Brandt بازنشستگی پس از 22 سال با گردشگری ساسکاتون

محتوای مقالهتاد Brandt صرف 22 سال گذشته نشان ساسکاتون به جهان است.در زمان خود به عنوان رئیس گردشگری ساسکاتون ا

توسط AKHSHIJNEWS در 31 تیر 1399

محتوای مقاله

تاد Brandt صرف 22 سال گذشته نشان ساسکاتون به جهان است.

در زمان خود به عنوان رئیس گردشگری ساسکاتون این شهر رفته است از آنچه او به عنوان توضیح داده شده و نه حتی یک چاره اندیشی موقت اما "هرگز فکر" به یک مقصد برای 2.8 میلیون نفر در هر سال است.

Brandt خود را شروع کردم در Meewasin ولی قدرت قبل از حرکت به سمت عضو غیر انتفاعی مستقر در سال 1998 است. او در نخستین سفرش به بازنشسته در اوایل سال جاری باقی ماند اما در کمی طولانی تر برای کمک به مدیریت این بیماری همه گیر.

هفته گذشته Brandt صحبت به ساسکاتون StarPhoenix در مورد کار خود را, چگونه شهر تغییر کرده است از او گرفت و کمر و آنچه که در آینده از صنعت گردشگری خود به نظر می رسد مانند در وسط یک جهانی همه گیر.

س: در Nov. سال 1997 هنگامی که شما منصوب شدند به این پست به شما گفته StarPhoenix, "من به مردم را بیشتر و طولانی تر باقی بماند." به دنبال بازگشت شما انجام شده است ؟

یک: از آن شده است یک بازی هیجان انگیز تکامل در طول سال است. ما سالانه اقتصاد گردشگری در حال حاضر حدود 560 میلیون مردم ترک پول در جامعه است. من فکر می کنم راه بازگشت و سپس آن را در $210 میلیون محدوده. وجود دارد قطعا رشد از این دیدگاه. من نمی یاد چه تعداد در آن زمان بودند اما حدود 2.8 میلیون نفر از مردم که بازدید ساسکاتون سالانه در حال حاضر. وقتی که من آغاز شده بودند در حدود 2800 اتاق های هتل در ساسکاتون; در حال حاضر وجود دارد 5,500 و برخی بیشتر آماده برای باز کردن نسبتا به زودی.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن