صدراعظم مجموعه به اعلام کاهش تدریجی کردند طرح

شاتر کارفرمایان خواهد بود و انتظار می رود به پرداخت 20 درصد از furloughed کارکنان حقوق و دستمزد تحت برنامه های

توسط AKHSHIJNEWS در 9 خرداد 1399

شاتر

کارفرمایان خواهد بود و انتظار می رود به پرداخت 20 درصد از furloughed کارکنان حقوق و دستمزد تحت برنامه های تنظیم شده بود اعلام کرد با صدراعظم Rishi Sunak امروز.

آن شده است به طور گسترده ای گزارش شده است که دولت را از ماه اوت کاهش یارانه دستمزد ارائه شده به کارفرمایان که کردند کارکنان. سازمانها نیز نیاز به پوشش ملی بیمه و بازنشستگی سهم.

Sunak است که انتظار می رود به بسته Coronavirus کار احتباس طرح برای کسانی که جدید اما برش تاریخ شناخته نشده است.

برخی از 8.4 میلیون نفر از کارگران شده است furloughed تا کنون در هزینه حدود £15bn اما برای بودجه مسئولیت انتظار کل کلی هزینه £80bn.

این موسسه از مدیران است گفت: بسیاری از کسب و کار با استفاده از CJRS مبارزه خواهد کرد برای کمک به کارگران حقوق از ماه اوت است.

آن نظرسنجی از 700 شرکت مدیران نشان داد که تنها نیمی از احساس آنها می تواند 20 درصد و یا بالاتر نسبت به furloughed کارگران تمام وقت حقوق بین ماههای اوت و اکتبر اما یک چهارم گفت: آنها نمی تواند استطاعت هر مقدار.

IoD مدیر کل Jonathan Geldart گفت: "رهبران کسب و کار می دانیم که این دولت حمایت نمی تواند بی نهایت اما حقیقت زشت است که اگر هیچ پول وجود دارد در آینده درب بسیاری از شرکت ها خواهد بود مجبور به تصمیم گیری های دشوار آمده اوت."

مقررات جمعی در اطراف زوائد آن معنی است که که در آن یک کارفرما پیشنهاد به 100 یا بیشتر کارمندان برکنار شده آن نیاز به مشورت برای حداقل 45 روز. حداقل 30 روز اگر کارفرما پیشنهاد به اخراج بین 20 و 99 کارکنان. این نشان می دهد که شرکت ها با توجه به افزونگی جرم به دلیل باریک پایین کردند حمایت از دولت می تواند شروع به اعلام زیان کار به عنوان اواسط ماه ژوئن.

Geldart افزود: "دولت باید نرم کردن ضربه با معرفی به عنوان انعطاف پذیری زیادی که ممکن است به کردند سیستم. بیشتر انعطاف پذیر طرح بهتر شرکت می تواند در بهبود و شغل کمتر خواهد تکیه بر یارانه دولت است. قادر بودن به مردم را دوباره پاره وقت کمک خواهد کرد که بسیاری از شرکت ها وجود دارد اما تغییرات دیگر رهبران کسب و کار می خواهم برای دیدن از جمله کاهش حداقل کردند دوره است."

از ماه اوت furloughed کارکنان خواهد بود قادر به بازگشت به کار پاره وقت است که بسیاری از مفسران گفته اند که کمک خواهد کرد که به تدریج راه اندازی مجدد عملیات در برخی از کسب و کار.

وزیر محیط زیست جورج Eustice گفت: این طرح نیاز به تغییر به عنوان مستند محدودیت برداشته شد.

او گفت: اسکای نیوز: "این کردند طرح شده است فوق العاده مهم در نظر نگه داشتن مردم در حالت آماده به کار و آماده برای بازگشت به کار. به وضوح به عنوان ما شروع به ظهور از مستند و شروع به گرفتن اقتصاد ما به کار ما نمی تواند نگه داشتن مردم در آن کردند طرح به طور نامحدود."

"ما نیاز به شروع به شناسایی راه های در حال حرکت آنها را خاموش کردند طرح و بازگشت به کار... ما نیاز به یک طرح کردند که می تواند مخروطی پایین به مردم بازگشت به کار."

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن