سیاه مشاغل موضوع: آیا قانون جلوگیری مثبت عمل ؟

عکس: شاتر آن را احساس می کند مانند زمان مناسب برای پیشگام منابع انسانی و تنوع/ورود مدیران به تقویت سیاست های ا

توسط AKHSHIJNEWS در 9 تیر 1399

عکس: شاتر

آن را احساس می کند مانند زمان مناسب برای پیشگام منابع انسانی و تنوع/ورود مدیران به تقویت سیاست های است که کمک به بام مردم برای غلبه بر چالش ذاتی آنها در محل کار. اما آنها را به تبعیت از قانون برابری 2010, قرار می دهد که ترمز در اقدام مثبت و نوشتن علامت Callaghan و رائول Parekh.

از آن شده است قابل توجه برای دیدن تعدادی از کارفرمایان را ساخته اند که تعهدات عمومی برای بهبود سیاه و اقلیت های قومی نمایندگی در محل کار در پی قتل جورج فلوید و متعاقب آن سیاه زندگی ماده تظاهرات.

شده اند وجود دارد حرکات بزرگ. ق بنیانگذاران الکسیس Ohanian استعفا داد و خواست هیئت مدیره این شرکت به جای او با یک نامزد; جک دورسی, توییتر, مدیر عامل شرکت اعلام کرد Juneteenth (19 ژوئن) یک شرکت تعطیلات به مناسبت پایان برده داری و جیمی Dimon مدیر اجرایی جی پی مورگان چیس در زمان زانو با شعبه بانک و کارکنان.

اما آن را نیز قابل توجه است که حتی کارفرمایان به طور سنتی در صنایع غیر سیاسی بوده است ساخت مجدد تعهدات به بهبود بام نمایندگی – برای مثال allyship نشان داده چای مارک های PG Tips and Yorkshire چای در توییتر.

با نور افکن در حال حاضر در کارفرمایان در حال حاضر احساس می کند مانند یک لحظه مناسب برای پیشگام منابع انسانی و D&I مدیران برای اجرای سیاست های معنی دار است که کمک به بام مردم برای غلبه بر چالش ذاتی آنها در محل کار و توانمند سازی غیر بام کارکنان به مشارکت به عنوان به خوبی.

سوال این است: چگونه باید آنها را در مورد انجام این کار زمانی که موقعیت به طور پیش فرض تحت قانون برابری 2010 است که مثبت تبعیض نژاد (حتی در جایی که یک کارفرما انگیزه خوب هستند) ممنوع است?

Ohanian پیشنهاد استخدام سیاست for Reddit است که حسن نیت اما این امر سقوط ناپاک از انگلستان تبعیض قوانین اگر یک رقابت سفید نامزد بودند و به اعمال و نادیده گرفته شده در حساب خود و یا رنگ.

تبعیض نژاد ادعا می کند از کارکنان غیر معمول هستند اما قطعا بی سابقه: در سال گذشته Cheshire Police داشت به تبعیض سفید متقاضی که سرآمد در طول فرآیند استخدام, اما پذیرفته نشد بر روی نیروی.

که در آن دو نامزد برای یک نقش به همان اندازه واجد شرایط برای یک نقش کارفرمایان مجاز به استفاده از تبعیض مثبت به عنوان یک "tiebreaker". در Cheshire Police مورد سیاست شد و برای درمان تمام داوطلبانی که گذشت مختلف مراحل استخدام (که آیا آنها گذشت با پرواز رنگ یا فقط خراشیده توسط) به عنوان به همان اندازه واجد شرایط برای این کار است. آنها سپس همگانی بام نامزدها. سفید متقاضی شکایت نگران این عمل چرا که او احساس او تا به حال شده است به خصوص بالا عملکرد. تصمیم گیری به طور موثر تایید کرد که نیروی اشتباه بود برای درمان نامزدها به همان اندازه واجد شرایط در شرایط.

واضح ترین پاسخ دروغ در مفاد مندرج در بخش 158 از قانون مساوات و برابری که اجازه مثبت عمل (تبعیض) که در آن: کارفرما منطقی فکر می کند که افراد های حفاظت شده مشخصه رنج می برند یک نقطه ضعف و یا نیازهای مختلف از دیگر افراد و یا نامتناسب سطح پایین مشارکت در یک فعالیت و; کارفرما می گیرد متناسب مراحل درمان که نقطه ضعف و یا ارائه برای کسانی که نیاز و یا برای افزایش مشارکت.

