'Beastie Boys داستان' اجازه می دهد تا گروه را به صحبت کردن

درجه: 4.0/5.0 "Beastie Boys داستان" Spike Jonze مستند در ریشه و رشد کهنه گروه هیپ هاپ Beastie Boys شد یکی از ع

توسط AKHSHIJNEWS در 14 اردیبهشت 1399

درجه: 4.0/5.0

"Beastie Boys داستان" Spike Jonze مستند در ریشه و رشد کهنه گروه هیپ هاپ Beastie Boys شد یکی از عمده تلفات از جنوب شرق جشنواره قبل از آن لغو شد در ماه مارس به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. اگر چه طرح اولیه برای اکران در جشنواره و محدود سینمایی آزادی شد و در نهایت nixed, "Beastie Boys داستان" آن دیجیتال برتر در تلویزیون اپل+ 24 آوریل.

این مستند که ساخت یافته است کمتر به عنوان یک سنتی معرض با سر صحبت و بیشتر به عنوان یک فیلم برداری مرحله بحث از اعضای گروه Michael "Mike D" الماس و آدم "آگهی راک" Horovitz است و قابل انتشار از سرویس جریان. اگر چه این فیلم در تلاش برای حل و فصل در مورد اینکه آیا این به معنای برای کسانی که نا آشنا با این گروه و یا برای جان سخت Beastie Boys طرفداران "Beastie Boys داستان" موفق به عنوان یک قلبی جدی نوای گروه تاریخ.

این فیلم را می بیند الماس و Horovitz مرحله را در پادشاهان تئاتر در بروکلین نیویورک به گفتن داستان در مورد Beastie Boys' شکل گیری و موفقیت تدریجی. همراه با عکس ها و فیلم هایی که بازی در پشت این دو به عنوان آنها صحبت می کنند "Beastie Boys داستان" است که در نهایت فقط یک فیلم برداری نسخه از این زندگی بازشماری بررسی از طریق الماس و Horovitz طولانی حکایات و امضای حس شوخ طبعی این لحظه نقطه عطفی در گروه تاریخ. از این گروه اولین آن سال 1986 آلبوم مجوز برای بیمار به آن مکرر سیاسی متهم عمومی ظاهر "Beastie Boys داستان" به ارمغان می آورد اختصار به یک سفر فوق العاده ای را از طریق صنعت موسیقی با نگه داشتن صداهایی از اعضای موسس آن در مرکز آن است.

این روایت دست اول عنصر "Beastie Boys داستان" است که این فیلم را بزرگترین دارایی. به عنوان الماس و Horovitz نگاه کردن به خود را الهام بخش, چالش ها و برک آوت موفقیت در جوانی شان را در آنها منعکس کننده ترین در روابط است که شکل آنها در طول زمان. اعضای اصلا بحث در مورد رابطه خود با آدم Yauch این نوازنده بیس و Beastie Boys عضو موسس شناخته شده به عنوان "وصول" تا بعدا در این فیلم اما لحظات آنها اختصاص به Yauch در نهایت به عنوان مهم ترین, احساسی, بخش هایی از فیلم است. Yauch که در سال 2012 از سرطان و اعتبار با هل دادن این گروه به گسترش آن ژانرها و آهنگسازی توانایی های سراسر گروه تصدی. فیلم خود رفتار فرد تاثیر و میراث با گروه با یک معامله بزرگ از احترام; Horovitz و الماس اجازه بینندگان را به خود حرفه ای ارتباط و دوستی خود را با او در نقاط برابر است.

"Beastie Boys داستان" نگران نیست با تجزیه و تحلیل این گروه تاثیر و انتقال آن به عموم مردم است. به جای آن طول می کشد برای مسلم است که مخاطبان خود می داند که چقدر مهم Beastie Boys بودند از گرفتن بروید. از افتتاح آن لحظات بینندگان این مستند می دانیم که مخاطبان نشسته در داخل پادشاهان تئاتر عظیم طرفداران این گروه به چندین ارائه نظرها در موسیقی مورد علاقه خود لحظات و اعضای گروه است.

همچنین در این جنبه است که "Beastie Boys داستان" خود را می یابد, بزرگترین گسل. الماس و Horovitz را روایت می آید در سراسر به عنوان صادقانه اما نه رسمی بررسی گروه تاریخ. در حالی که این مفید است برای بینندگان که فقط ممکن است کشف Beastie Boys و در حال جستجو برای یک مرور کلی طرفداران ممکن است به سمت چپ مایل فقط کمی بیشتر از شخصی هتاک عملکرد سبک ساخته شده است که این گروه معروف در وهله اول.

در نهایت "Beastie Boys داستان" بیش از آن افراد عدالت — این جشن آنها. طرفداران و تازه واردان به طور یکسان می توانید پیدا کردن چیزی برای قدردانی در Jonze را بینهایت احترام تن که ویترین این گروه در بهترین حالت آن در طول آن decadeslong سفر. صداقت ممکن است به عنوان یک شگفتی در یک فیلم مستند در مورد یک گروه است که ساخته شده است یک حرفه ای از اخلال انتظارات اما کسانی که به دنبال یک عمیق شیرجه رفتن به این گروه از اعضای موسس آن خود مطمئن هستید برای پیدا کردن چیزی برای عشق در "Beastie Boys داستان است."

Anagha Komaragiri را پوشش می دهد فیلم. او تماس بگیرید در [email protected]. صدای جیر جیر خود را در @aaanaghaaa.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب