Boohoo به بررسی 'نا امن' شرایط در لستر کارخانه

این Boohoo نام تجاری است که اغلب ترویج شده توسط مشاهیرتصویر مطبوعاتی آژانس/NurPhoto/PA تصاویر کم هزینه مد خرده

توسط AKHSHIJNEWS در 16 تیر 1399

این Boohoo نام تجاری است که اغلب ترویج شده توسط مشاهیر
تصویر مطبوعاتی آژانس/NurPhoto/PA تصاویر

کم هزینه مد خرده فروش Boohoo وعده داده است به بررسی دستمزد کارگران و شرایط در یک لستر کارخانه.

ساندی تایمز گزارش داد این آخر هفته که کارگران در Jaswal اسلوب یک کارخانه پوشاک در لستر شد, پرداخت £3.50 یک ساعت است که شرایط کاری ناامن شد, با چند اقدامات در محل برای جلوگیری از شیوع کروناویروس.

لستر در حال حاضر تحت یک موضعی مستند پس از افزایش Covid-19 نفر در این شهرستان است.

Boohoo ادعا کرده است که Jaswal است که یکی از آن اعلام کرد تولید کنندگان و معتقد است که شرکت های مختلف است که با استفاده از محل. خرده فروش گفت: "ما در حال حاضر در تلاش برای ایجاد هویت این شرکت".

در بیانیه ای به سرمایه گذاران آن گفت: "ما در حال بدست گرفتن اقدام فوری به طور کامل به بررسی چگونه ما لباس بودند در دست خود خواهد اطمینان حاصل شود که تولید کنندگان ما بلافاصله بس کار با این شرکت و ما را به فوریت بررسی رابطه ما با هر گونه تامین کنندگان که subcontracted کار به تولید کننده در سوال است."

ساندی تایمز نشان داد جزئیات و شرایط در کارخانه پس از یک undercover خبرنگار یک کار وجود دارد و گفته شد به انتظار پرداخت بین £3.50 و £4 ساعت, با وجود حداقل دستمزد ملی برای کسی که بیش از 25 بودن £8.72 یک ساعت.

خبرنگار گفت که چند کارگران با پوشیدن ماسک یا تمرین های اجتماعی فاصله با وجود موضعی مستند.

حقوق کارگران گروه های کار, پشت برچسب شده است در حال حاضر ادعا کرد که برخی از کارکنان در لستر کارخانه ها مجبور شده اند به کار با وجود اینکه بیمار با Covid-19. Boohoo پاسخ داد: در آن زمان که آن را نمی خواهد تحمل هر گونه عدم انطباق با همه گیر کار قوانین.

هفته گذشته دبیر خانه Priti پاتل خواسته ملی جرم و جنایت سازمان به بررسی برده داری مدرن در لستر لباس کارخانه پس از یک شماره از گزارش از خبرچین.

این شرکت گفت که آن را آورده بود در یک شخص ثالث مشورتی شرکت برای اطمینان از کار خود را به شیوه های ملاقات استانداردهای مورد نیاز.

این بیانیه افزود: "ما برای حمایت از تولید انگلستان رانده است با قیمت; در واقع خارج از کشور قیمت گذاری بسیار رقابتی تر است. ما توزیع بین المللی مرکز واقع در انگلستان و با داشتن یک محلی عرضه پایه را قادر می سازد کوتاه بار سرب و پشتیبانی از ما چالاک مدل کسب و کار. در سال 2019 ما حفظ این خدمات از یک شخص ثالث و انطباق متخصص برای تقویت ما رعایت و حسابرسی برنامه.

"Boohoo مشتاق و مایل به همکاری با مقامات محلی به منظور بالا بردن استانداردهای چون ما کاملا متعهد به از بین بردن هر گونه نمونه از عدم رعایت و تضمین این که اقدامات چند نمی همچنان به تضعیف عالی کار بسیاری از تولید کنندگان ما در این منطقه که به طور خستگی ناپذیری برای ارائه شغل خوب و شرایط کاری خوب است."

این شرکت گفت: این فسخ روابط با تامین کنندگان "که در آن شواهدی از عدم رعایت دقیق ما منشور اخلاقی پیدا شده است" و گفت: این امر بس کار با Jaswal اگر اتهامات اثبات.

منابع انسانی نقش ها در خرده فروشی و عمده فروشی در پرسنل امروز


مرور بیشتر HR نقش ها در خرده فروشی و عمده فروشی



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن