برخی از مزایای انواع مختلف قایق بادی

ما همچنین به شما توصیه می کنیم به بررسی های قایق بادی کایاک ما نگاهی بیندازید، چیزهای بیشتری نسبت به آنچه که

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

ما همچنین به شما توصیه می کنیم به بررسی های قایق بادی کایاک ما نگاهی بیندازید، چیزهای بیشتری نسبت به آنچه که در اینجا پوشش داده ایم وجود دارد! به همین دلیل است که ما 8 قایق بادی کایاک را انتخاب کردهایم که فکر میکنیم تقریباً در همه زمینهها برتر هستند و تا حد امکان آنها را خوب میکنند. مدل های قایق بادی جیمینی از قیمت های بالایی نسبت به قایق های شرکت اینتکس برخوردار است . محصولی زیبا و منحصر بفرد از اینتکس است، تحمل وزن این قایق ۱۶۰ کیلوگرم و جنس بدنه آن نیز از pvc سه لایه است کف محصول باد شونده و از قسمت های مختلف برای باد شدن بهره میگیرد و این مطلب باعث بهبود در وضعیت ایمنی قایق میشود و این محصول را دارای تاییدیه گارد ساحلی ایالات متحده امریکا و همچنین استاندارد های بروز امریکایی و اروپایی کرده است، کایاک نیز تاییدیه گارد ساحلی ایالات متحده امریکا را داشته و استاندارد های بروز جهانی دارد، صندلی های این محصول باد شونده و پشتی دار است که در مقایسه با سایر کایاک های بادی از راحتی خاصی برخوردار است، دو کمربند قسمت پشتی این آن دیده میشود که برای ثبات بیشتر صندلی است، پاروهای فلزی بسیار حرفه ای از نوع کایاکی جهت استفاده روی آب داشته که از چند قسمت مختلف بیکدیگر بسته میشوند تا در هنگام جابجایی بتوان براحتی آنها را حمل و نقل کرد، برای ایمنی و تعادل بهتر روی آب یک زائده بسیار حرفه ای زیر محصول نصب شده که کار آن تعادل بهتر محصول است، پمپ باد دستی دوبل، دسته حمل و نقل، چسب تعمیراتی طناب دور و یک جای لوازم که بشکل یک تور جلوی قایق نصب است داشته و تمامی لوازم بهمراه محصول داخل یک ساک حمل قرار میگیرد.

در بسته بندی یک پمپ باد دستی، پارو آلومینیومی، برچسب تعمیرات مقطعی ، ساک حمل برای جابجایی راحتتر، کیف لوازم ماهیگیری، جای قلاب و طناب نجات قرار گرفته است. این قایق بادی تنها مدل قایق بادی 5 نفره کمپانی اینتکس بوده که مناسب برای استفاده و تفریح خانوادگی است. کایاک بادی Sevylor Quikpak K1 تنها 5 دقیقه طول می کشد تا این کایاک بادی یک نفره راه اندازی شود. در اطراف منطقه قدم بزنید، جایی وجود خواهد داشت که میتوانید برای اشلی قلاب بگیرید تا او نردبانی را به پایین بیاورد، بنابراین شما میتوانید با کمک آن نردبان بالا بروید و از طریق پنجره، به بیرون کلیسا بروید. اهرم را بکشید تا دریچه اتاق زیر شیروانی باز شود، جایی که میتوانید برای اشلی قلاب بگیرید تا نردبانی را به پایین رها کنید. دیگر دریچه از نوع پستانکی کوچک است که به وسیله آن قسمت کف قایق باد میشود. سه دریچه برای باد کردن قایق سیهاوک دو نفره تعبیه شده است تا در صورتی باد یک قسمت از بین رفت قایق زیر آب نرود که دو تای آنها از نوع پیچ شونده بزرگ هستند. قیمت قایق بسیار مقرون به صرفه میباشد و تمامی لوازم مورد نیاز همراه آن عرضه شده است.  Th is h as ᠎be​en generat᠎ed by GSA Content᠎ Gen erator DEMO !

متأسفانه، کایاکها دقیقاً ارزان نیستند، اما خوشبختانه برای شما، مدلهایی وجود دارند که مقرون به صرفه هستند. در بورس قایقهای بادی اینتکس قابلیت های زیادی دارند از جمله بسیار سبک و کوچک هستند ، بسیار مطمئن و قابل اطمینان برای استفاده در داخل سد, دریا و آبهای پر عمق هستند ، هزینه آنها بسیار ارزان هستند ، و میتواند بهترین وسیله برای تفریح و ماهیگیری باشد و با آن میتوانید لحظات شاد و لذت بخشی را در کنار خانواده خود داشته باشید. هیدروکوپترها عموماً وسایل نقلیه کوچک با کمتر از ۲۰ فوت طول و وزن کمتر از ۲۰۰۰ کیلوگرم هستند. قایق بادی اینتکس ، قایق بادی بست وی و قایق بادی اینتایم سه مورد از معروف ترین قایق های بادی را در دنیا تولید و عرضه می کنند. سپس همه موارد در کنار هم مقایسه می شوند تا به شما کمک کنند مدلی متناسب با نیازهای شما پیدا کنید. برای این دسته هم انواع قایق بادی حرفهای اینتکس و قایق بادی حرفهای بست وی تدبیر شدهاست تا این افراد نیز با قایق بادی رفتیگ حرفهای لذت هیجان و بالا رفتن سطح آدرنالین خون را تجربه کنند. قایق بادی حرفه ای با کف آلومینیومی که در دسته اول قایق های حرفه ای قرار میگیرد شامل قایق های بادی شرکت و کارخانه تولید کننده بست وی با نام جیمینی است که انواع قایق بادی یک نفره ، دو نفره ، سه نفره ، چهار نفره ، پنج نفره ، شش نفره ، هفت نفره ، هشت نفره ، ده نفره را با کیفیت بالا و بدنه بسیار ضخیم و کف آلومینیومی با قسمت انتهایی موشکی تولید میکند .

ارزان تر از همه جا انواع قایق بادی اینتکس و بست وی را از نمایندگی اصلی بخرید. شما میتوانید قایق را با کد 68347 از نمایندگی اینتکس خریداری نمائید. در سایت شاپ اینتکس نمایندگی قایق بادی اینتکس در ایران میتوانید انواع قایق بادی کایاک اینتکس را با قیمت قایق بادی مختلف ببینید و نیز برای راهنمایی بیشتر میتوانید با همکاران ما در فروشگاه قایق بادی با شماره های درج شده در سایت شاپ اینتکس تماس بگیرید . اینها کایاک هایی هستند که به لیست 2020 ما راه یافتند. ما آنها را در ترتیب خاصی قرار ندادهایم زیرا همه آنها منحصر به فرد هستند، هر کایاک مزایا و معایب خاص خود را دارد، اما وجه اشتراک آنها این است که آنها بسیار متنوع هستند و از سایر مدلهای هم کلاس قیمتی بهتر عمل میکنند. این محصول باکیفیت به دلیل داشتن قابلیت های مناسب مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

آخرین مطالب