پل زدن شکاف بین گرسنگی غذا و زباله در طول یک بیماری همه گیر

آسیا-اقیانوس آرام توسعه و کمک ویراستاران' انتخاب, ویژه, محصولات غذایی و کشاورزی غذایی و پایداری عناوین فقر &am

توسط AKHSHIJNEWS در 26 فروردین 1399
آسیا-اقیانوس آرام توسعه و کمک ویراستاران' انتخاب, ویژه, محصولات غذایی و کشاورزی غذایی و پایداری عناوین فقر & SDGs, TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

سیما Sanghavi موسس آشپز که خوراک

یک سبد پر از, تازه, مازاد تولید و اهدا به خوراک گرسنه. اعتبار: نجات مانده آشپزی

دهلی نو Apr 14 سال 2020 (IPS) - در مارس 12, اولین, ایمیل, در آمد. یک ایمیل از یک بوتیک هتل است که گفتند نیاز برای به تعویق انداختن خود در صحن سفارش. هتل بود تصمیم گرفت برای قرار دادن یک نگه بر همه غیر ضروری هزینه تا زمانی که همه چیز با توجه به آنها به حالت عادی بازگشت.

این ایمیل را به دنبال داشت مشابه ایمیل, و سپس یکی دیگر. در عرض چند روز همه ما سفارشات عمده فروشی شد یا به تعویق افتاده و یا لغو شود.

در آن زمان من متوجه شدم که نیاز به توان بسیار انعطاف پذیر به عنوان Covid-19 بود رفتن به یک ضربه سخت بر روی کسب و کار من. به عنوان ویروس در زمان بیش از این اخبار و به نظر می رسید به تأثیر هر کس در این سیاره من متوجه شدم خیلی بیشتر بود در خطر است.

شروع کردم به 'آشپز که خوراک' چون من می خواستم به پل شکاف میان گرسنگی و زباله های مواد غذایی. نه تنها این ویروس را تحت تأثیر توانایی من برای مبارزه با این مشکل بود اما مشکل بدتر در مقیاس جهانی است.

گرسنگی است نه یک مشکل جدید و قطعا یکی از تنزل به کشورهای در حال توسعه. در واقع بسیاری از کشورها در برخی از سطح از ناامنی غذایی. با توجه به برنامه جهانی غذا (WFP) بیش از 800 میلیون نفر که یکی در نه گرسنه به بستر می روند. در بالای آن یک در سه رنج می برند از نوعی از سوء تغذیه.

طنز در اینجا این است که در یک جهان با خیلی گرسنگی, مواد غذایی بسیار هدر رفته است. برنامه جهانی غذا می گوید که گرسنگی است که در مورد کمبود مواد غذایی است. در حال حاضر جهان به تولید غذای کافی برای تغذیه هر مرد ، زن و کودک در این سیاره است. اما در مورد $1 تریلیون دلار از مواد غذایی از دست داده است و یا به هدر رفته در هر سال.

این مقدار تقریبا یک سوم از تمام مواد غذایی تولید شده در سراسر جهان است. با توجه به U. S. غذا و کشاورزی سازمان معکوس این روند را ذخیره کنید به اندازه کافی مواد غذایی برای تغذیه 2 میلیارد نفر است .

من شروع کردم شرکت به آدرس این گرسنگی و زباله های مواد غذایی تناقض است. در آشپز که خوراک ماموریت ما این است که برای توانمند سازی دوستداران غذا را از روی گرسنگی و جهان هستند. شرکت ما تولید طراحی صنایع پیش بند.

وقتی کسی اقدام به خرید یک صحن ضایعات غذایی است و نجات مورد استفاده قرار گیرد به ارائه 100 وعده های غذایی مغذی. برای تحقق ما صحن 1 = 100 وعده های غذایی وعده ما به اشتراک گذاری سود حاصل از هر صحن به فروش می رسد با ما موسسه خیریه همکاران که نجات تازه مازاد مواد غذایی و توزیع آن را به کسانی که نیاز به یک وعده غذایی.

تغذیه هند داوطلبان و گرسنگی قهرمانان خدمت وعده های غذایی برای کودکان مدرسه. اعتبار: Zomato تغذیه هند

ما در حال حاضر یک موسسه خیریه شریک زندگی در کانادا و ایالات متحده آمریکا و هند است. را افزایش دهیم, تاثیر, ما فروش ما صحن از طریق وب سایت ما و ایجاد شرکت های مارک دار برای کسب و کار با تمرکز بر پایداری.

آنچه مرا وادار به شروع آشپز که غذا ؟ آن شور و شوق برای مواد غذایی است.

من دوست دارم به طبخ و بر این باورند که به اشتراک گذاری یک وعده غذایی خوب نه تنها تغذیه بدن ما; از آن تغذیه روح ما است. بسیاری از بهترین خاطراتی دور به اشتراک گذاری یک وعده غذایی. اما تا آنجا که غذا به من می دهد و شادی و من همیشه ناراحت تعداد افرادی که گرسنه و نه به تجربه مواد غذایی راه من.

من در تلاش برای زندگی در یک جهان جشن یا قحطی. چرا که بسیاری از گرسنه زمانی که مواد غذایی بسیار انداخته است ؟

این سوال است که منجر به یادگیری در مورد سازمان های غیر انتفاعی است که با تمرکز بر هدایت غذا به مقصد محل های دفن زباله. این زمانی است که من شروع به اتصال نقطه و ایده برای آشپز که خوراک متولد شد.

ستون فقرات این شرکت توسط تیم تولید ما در هند است. همه ما پیش بند دست ساز توسط یک گروه از زنان به حاشیه رانده شده. خانم ها با ارائه امن و نمایشگاه کار با هدف گرفتن آنها را از فقر است.

قبل از مارس 12, اگر شما می خواهم که از من خواست در مورد کسب و کار من, من می خواهم به شما گفته بود که قرار است برای رشد و چیز خوبی شد. این ویروس تغییر است. کسب و کار است که خریداری شده من پیش بند بودند که عمدتا در صنعت مهمان نوازی یک صنعت است که به شدت تحت تاثیر ویروس.

با بسیاری از این کسب و کار کاهش عملیات خود را و یا بسته شدن درهای خود را در گیر این هیچ جای تعجب است که کسب و کار من صدمه دیده بود و همچنین.

اگر چه کسب و کار و بسیاری دیگر رو به رو هستند به چالش کشیدن بار این مسئله بسیار تعیین شده به آدرس است که بزرگ شده در بسیاری از سطوح. را از زباله های مواد غذایی ، اگر چه وجود دارد بسیاری از سازمان های خیریه که ماموریت است که برای نجات ضایعات مواد غذایی این سازمان به شدت تکیه بر کمک های مالی.

بسیاری از سازمان های خیریه می گویند آنها از ترس سقوط به عنوان COVID-19 افتضاح به بار اقتصادی ویران کردن بر روی اهدا کنندگان خود را. بسیار شبیه به بخش خصوصی و کسب و کار و موسسات خیریه را نیز مجبور به اخراج کارکنان به عنوان کمک مالی برنامه ها لغو شد و کمک های مالی رسید. برای اضافه کردن این مقدار کار انجام شده توسط موسسات خیریه انجام شده است توسط داوطلبان. اجتماعی فاصله در محل و بسیاری از نگرانی در مورد سلامت خود را, پیدا کردن داوطلبان شده است بسیار دشوار است.

گذشته از این سازمان های خیریه این بیماری همه گیر است متزلزل غذایی زنجیره تامین است. به عنوان بخش مهمان نوازی تعطیل و وحشت بیش از این ویروس باعث می شود بسیاری به ذخیره کردن مواد غذایی, مواد غذایی, زنجیره تامین است که تکیه بر ثبات بوده است مختل شود. این امر منجر به افزایش زباله های مواد غذایی.

متاسفانه گرسنگی نیز تاثیر منفی می گذارد توسط ویروس. در دنیای غرب بسیاری از خانواده ها با تکیه بر وعده های غذایی مدرسه و وعده های غذایی اهدا شده توسط سازمان های خیریه. تعدادی از افراد وابسته به چنین کمک های مالی نیز افزایش یافته است با این بیماری همه گیر به عنوان بسیاری از آنها شغل خود را از دست. در کشورهای در حال توسعه تلفات در گرسنگی بسیار بیشتر است. نگاه هند به عنوان مثال.

مهاجران و کارگران از مناطق روستایی که تکیه بر خود دستمزد روزانه در حال حاضر شغل خود را از دست در شهرستانها بزرگ است. با این کشور در مستند قادر به بازگشت به روستای خود این کارگران در حال حاضر بی خانمان و گرسنه است.

اگر چه فروتن با تحقق است که بسیاری از مردم هستند و همچنان به رنج می برند بسیار بیشتر از من همیشه می تواند تصور کنید من خودم حتی بیشتر دلسوز به عنوان مشکلات من مراقبت عمیقا در مورد تبدیل شدن به اوج. بنابراین من آنچه هر کارآفرین واقعی می کند....قطع تنگ و تمرکز بر روی آنچه که می توانید کنترل کنید. این نیز بگذرد – من می دانم که آن را – و هنگامی که آن را ندارد, من آماده شود.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن