بین بگ یا مبل شنی را بیشتر بشناسیم

یکی از موفقترین و معروف ترین برندها در حوزه انواع مبل شنی و بین بگ برند اینتکس است که طرفداران آن هم کم نیستن

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

یکی از موفقترین و معروف ترین برندها در حوزه انواع مبل شنی و بین بگ برند اینتکس است که طرفداران آن هم کم نیستند. به علاوه اینتکس خدمات پس فروش رضایتبخشی به مشتریان خود از جمله تعمیر مبل آسیب دیده، تعمیر رویه، شارژ کردن محتویا داخل مبل، تعمیر زیپ و… قیمت مبل شنی خرید و فروش در تولیدی مبل شنی و بین بگ راحتی با قیمت ارزان و هپی چیر یونولیتی ، انواع بین بگ راحتی شنی نو و دست دوم و مبلمان شن دار دو نفره و تک نفره در رنگهای بسیار شیک با شکلهای مختلف و طرح های متفاوت تهران اینتکس در ایران ، قصد خرید مبل شنی را دارید ؟ برای دسترسی راحتتر به تولید کننده مبل شنی اینتکس تهران میتوانید از طریق روشهای موجود در انتهای همین مقاله استفاده کنید. مبل شنی چیست ؟ ویژگیهای مبل شنی استاندارد چیست؟ نشیمن راحت و پشتی مناسب برای تکیه دادن و حالت پذیری بدنه مبل از خصوصیت های مهم مبل شنی به شمار میرود. بین بگ یا مبل شنی یکی از مدل های مبل راحتي برای نشستن و یا استراحت های مقطعی در طول شبانه روز میباشد که در دو سایز یک نفره و دونفره ساخته میشوند که کاملا طبی و استاندارد میباشد نشیمن راحت و پشتی مناسب برای تکیه دادن و حالت پذیری بدنه مبل از خصوصیت های مهم این محصول به شمار میرود.

مبل شنی یکی از مدل های مبل راحتی برای نشستن و یا استراحت های مقطعی در طول شبانه روز میباشد که در دو سایز یک نفره و دونفره ساخته میشوند . مبل شنی اورجینال و اصل برند اینتکس از سطح کیفی و مرغوبیت بالایی برخوردار است و یک مبل عمری و بادوام برای خریداران است. انواع مبل شنی اینتکس باکیفیت و تنوع رنگ و قیمت در بسیاری از فروشگاههای معروف ایران به فروش میرسد تنها کافیست مدل مدنظرتان را انتخاب کرده و سفارشتان را نهایی کنید. قیمت مقرون به صرفه مبل شنی اینتکس یکی از دلایل محبوبیت آن است و سایزبندی متناسب با همه گروههای سنی این مبل را به یک محصول کاربردی برای همه تبدیل کرده است. بعضی از آستریها بخشی کوچک مانند یک روزنه دارند ازطریق آن بتوان محتویات مبل شنی را شارژ یا تخیله کرد و بسیار کاربردی است چرا که اگر بخواهید مبل را مسافت طولانی جابهجا کنید یا اگر مبل بخاطر استفاده زیاد حالت پفدار اولیه را ندارد از این بخش میتوانید محتویات خالی یا شارژ کنید. ● مبل شنی استاندارد دارای تکیهگاه بوده و زاویه آن چیزی بین 90 تا 120 درجه است. موهای پشت انبوه، کوتاه و به رنگ زرد شنی متمایل به قرمز تا دارچینی متمایل به قهوهای با هالهای سیاهرنگ. This con​tent w᠎as done by GSA C᠎onte nt Generat᠎or  DEMO.

این نوع مبلها از طرحها و رنگهای نامحدودی برخوردار هستند و کسانی که قصد خرید مبل شنی و تهیه آن را برای استفاده در منازل خود را دارند میتوانند با انتخاب رنگ مناسب برای دیزاین خانه خود آن را سفارش داده تا در تولیدی مبل شنی برای آنها ساخته و آمادهسازی شود. ● با توجه به تعداد نفراتی که قراراست از مبل شنی استفاده کنند بهتر است سایز استاندارد آن را خریداری کنید انواع بین بگ یک نفره و دونفره در بازار موجود است که میتوانید طبق نیاز آنها را خریداری کنید. در کارگاه و کارخانه مبلهای شنی دارای پوسته و آستر داخلی است که با ادغام این دو و پر کردن مواد گرانول یا یونولیت داخل آستر هپی چیر یک مبل شنی زیبا و راحت شکل میگیرد مبلهای شنی در سایز ها و رنگ های بسیار متنوعی تولید و ساخته میشوند که در انواع یک نفره و دو نفره و مبل شنی سه نفره تخت خواب شو و حتی تخت های شنی بسیار نرم و راحت خانوادگی میباشند مبل شنی مزایا و معایب هم دارند که در قسمت راهنمای آن در قسمت لینک زیر میتوانید مطالعه بفرمایید. تا حد ممکن مراقب باشد که در تماس با اجسام تیز و برنده قرار نگیرد و به کوچولوهای بامزه خود بسپارید تا از فاصله زیاد و با شدت روی مبل شنی نپرند.

تماس طولانی با دمای (-۱۹) (منفی نوزده درجه سانتیگراد) به مدت چهار روز ساس بالغ را نابود میکند. قیمت مبل های شنی برای پخش عمده و تکی یکسان نیستندو کسانی که قصد پخش و فروش به صورت کلی و تعداد بالا را دارند میتوانند با دفتر نمایندگی جهت استعلام قیمت بروز مبل های شنی تماس حاصل فرمایند. این دسته از مبل ها عموما در اتاق خواب ها برای نشستن یا حتی دراز کشیدن(بنا به قابلیتی که در تغییر فرم دارد در هر دو صورت کاربردی است) به مدت کوتاه تری قابل استفاده است و در ابعاد و رنگهای متفاوتی به فروش میرسند که از انواع و اقسام پارچه ها در تولید روکش آن استفاده میشود. مبل شنی و بین بگ، مبلی است که به صورت عامیانه میتوان گفت از راحتی خیلی راحت تر است و در ساخت این نوع مبلمان از هیچ گونه چوب یا آهنی استفاده نمیشود. این صندلیها وزن بسیار سبکی دارند و بهراحتی میتوان آنها جابجا کرد. با وجود اینکه بین بگ ها رویه های ضخیم و مقاومی دارند اما تنوع رویه و طرح های آنها در مقایسه با مبل های کمتر بوده و مدل هایی را رویه چرم و مواردی از این قبیل در طرح ها و تولیدات سازندگانمبلمان شن دار وجود ندارد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن