مراقبت بخش چهره 'هشدار دهنده' کمبود کارکنان تحت قوانین جدید مهاجرت

شاتر یک گروه به نمایندگی از مراقبت بهداشتی و اجتماعی بخش بیان کرده است 'قبر' نگرانی در مورد تعداد کارکنان مراق

توسط AKHSHIJNEWS در 19 تیر 1399

شاتر

یک گروه به نمایندگی از مراقبت بهداشتی و اجتماعی بخش بیان کرده است 'قبر' نگرانی در مورد تعداد کارکنان مراقبت از خانه خواهد بود قادر به جذب هنگامی که نقاط جدید مبتنی بر سیستم مهاجرت در می آید.

در حالی که پیشنهاد سیستم جدید شامل مهاجر مسیرهای ثبت شده در بهداشت و مراقبت حرفه ای به کار و زندگی در انگلستان, مراقبت اجتماعی کارکنان محروم هستند و بسیاری کسب درآمد به اندازه کافی برای پاسخگویی به £25,000 حقوق و دستمزد سالانه آستانه کاوندیش ائتلاف گفت.

در نامه ای به نخست وزیر بوریس جانسون این هفته 37 رهبران ملی ارائه دهندگان مراقبت از جمله بیمه خدمات درمانی کنفدراسیون بدن است که نشان دهنده NHS رهبری – گفت: "ما به اشتراک گذاشتن یک نگرانی عمیق که منجر به مهاجرت و پیشنهادات به سرعت به سمت یک هشدار دهنده مقصد با هیچ راه حل واضح برای مراقبت بخش.

"ما بین المللی مراقبت های کارگران را فوق العاده و ضروری کمک به ما سلامت و مراقبت بخش و بدون آنها را در اینجا به مراقبت از بیمار ناامن خواهد بود. در مراقبت اجتماعی بدون آنها ما را ببینید کاهش تخت های مراقبت از خانه خواهد شد و مردم خواهد بود گرسنگی کمک آنها نیاز و شایسته خود را در خانه خود بسیار مهم است که به آنها به خوبی زندگی می کنند."

در این نامه آمده است که در شش افرادی که مشغول به کار در بخش مراقبتهای شد اتباع خارج از کشور.

در حال حاضر وجود دارد 122,000 جای خالی در این بخش در انگلستان به تنهایی.

در مقابل پرستاری و مامایی شورای گزارش 18,000 افزایش تعداد پرستاران و ماماها ثبت نام برای کار در انگلستان در سال گذشته اگر چه آن را به ابراز نگرانی در مورد چگونه coronavirus تاثیر می گذارد توانایی خود را برای جذب و حفظ کارکنان از خارج از کشور.

کاوندیش ائتلاف گفت: این امر می تواند عاقلانه برای دولت به فرض که داخلی استخدام می "حل" مراقبت اجتماعی بخش نیروی انسانی مشکلات.

"در واقع یک بررسی اخیر از سلامت و مراقبت کارگران دریافتند که یک پنجم هستند به احتمال زیاد به ترک نقش خود را پس از همه گیر. احتباس را تبدیل به یک مشکل رو به رشد برای بخش مراقبت های اجتماعی است که آسیب پذیر به عنوان برجسته در طول Covid-19 با مراقبت های اجتماعی کارگران دو برابر احتمال دارد به مرگ از Covid-19 دبیرکل جمعیت" در این نامه می افزاید.

این گروه تصریح کرد نگرانی های مطرح شده توسط مهاجرت کمیته مشورتی در مورد عدم وجود شرایط رقابتی و شرایط در مراقبت های اجتماعی نقش که به معنای بسیاری از شهروندان بریتانیا را در نظر نمی, یک, نقش, در این بخش است.

مراقبت از کارگران در انگلستان به دست آورده بین £16,400 و £18,400 که کاوندیش ائتلاف اشاره کرد سقوط کرد و زیر مهاجرت پیشنهاد £25,000 حقوق و دستمزد آستانه.

"این مهم است که دولت اطمینان انتقالی راه حل این است که در جای خود برای مراقبت اجتماعی در ژانویه سال 2021 به حرکت فاصله بین معرفی سیستم جدید مهاجرت و دراز مدت برنامه ریزی و بودجه حل و فصل برای مراقبت اجتماعی در انگلستان; فوری داخلی اولویت است که شما دوباره و متعهد به در خود را بازیابی سخنرانی هفته گذشته" در این نامه خواستار نخست وزیر.

"پیشنهاد سیستم جدید مهاجرت باید ارائه مهاجر مسیر برای مراقبت اجتماعی کارکنان آنها هستند و همیشه بوده اند کلید کارگران است. اگر ستایش می کند به نوبه خود به سرعت اقدام به تشویق یک سپاسگزار ملت خواهد اکو توخالی و ما کمتر سرپرستان به آنها را بشنود."

در یک بیانیه دفتر خانه گفت: این خواست کارفرمایان به تمرکز بر سرمایه گذاری داخلی ما نیروی کار".

"علاوه بر این اتحادیه اروپا حل و فصل طرح به این معنی است که تمام اتحادیه اروپا و EAA شهروندان و اعضای خانواده خود را در حال حاضر مشغول به کار در مراقبت های اجتماعی می توانید اقامت در انگلستان و ما آنها را تشویق به انجام این کار" به آن اضافه شده است.

HR فرصت ها در بهداشت و درمان در پرسنل امروز


مرور بیشتر HR فرصت ها در بهداشت و درمان



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن