چکمه, کارمند ممنوع از گرفتن معافیت برنده £7k در اشتغال دادگاه

شاتر یک چکمه کارمند رنج از پشت بد اعطا شده است تقریبا £7,000 اشتغال دادگاه پس از شرکت او مانع از استراحت در طو

توسط AKHSHIJNEWS در 8 اردیبهشت 1399

شاتر

یک چکمه کارمند رنج از پشت بد اعطا شده است تقریبا £7,000 اشتغال دادگاه پس از شرکت او مانع از استراحت در طول روز.

ناتالی ویلیامز که اسکولیوز ستون فقرات, کرده, چکمه,' هلیهید شعبه 34 سال اما بعد از یک مدیر موقت گفت: کارکنان آنها دیگر نمی تواند از دو 15 دقیقه استراحت چای در طول شیفت خود آنها استفاده شده بود.

کارکنان گفته شد که آنها مورد نیاز برای شروع کار 30 دقیقه زودتر یا ماندن 30 دقیقه بعد اگر آنها می خواستند برای ادامه به معافیت آنها قبلا مجاز است.

ویلیامز گفت: این معافیت کمک به کاهش برخی از علائم اسکولیوز به عنوان ایستاده برای مدت طولانی از زمان باقی مانده خود را در "غیر قابل تحمل" درد.

او گفت: اشتغال دادگاه در للنگفنی که افزایش سرعت که در آن او می رود او را مجبور به مدت دو هفته در محل کار به دلیل استرس است. او بعدها در زمان دو هفته دیگر برای دور فیزیوتراپی.

بر بازگشت به کار پس از فیزیوتراپی دوره ویلیامز مورد بررسی قرار گرفت با مدیر و دست توجه داشته باشید که به عنوان خوانده شده "حرفه ای – تحقیقات چه کلمه به این معنی و شروع به تمرین در نقش خود (به عنوان مثال منجر شود)", the Daily Mail گزارش شده است. بعد از این بود ویلیامز تصمیم به استعفا.

دادگاه حکم داد که ویلیامز بوده است سازنده و منصفانه را رد کرد و توسط داروخانه ها و اشاره کرد که آن را تا به حال موفق به ایجاد تنظیمات مناسب برای کار خود را به اجازه می دهد برای او از کار افتادگی.

چکمه دستور داده شد به پرداخت ویلیامز £6,882 در جبران خسارت.

قاضی دیویس گفت: "حذف از چای خود را می شکند نه تنها تحت تاثیر قرار توانایی خود را برای مدیریت درد خود را, اما همچنین منجر به کار خود را از ساعت های اضافی و بدون پاداش یا در ازای."

منابع انسانی نقش ها در خرده فروشی و عمده فروشی در پرسنل امروز


مرور بیشتر HR نقش ها در خرده فروشی و عمده فروشی



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن