کسب و کار فشار رشد می کند به استراحت دو متری مشاوره

لورنا رابرتز / Shutterstock.com کسب و کار گفت: دولت که آرامش دو متری مشاوره حیاتی است اگر شرکت ها برای زنده ما

توسط AKHSHIJNEWS در 22 خرداد 1399

لورنا رابرتز / Shutterstock.com

کسب و کار گفت: دولت که آرامش دو متری مشاوره حیاتی است اگر شرکت ها برای زنده ماندن coronavirus بحران است.

سازمان بهداشت جهانی معتقد است که حداقل یک متر کافی است که پس از کشورهایی مانند فرانسه و دانمارک و سنگاپور. در آلمان و استرالیا مشاوره 1.5 متر است.

Backbench نمایندگان مجلس محافظه کار مانند سابق رهبر ایان دانکن اسمیت هشدار داد دیروز از عواقب بسیار مخربی اگر اجتماعی فاصله توصیه بود نه برداشته. او گفت: پست الکترونیکی: "شماره یک و تنها مهم ترین اولویت برای باز کردن اقتصاد است فاصله را به یک متر. بخش مهمان نوازی به سادگی نمی تواند زندگی را در دو متر."

او با حمایت وزیر کابینه Damian سبز که گفته Newsnight: "این یک تفاوت بزرگ را به بسیاری از بخش های صنعت. من ترکیب آن با مقدار بیشتری ماسک-پوشیدن. اگر ما این کار را انجام نمی آن را به پایان خواهد بود برای بسیاری از بارها و رستوران ها."

کسب و کار, منشی, Alok شارما گفت: دیروز دو متر فاصله حکومت تحت بررسی در انگلستان است. تصور این است که بسیاری در کابینه از جمله صدراعظم Rishi Sunak هستند دلسوز و حدس و گمان وجود دارد که اعلام می شود در روزهای آینده.

اما سابق وزیر کابینه روری استوارت به بی بی سی گفت امروز علمی توصیه حق داشتند نگران بیش از هر آرامش از دو متر در قاعده با توجه به آسیب های اضافی است که می تواند تحمیل شده توسط موج دوم Covid-19.

Sir Patrick blue palace hotel انگلستان را مشاور ارشد علمی گفت: روز گذشته خیابان داونینگ نشست خبری دو متری مشاوره بود "نه حکومت". در همان جلسه Sharma تایید کرد که غیر ضروری مغازه ها می تواند باز از دوشنبه گفت: حرکت خواهد "اجازه بالا خیابان و پایین کشور به بهار بازگشت به زندگی".

تجارت بدن مانند انگلستان و مهمان نوازی و انگلیسی آبجو در میخانه انجمن (BBPA) اخیرا برآورد نشان دادن افزایش تعداد تعطیلی و ضرر و زیان بر اساس اجتماعی فاصله در 1 متر 1.5 متر و 2 متر است.

آنها گفتند که اگر فاصله مورد نیاز بود و نه کاهش می یابد و به اصطلاح "مرطوب رهبری" بارها وابسته است که بیشتر در مورد فروش الکل از مواد غذایی خواهد بود به خصوص ضربه چرا که آنها نیاز به در بسته به مصرف کنندگان در اعداد بزرگ است.

این BBPA نیز می ترسید که بارها می تواند از دست دادن دسترسی به کردند طرح و حمایت مالی اگر آنها از لحاظ فنی مجاز به باز کردن در حالی که واقعیت فیزیکی, فاصله, قوانین بدان معنی است که بسیاری نمی تواند.

در ضمن خروجی CBI مدیر کارولین Fairbairn هشدار داده است که کسب و کار بود و در هیچ شرایط به زنده ماندن بدون معامله مبارزه با تروریسم در اروپا پس از مذاکرات با اتحادیه اروپا را شکست دیروز با کمی پیشرفت در حال ساخته شده است.

Fairbairn گفت: "کسب و کار انعطاف پذیری است که کاملا بر روی زمین است. هر پنی از پول نقد و تمام انبارهای شده اند اجرا کردن. شرکت لازم نیست یک لحظه از فکر کردن زمان برای مقابله با یک هیچ-مقابله Brexit." او نوشت: به PM امروز خواستار اقدام بیشتر برای افراد جوان و سبز متمرکز بر برنامه های بازیابی.

دولت می گوید که می خواهد یک معامله اما اصرار دارد که "هر چه اتفاق می افتد" انگلستان را ترک خواهد کرد و تنها بازار و آداب و رسوم اتحادیه زمانی که دوره گذار را می بندد در پایان سال است.

او جایگزینی در بانک مرکزی خواهد بود تونی Danker, مدیر اجرایی بهره وری سازمان می شود کسب و کار سابق استراتژی مدیر در نگهبان و سابق خزانه داری و مشاور.

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب