکت سفارش شما را میسازد

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در ابتدا پس از انتخاب طرح و ابعاد استخر مورد نظر از طریق نمایندگیها و واحدهای فروش، شرکت سفارش شما را میسازد و سپس کارشناسان و مهندسان را به منظور آماده سازی بستر استخر اعزام میکند. همین امر باعث شده تا میزان استقبال از این نوع استخر به سرعت در حال افزایش باشد. استخرهای پیش ساخته به دلیل آماده بودن، تنها به محلی برای نصب احتیاج دارند، علاوه بر اینها، استخرهای پیش ساخته مزایای دیگری نیز دارند که باعث محبوبیت آنها شده که در ادامه به معرفی مزایای آن خواهیم پرداخت. استخر پیش ساخته فریمی اینتکس استخر پیش ساخته PVC علاوه بر هزینه های بسیار کمی که نسبت به سایر استخرها دارد, قابلیت جابه جایی نیز دارد. برای نصب استخر روکار ابتدا ابعاد محل مورد نظر را اندازهگیری کرده و سپس نسبت به خرید استخری که در ابعاد مورد نظر جای میگیرد اقدام کنید و شرکت گارانتی کننده محصول کارشناس خود را برای راه اندازی استخر مورد نظر اعزام میکند. مزایای این نوع استخرها نسبت به استخرهای سنتی، انواع و اشکال متنوع آنها نیز از جمله ویژگیهای ترغیب کننده برای خرید هستند. با توجه به سفارش کارفرما، اجرای دیگر امکانات استخرهای پیش ساخته مانند سرسره آبی، روکش استخر، تخت آفتابی و بسیاری امکانات دیگر نیز پس از اجرای کامل استخر انجام میشوند.

خیلی بزرگ بود. از کودکی به زندگی در آپارتمان های بسیار کوچک عادت کرده بودم. کریستیانو رونالدو قصد دارد عمارت بزرگ ۵ میلیون پوندی خود در مادرید با استخر و سالن بدنسازی را اجاره دهد؛ خانهای که جورجینا رودریگز، نامزد او، پیشتر ادعا کرده بود در اولین حضور خود در آن گم شده بود. این خانه همچنین شامل یک باشگاه ورزشی پیشرفته، مجهز به تردمیل، بخش کار با وزنه و منطقه کششی بود تا این ستاره افسانهای مطمئن شود که میتواند در خانه خوش فرم بماند. همچنین قابلیت جابجایی و پرتابل بودن استخرهای پیش ساخته از مزایای فوقالعاده آنها به حساب میآید که در استخرهای سنتی دیده نمیشود. این شرکت یک برند آمریکایی به حساب میآید ولی محصولات آن در کشور چین ساخته و عرضه میشود. به دلیل اینکه این نوع استخر پیش ساخته سطح صاف و صیقلی دارند، امکان رشد جلبک در آنها وجود ندارد. این ساختمان هفت خوابه که ۹ سرویس بهداشتی و حمام دارد، دارای استخر سرپوشیده و روباز است که رونالدو همیشه در آنها تمرین میکرد. فوق ستاره سابق رئال مادرید، پیش از رفتن به یوونتوس در سال ۲۰۱۸، بیشتر اوقات خود را در برنابئو در این خانه بزرگ زندگی میکرد. یک فیلتر یا دستگاه تصفیه آب نیز در کنار و بیرون از استخر نصب میشود که کار تصفیه آب را به عهده دارد. This c​on tent was wri tt en  wi᠎th t᠎he ​help of GS᠎A ​Cont en t Gene ra to r ᠎DE MO!

علاوه بر این از استخرهای پیش ساخته میتوان در صنعت و کشاورزی نیز بهره برد. شما می توانید جهت دریافت قیمت انواع استخر پیش ساخته از جمله قیمت استخر پیش ساخته فایبر گلاس توکار و غیره با کارشناسان هایپر صنعت فامکو تماس حاصل نمایید. جنس فایبر گلاس نوعی عایق در برابر رطوبت و دما محسوب می شود. جنس این استخر از پایه کامپوزیت فایبر گلاس است که در آن سه لایه الیاف و ۴ لایه رزین یک لایه ژل کوت و یک لایه رزین سطح به کار بردهایم تا مقاومت آن را افزایش یابد و کیفیت رنگ آن در طول زمانهای مختلف از دست نرود. البته به منظور استفاده از نوع توکار آن نیاز به اجرای برخی عملیاتهای ساختمانی مانند خاکبرداری و ترمیم بستر است که باید پیش از نصب انجام شود. گارانتی و خدمات پس از فروش هر محصولی که مورد استفاده قرار میگیرد از مزیتهای آن محسوب میشود و در فروش بیشتر محصول مورد نظر تأثیر زیادی دارد. معمولا امکانات و تجهیزات بسیار مختلفی به همراه هر استخر پیش ساخته وجود دارد.

به طور کلی استخرهای پیش ساخته به دو نوع برزنتی - پی وی سی با فریم فلزی (استیل) و فایبرگلاس - رزین تقسیم میشوند. به طور کلی زمانی که سخن از استخر پیش ساخته به میان میآید، نام شرکت اینتکس که یکی از سازندههای استخرهای پیش ساخته در سطح جهان است بسیار به گوش میخورد. زمان یکی از فاکتورهای اجرای استخر به شمار میآید، اجرای استخرهای سنتی که به روشهای آرماتوربندی، آجر کشی و بتن ریزی، مدت زمان زیادی را طلب میکنند. الکترو پمپ کم صدا، مجهز به صافي مو گير. استخر پیش ساخته برزنتی- پی وی سی به منظور استفاده خانگی، صنعتی و کشاورزی میتواند مورد بهره برداری قرار گیرد. در ابتدا تجهیزات لازم در پروژه مشخص شده و آزمایش ژئوفیزیک و چگونگی انتقال استخر تا مقصد مورد بررسی قرار می گیرد؛ سپس کار حفاری با مشخص شدن ابعاد استخر پیش ساخته و یا قالب های پیش ساخته که با اندازهی استخر مورد نظر مطابقت دارد، آغازمیشود. به وسیله کام و زبانههایی که روی آن تعبیه شده است به محفظه استخر متصل میشوند و یک قاب مستطیل، مربع یا دایرهای را شکل میدهند. استخر پیش ساخته فایبرگلاسی را نیز میتوان به صورت توکار و یا روکار استفاده کرد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن