BA را به یک چهارم از آن خلبانان برکنار شده

شاتر

اطلاعات بیشتر پدید آمده از قریب به اتفاق برنامه بازسازی در بریتیش ایرویز در پاسخ به کروناویروس بیماری همه گیر.

هواپیمایی اتحاد با ارسال نامه ای به آن 4,346 خلبانان بیان کرد که در آن نیاز به کاهش یافته توسط 1,130; 955 به دلیل نیاز به “تنظیم حجم” و 175 به عنوان نتیجه آنچه در آن شرایط “بهره وری تغییرات”.

ارشد را نمی خواهد برای حفاظت از خدمه هوایی با کاهش تقسیم به طور مساوی بین کاپیتان و خلبانان شرکت.

در این نامه به نام جمعی مشاوره – آماده شدن برای آینده متفاوت – هواپیمایی اظهار داشت: “ما در حال حاضر در یک مقطع بحرانی و باید جدول های پیشنهادی برای تغییر ساختاری به طوری که کسب و کار ما در یک معتبر موقعیت برای پاسخ به آنچه که خواهد بود یک چالش برانگیز و نامشخص محیط تجاری برای یک دوره ثابت از زمان.”

خلبانان در Iberia, Vueling و Aer Lingus دریافت نکرده حروف شبیه به عنوان یکی از IAG آن فکر است.

در یک اشاره در بدتر شدن شرایط برای خلبانان این نامه همچنین می گوید این شرکت تغییر خواهد کرد شیوه برای “اطمینان از ما باقی مانده عملیات کارآمد و انعطاف پذیر و هزینه های رقابتی ما را قادر به زنده ماندن در به طور فزاینده ای ناب و غیر قابل پیش بینی صنعت”.

شرایط کار را نیز تغییر در این نامه گفت: با مقدمه ای از سیاست هایی که می تواند فوق العاده “انعطاف پذیری به شرح وظایف برنامه ریزی و عملیات جاری محیط زیست”.

خلبانان’ اتحادیه Balpa این هفته بسیار مهم از افزونگی اعلام و قول داد برای مبارزه با کاهش شغل. دبیر برایان Strutton گفت که اتحادیه “را قبول نمی کند که یک مورد ساخته شده برای این کار ضرر و زیان و ما را به مبارزه برای صرفه جویی در هر یک”.

با نامه گفت: این شرکت آغاز خواهد شد قانونی 45 روز مشاوره و “خواهد نگاه بسیار به دیدن Balpa درگیر در توسعه طرح های پیشنهادی ما”.

این نامه دیده می شود توسط Sky News گفت: داوطلبانه و رفع اشکالات طرح خواهد بود گران است و این شرکت را ملاقات تنها آن تعهدات قانونی در هنگام ساخت خلبانان کار برکنار شده است.

BA همچنین تایید می کند که ممکن است زمین بقیه ناوگان خود را با تعلیق عملیات به طور کامل از هیترو.

“ما نه حکومت تعلیق مانده از ما هیترو عملیات” نامه متحده است.

در سال 2011 با هم ادغام شدند با اسپانیا Iberia هواپیمایی ایجاد IAG نگه داشتن شرکت ثبت شده در مادرید. تا سال 1987 آن را یک شرکت ملى.

IAG در جهان سوم-بزرگترین شرکت هواپیمایی در نظر درآمد سالانه و دوم-بزرگترین در اروپا است. بنابراین دور از آن است نه اعتراض به دولت یا اسپانیا یا انگلستان برای کمک به دولت. در مارس ویلی والش مدیر عامل شرکت گفت: “من فکر می کنم فردی هواپیمایی شده اند و نزدیک شدن دولت به دنبال کمک به دولت ما باید نه انجام شده است.

“دولت انتظار می رود شرکت های هواپیمایی به نگاه خود کمک کند قبل از اینکه آنها را در دولت به ارائه کمک های دولت است.”

پس از آن EasyJet بریتانیا بزرگترین شرکت هواپیمایی امن £600m اضطراری وام از دولت و در سراسر اروپا شرکت های هواپیمایی باید در صف به درخواست دولت پول.

در اتریش, دولت در پاسخ به یک درخواست برای پشتیبانی عمومی توسط شرکت هواپیمایی اتریش (بخشی از گروه لوفت هانزا) گفت: هر گونه کمک مالی باید مربوط به آب و هوا به اهداف.

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز

مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>