کلیدی در اینجا این است که عمل باید "متناسب". یک پتو سیاست استخدام, سیاه نامزدها به طور پیش فرض خواهد بود و نه متناسب در حالی که یک سیاست پیگیری سریع سیاه نامزدها به دور اول مصاحبه یا تضمین حداقل یک بام نامزد مصاحبه برای هر نقش جدید (شبیه به فوتبال ملی لیگ رونی حکومت در ایالات متحده است که نیاز تیم به مصاحبه اقلیت نامزد خاص مربیگری و ارشد شغل) را به خوبی ممکن است دیدار آستانه.

آقای Ohanian پیشنهاد استخدام سیاست for Reddit است که حسن نیت اما این امر سقوط ناپاک از انگلستان تبعیض قوانین اگر یک رقابت سفید نامزد بودند و به اعمال و نادیده گرفته شده در حساب خود رنگ"

چگونه رادیکال می تواند شما را در حالی که باقی مانده متناسب? وجود ده ها نمونه در EHRC اشتغال قانونی کد از عمل, اما این امکان وجود دارد که چه خواهد بود متناسب با سمت راست در حال حاضر در جریان سیاسی ممکن است به خوبی فراتر از این نمونه است. کارفرمایان باید فکر می کنم در خارج از جعبه و باید به راحتی در این واقعیت است که این اقدام مثبت و مقررات به طور گسترده تعریف شده و به ندرت به چالش در دادگاه (حتی اگر نتیجه آن این است که خود را دقیق قانونی برسد است نه به طور کامل تعریف شده).

روند نشان می دهد که یک گروه خاص رنج می برد یک نقطه ضعف لزوما شامل استفاده از پیچیده داده های آماری یا پژوهش – کارفرما باید فقط منطقی فکر می کنم که یکی از شرایط قانونی اعمال می شود و باید قادر به نقطه به برخی از شواهد (برای مثال یک ارزیابی از نیروی کار کیفی داده های ناشی از بحث و گفتگو با نیروی کار و یا یک اتحادیه یا ملی آمار در مورد کارفرمای بخش).

در حال حاضر با ثروت از اطلاعات در دسترس آنلاین در مورد مشکلات بام نامزدهای چهره در محل کار وجود داشته افت شواهد قانع کننده ای برای بسیاری از کارفرمایان که برای ایجاد یک نقطه ضعف (یا نیازهای مختلف و یا مشارکت کم) subsists برای بخش های خاصی از نیروی کار است. اگر کارفرمایان انجام یک فرم از D&I, بررسی و یا جمع آوری داده ها برای اندازه گیری قومیت خود پرداخت شکاف (یک مرحله است که در حال حاضر توسط قانون مورد نیاز است اما ممکن است به زودی) و سپس این منابع داده ها نیز ممکن است ارائه کافی توجیه برای اجرای عمل مثبت سیاست.

این نیز قابل بحث است که اقدام مثبت در رابطه با یک فرد ("A") را نیز توجیه شود نه تنها که در آن غلبه یک نقطه ضعف به عنوان نتیجه اقدام, اما همچنین که در آن عمل منجر به سود برای یک گروه وسیع تری از مردم (که لازم نیست کارکنان) های یک را محافظت مشخصه. برای مثال اگر یک مجله یا روزنامه می تواند نشان دهد که آن بام خوانندگان رنج می برد یک نقطه ضعف به حساب عدم روزنامه نگاری تنوع و سپس سود به کسانی که خوانندگان بیشتری را استخدام بام
نویسندگان استفاده می شود می تواند به عنوان توجیهی برای ارائه به صورت مثبت عمل در فرآیند استخدام.

تصاویر از ایالات متحده و بریتانیا هستند دلخراش و خدمت به عنوان یک یادآوری غم انگیز از معایب رنج می برد توسط بام مردم در داخل و خارج از محل کار. در حال حاضر احساس می کند مانند زمان مناسب برای کارفرمایان در نظر گرفتن اجرای و یا تقویت مثبت عمل است.

مدیر منابع انسانی فرصت ها در پرسنل امروز


مرور بیشتر مدیر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن