آیا من می توانم پوشیدن هدفون زمانی که ما به عقب بر گردیم به دفتر ؟

گیتار هوایی ممکن است به عنوان ضد اجتماعیشاتر این که آیا آن را به غرق کردن صدا از کودکان مبارزه و یا یک راه برا

توسط AKHSHIJNEWS در 23 خرداد 1399

گیتار هوایی ممکن است به عنوان ضد اجتماعی
شاتر

این که آیا آن را به غرق کردن صدا از کودکان مبارزه و یا یک راه برای کمک به تمرکز در هنگام کار از خانه, بسیاری از ما را مجبور به استفاده از هدفون در میز ما در طول مستند.

اما چه اتفاقی می افتد هنگامی که ما (به تدریج) بازگشت به دفاتر ؟ آن را هنوز هم قابل قبول باشد به لحن همکاران با سر و صدا-cancellers یا به سختی وجود دارد گوش-غلاف? موسیقی صدور مجوز شرکت PPL PRS آمده است تا با برخی از افکار در مورد چگونگی به حرکت هدفون آداب معاشرت در محل کار.

موسیقی ایدز بهره وری

برای برخی از کارگران موسیقی می تواند کمک به آنها را به ماندن در کار به خصوص اگر این چیزی است که آنها با آن آشنا هستید.

آن همیشه مناسب برای به اشتراک گذاشتن در سراسر یک سیستم موسیقی به عنوان هر کس نمی خواهد خود را به اشتراک بگذارید طعم بنابراین کارکنان باید توضیح دهد که به دیگران که آنها می خواهند به ماندن 'در منطقه' و بدست آوردن چیزی انجام می شود و آنها نه قضاوت دیگران مکالمات و یا حواس او را پرت.

موسیقی همچنین می تواند کمک به کارکنان از بین بردن استرس با قرار دادن آنها را در قاب ذهن, کمک به آنها را به تمرکز بر روی کارهای مهم است. استفاده از هدفون نیز می تواند مفید سیگنال است که کسی در یک مهلت و درگیر شدن در اتاق گفتگو عملی نیست در حال حاضر.

آیا این ضد اجتماعی?

PPL PRS به ما یادآوری می کند که برخی از همکاران ممکن است استفاده از هدفون در دفتر به عنوان ضد اجتماعی و یا غیر حرفه ای.

اگر آنها در حال بحث در مورد یک کار مهم, برای مثال, ممکن است خسته کننده برای آنها اگر برخی کارکنان هرگز ارائه ایده ها یا نظرات زیرا آنها 'بسته دور" با موسیقی و یا پادکست.

یک راه برای جلوگیری از این ادراک است که برای کارکنان به نگه داشتن موسیقی در حجم کم و یا فقط گوش دادن با یک گوشی به جای داشتن همکاران با تکان دادن و فریاد هر وقت آنها می خواهند به آن شخص توجه است.

آنچه می تواند ضد اجتماعی است که اگر موسیقی بلند است که کسانی که در اطراف آن هنوز هم می تواند بشنود نقلی سر و صدا و یا حتی آواز خواندن همراه با آهنگ. تا به هر کس دیگری در اتاق شروع به انجام YMCA? ممکن است زمان به نوبه خود حجم.

کار به عنوان یک تیم

باید آن را بدون گفتن این که کار گروهی باید معنی همه کارکنان توجه کامل خود را به جای نگه داشتن یک گوش خود را در لیست پخش. یک ایده ممکن است به بازی موسیقی با صدای بلند به طوری که کل تیم می تواند بشنود – انواع خاصی از موسیقی نشان داده شده است برای کمک به بهره وری بیشتر از دیگران است. یک 'تمرکز' لیست پخش می تواند مفید باشد برای هر کس که می گوید PPL PRS.

استعداد مدیریت فرصت ها در پرسنل امروز


مرور بیشتر استعداد مدیریت مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن