صدراعظم اعلام £750 متر صندوق برای خط مقدم خیریه

هارون مرحله تشکیل هلیوم وقتی/PA سیم/PA تصاویر دولت را به خود اختصاص £750 متر به حمایت از موسسات خیریه مشغول به

توسط AKHSHIJNEWS در 24 فروردین 1399

هارون مرحله تشکیل هلیوم وقتی/PA سیم/PA تصاویر

دولت را به خود اختصاص £750 متر به حمایت از موسسات خیریه مشغول به کار در خط مقدم از coronavirus بحران صدراعظم از خزانه Rishi Sunak اعلام کرد روز گذشته (8 مارس).

بودجه – که شامل £360m گلدان خواهد شد که اختصاص داده شده به موسسات خیریه به طور مستقیم از ادارات دولتی و £370m تخصیص کوچکتر موسسات خیریه از جمله کسانی که ارائه غذا و دارو – کمک های خیریه به ادامه عامل در به چالش کشیدن این دوره در کنار دیگر طرح های به نگه داشتن خود را کارکنان شاغل از جمله Coronavirus کار احتباس طرح.

بسیاری از بزرگتر های خیریه مانند آکسفام و سن انگلستان furloughed swathes از نیروی کار خود را به منظور به حداقل رساندن هزینه ها در حالی که درآمد خود شده اند از بحران رسید.

Sunak گفت: "سازمان های خیریه در حال حاضر می توانید با استفاده از بسیاری از طرح های موجود برای حمایت از مردم و حفاظت از کارکنان خود را. همه موسسات خیریه واجد شرایط برای این کار حفظ طرح و در راستای توصیه های پزشکی و درست مانند هر دیگر کارفرما پاسخ مناسب برای بسیاری از سازمان های خیریه خواهد بود به کردند کارکنان خود را.

"اما برخی از سازمان های خیریه در خط مقدم مبارزه با کروناویروس و دیگران ارائه خدمات اساسی و حمایت از افراد آسیب پذیر و جوامع است. برای آنها خاموش کردن فروشگاه در این لحظه خواهد بود به نقض خود هدف; کل خود را به دلیل وجود داشته باشد.

"کسانی که در موسسات خیریه را هرگز بیشتر مورد نیاز از آنها در حال حاضر و آنها هرگز با آن روبرو چنین سقوط ناگهانی در بودجه خود را."

این خبر به دنبال آن تعدادی از دیگر اقدامات برای حمایت از سازمان ها از جمله سازمان های خیریه که پرده برداری شد, در ماه گذشته, از جمله گزینه های به تسلیم صورتحساب مالیات بر ارزش افزوده و پرداخت هیچ کسب و کار نرخ در مغازه های خود در سال آینده.

موسسات خیریه دولت در نظر گرفته شده برای حمایت و تامین مالی شامل:

  • hospices برای کمک به افزایش ظرفیت
  • St Johns آمبولانس برای حمایت از بیمه خدمات درمانی
  • قربانیان موسسات خیریه از جمله استفاده داخلی برای کمک به با پتانسیل افزایش در تقاضا
  • کودکان آسیب پذیر موسسات خیریه
  • مشاوره شهروندان به افزایش تعداد کارکنان ارائه مشاوره به مردم است.

تریسی Bleakley مدیر عامل آسایشگاه خیریه انگلستان گفت: بودجه اجازه می دهد hospices به ارائه تخت متخصص مراقبت های بالینی و نیروی انسانی برای از بین بردن فشار بر بیمه خدمات درمانی.

"خانقاه انگلستان خوشحال است که دولت در ارائه به £200 متر از بودجه در هر سه ماهه به hospices برای کمک به حمایت از بیمه خدمات درمانی و پاسخگویی به Covid-19 اضطراری است. این بودجه بی سابقه ای را به رسمیت می شناسد نقش حیاتی که hospices بازی را در حمایت از بیمه خدمات درمانی در مبارزه با Covid-19" او گفت:.

جیمز تیلور, مدیر اجرایی, در ناتوانی برابری خیریه حوزه گفت: "در حوزه دیده ایم نیاز به خدمات ما را افزایش دهد. ما در حال کمک به هزاران نفر از افراد معلول و خانواده های آنها با سود ادعای برخورد با قطره در درآمد ارائه پشتیبانی در انزوا و تنهایی و کمک به دسترسی به اصول اولیه مانند غذا است. در همان زمان درآمد ما خشک شده است.

"ما صمیمانه امیدواریم که این اجازه می دهد تا خیریه بخش به ادامه داشتن تاثیر بر زندگی میلیون ها نفر از مردم در این کشور است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن