برکلی مدرسه منطقه revamps آموزش آنلاین تنظیم درجه بندی سیاست

برکلی Unified School District سرپرست برنت Stephens دقیق آنلاین جدید اقدامات امنیتی و درجه بندی سیاست ها در یک

توسط AKHSHIJNEWS در 24 فروردین 1399

برکلی Unified School District سرپرست برنت Stephens دقیق آنلاین جدید اقدامات امنیتی و درجه بندی سیاست ها در یک districtwide ایمیل فرستاده جمعه.

استفانز' ایمیل زیر "Zoombombing" حادثه که در آن یک برکلی دبیرستان, کلاس آنلاین, مختل شد وقتی که یک مرد پیوست کلاس و در معرض خود را به دانش آموزان است. در پاسخ به حادثه مدرسه منطقه به طور موقت به حالت تعلیق آنلاین آموزش از طریق زوم و گوگل را ملاقات کند.

"من تشخیص می دهم که این تصمیم باعث بسیاری از اختلال در یک طرح است که تا به حال تنها در آغاز روز قبل و منجر به شدید سرخوردگی و ناامیدی برای دانش آموزان و خانواده ها و کارکنان" استفن گفت: در districtwide ایمیل.

به ارتقای سطح امنیت و جلوگیری از حوادث مشابه از وقوع مدرسه منطقه مشخص شده یک سری از تغییرات به آموزش آنلاین است که موثر خواهد بود 13 آوریل در ایمیل.

این تغییرات شامل استفاده از زوم برای دانش آموزش به عنوان پلت فرم مانع از اعتبار حساب برای دانش آموزانی که هنوز 18 سال. معلمان اما اجازه خواهد داشت به برنامه ویدئو کنفرانس با دانش آموزان و خواهد بود محدود به گوگل, دیدار, است که پشتیبانی از احراز هویت کاربر.

در حالی که گوگل ملاقات می کند ویژگی های مشابه به عنوان زوم استفن گفت: مدرسه منطقه باید همچنان به انتخاب گزینه امن تر.

اگر چه زوم استفاده می شود نه برای دانش آموزش مربیان و کارکنان می تواند همچنان به استفاده از پلت فرم هنگامی که دانش آموزان در حال حاضر نیست از جمله در کارکنان و اداره جلسات با توجه به ایمیل.

"لطفا می دانم که ما در گفتگوی مستقیم با زوم برنامه نویسان در مورد اهمیت زوم شرکت کننده هویت احراز هویت" استفن گفت: در districtwide ایمیل. "ما اطمینان از این شرکت است که آنها کار خواهد کرد برای حل و فصل این موضوع است. ما انتظار داریم برای کسب اطلاعات بیشتر از آنها را در هفته آینده و ما را برقراری ارتباط بیشتر با معلمان و خانواده ها اگر این موضوع را با زوم حل و فصل می شود."

استفن همچنین ارائه راهنمایی به معلمان نشان می دهد که آنها میزبان گروه های کوچکتر از دانش آموزان و که آنها ارائه ساعات اداری.

در ایمیل خود Stephens همچنین خطاب درجه بندی سیاست ها برای دانش آموزان است. بیشتر به طور خاص دانش آموزان بین ششم و 12 درجه خواهد شد که نامه خود را نمرات معطوف به عبور/بدون عبور برای ترم دوم.

به عنوان یک نتیجه دانشجويان گزارش کارت تنها به معنی اینکه آیا یا نه یک دانش آموز از گذشت یک دوره و GPAs نمی خواهد تاثیر منفی می گذارد.

با وجود این تغییرات معلمان همچنان به جمع آوری تکالیف و ارائه بازخورد. آنها همچنین می توانند به دانش آموزان را از دیگر ویژگی های مشترک به طور منظم در یک سیستم درجه بندی است.

علاوه بر این معلمان هستند که هنوز مجاز به اداره امتحانات و اشکال دیگر ارزیابی. آنها همچنین دستور داده شده است اما به نظر در راه است که در آن COVID-19 یا رمان coronavirus ممکن است در تشدید دانشجويان شرایط یادگیری.

"من آرزو می کنم هر یک از شما ایمنی و سلامت در این زمان تلاش. ما در حال تجربه یک بحران عمیق به عنوان یک جامعه" استفن گفت: در districtwide ایمیل. "ما همچنان به انجام همه چیز ما می توانیم به یک شریک قوی در این استثنایی ،

Mallika Seshadri این شهرستان خبر ویرایشگر. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @SeshadriMallika.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن