بهترین برکلی 2020

برکلی تعریف شده توسط dissimilarity. رستوران محدوده از جیمز ریش برندگان جایزه به بازی گاه به گاه می خورد آباد ت

توسط AKHSHIJNEWS در 29 فروردین 1399

برکلی تعریف شده توسط dissimilarity. رستوران محدوده از جیمز ریش برندگان جایزه به بازی گاه به گاه می خورد آباد توسط دانش آموزان مست به طور شبانه. خیابان اندود شده با غرفه فروش همه چیز از succulents به کراوات رنگ لباس برای نقاشی. سینما متناوب بین تو رفتگی در دیوار, indie در, فیلم ها و فیلم های پرفروش. پردیس سازمان اجرا حیطه از شناخته شده extracurriculars به ظهور, سرگرمی و علل منعکس کننده تنوع و شور و روح تغییر است که نگه داشته UC برکلی و دانش آموزان خود را در خط مقدم در سراسر جهان آگاهی برای سال.

برکلی — پر جنب و جوش توپی غذایی منحصر به فرد و فرهنگ و فعالیت — جایی است که می توان در انواع مختلف از کلمات اما "آرام" است که به ندرت یکی از آنها است. در حال حاضر هر چند در برکلی است که در این میان نادر سکوت طلسم به عنوان شهر تعطیل برای جلوگیری از گسترش COVID-19 یا رمان coronavirus.

مونتاژ این سال بهترین برکلی جوایز شده است یک تجربه تلخ و شیرین. به عنوان روزانه کالیفرنیا کارکنان بود که نوشتن در مورد افرادی که مشخص برکلی همان کسانی که مردم ترک دانشگاه و تعطیل کسب و کار خود را. اما در حال حاضر بیشتر از همیشه مهم برای جشن برکلی جامعه و این افتخار بزرگی برای انجام این کار.

در زیر روزانه کال بهترین برکلی برندگان سال 2020 رای دادند ، خوانده شده در برای راهنمای ما به برکلی بهترین هنرمندان و اماکن و آماده به آنها حمایت خود را زمانی که آنها در نهایت از سر کار عادی. آنها چه چیزی باعث برکلی بهترین.

— فضل Orriss


همواره شلوغ با مردم را پوشش خارج در روز یکشنبه بعد از ظهر C. V. استار شرق آسیا کتابخانه شناخته شده در محاوره به عنوان شرق آسیا کتابخانه به راحتی در میان صفوف بالا مطالعه نقاط در محوطه دانشگاه.

— لیلیان Morgenthaler


برکلی آتش مسیرهای پیاده روی فقط یک سنگ پرتاب دور از هر نقطه در محوطه دانشگاه و می تواند یک ماجراجویی فقط برای چند دقیقه و یا ساعت ها در پایان.

— جاسپر Kenzo Sundeen


با مکی رول اعم از $2.25 به $6.95 و ویژه رول با شکوه در $10.95, الموود خیابان Manpuku خواهد ارضای یک ولع مصرف سوشی هر قدر بدون شکستن بانک.

— غزل فلپس




tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن