واضح تر راهنمایی های مورد نیاز به عنوان ساعت 'تشویق' بازگشت به کار

بوریس جانسون باعث تلویزیونی خود آدرس جدید Covid سیستم هشدارشاتر کارفرمایان می خواهید وضوح بیشتر در چه زمانی و

توسط AKHSHIJNEWS در 22 اردیبهشت 1399

بوریس جانسون باعث تلویزیونی خود آدرس جدید Covid سیستم هشدار
شاتر

کارفرمایان می خواهید وضوح بیشتر در چه زمانی و چگونه کارکنان خود را باید بازگشت به کار پس از نخست وزیر بوریس جانسون آدرس به ملت دیروز.

جانسون با استفاده از یک آدرس تلویزیونی به پرده "مشروط طرح" به سهولت coronavirus مستند اقدامات در انگلستان است. او گفت که کسانی که قادر به کار از خانه در صنایع ساخت و ساز و تولید در حال حاضر باید "به طور فعال تشویق به رفتن به محل کار" در انگلستان است.

دولت قبلی پیام "ماندن در خانه" را به "هشدار" را به عنوان او معرفی پنج گام Covid سیستم هشدار که معنی این نقاط که در آن مستند می تواند کاسته شود.

تفویض دولت در ولز اسکاتلند و ایرلند شمالی همچنان در برقراری ارتباط "ماندن صفحه اصلی" پیام ،

از ظ گفت: "ما در حال حاضر نیاز به استرس است که هر کسی که نمی توانید از خانه کار می کنند به عنوان مثال کسانی که در ساخت و ساز و یا ساخت و تولید باید به طور فعال تشویق به رفتن به محل کار.

"و ما می خواهیم آن را به امن را برای شما به شروع به کار. بنابراین شما باید به جلوگیری از حمل و نقل عمومی اگر در همه ممکن است – از آنجا که ما باید و حفظ اجتماعی فاصله و ظرفیت خود را محدود خواهد بود. بنابراین کار از خانه اگر شما می توانید, اما شما باید به کار اگر شما نمی توانید از خانه کار می کنند."

جانسون افزود که دولت جدید منتشر ارشاد در روزهای آینده برای کارفرمایان به اطمینان حاصل شود که محل امن هستند از نظر اجتماعی فاصله و حفاظت فیزیکی.

گروه های کسب و کار استدلال کرده اند که بدون این برنامه های دقیق آنها را در تلاش برای تصمیم گیری در آوردن کارگران به عقب.

آدم مارشال, مدیر اتاق بازرگانی (BCC) گفت: "کسب و کار نیاز به نقشه های دقیق مرحله به مرحله کاهش محدودیت هماهنگ با همه ملت ها در سراسر انگلستان و با حمایت ارشاد روشن.

"ضروری است که شرکت های مشاوره دقیق در مورد آنچه نیاز به تغییر در محل کار از جمله شفافیت در استفاده از تجهیزات حفاظت شخصی (PPE)."

کارولین Fairbairn مدیر کل بانک مرکزی گفت: "پیام هوشیاری ادامه داد: درست است" اما توافق کردند که جزئیات بیشتر ضروری بود.

"با اعلام این نشانه شروع یک فرایند طولانی است. در حالی که توقف کار شد لزوما سریع و فوری راه اندازی مجدد خواهد شد آهسته تر و پیچیده تر است. آن را باید به دست در دست با برنامه ریزی برای مدارس, حمل و نقل, تست و دسترسی به PPE. شرکت می خواهد برای دیدن یک نقشه راه با تاریخ آنها می توانید طرح."

جاناتان Geldart مدیر کل از موسسه مدیران و افزود: "همانطور که مردم با نهایی مسئولیت قانونی مدیران, نیاز به اعتماد به نفس است که آن را بی خطر است و اگر آنها مسئولانه عمل آنها نمی شود بی خطر است. کسب و کار باید با مشورت خود مردم را به در محل قرار داده و سیاست های قوی که در بسیاری از موارد ممکن است یک شبه روند."

جدید Covid سیستم هشدار. عکس: Kieran Cleeves/EMPICS سرگرمی

جانسون گفت: دولت ادامه خواهد داد برای نظارت بر 'R' به کاهش نرخ تولید مثل بیماری – و تنها در ادامه به سهولت مستند اگر این اقدامات ادامه به سقوط. این پنج مرحله از سیستم هشدار طیف وسیعی از مهم ترین در سطح 5 سطح 1 که در آن بیماری است که دیگر در حال حاضر.

او گفت: "در طول این دوره از مستند ما شده اند در سطح چهار و آن را به لطف خود را قربانی ما در حال حاضر در یک موقعیت برای شروع به حرکت در مراحل سطح سه است."

مدرسه دانش آموزان در پذیرش سال 1 و 2 را به مدرسه بازگشت در ژوئن 1 "در اولین" و برخی از کسب و کار مهمان نوازی ممکن است قادر به باز کردن از ماه جولای او اضافه شده است.

اتحادیه های کارگری بودند سریع خود را برای ابراز نگرانی از ایمنی کارگران. لعن McCluskey, دبیر متحد گفت: توصیه ای به ترک کارگران "قراردادن بر روی حمل و نقل عمومی قرار دادن در معرض خطر زندگی خود و کسانی که از دیگران".

"این بوده است نه از طریق فکر و ناکامی در این مکان مشغول به کار افراد در معرض خطر," او گفت:. "به طور مشابه, صدور ایمنی راهنمایی برای کارفرمایان به جای قطعی اجباری دستورالعمل قابل قبول نیست.

"این اجرا می شود یک خطر بزرگ است که برخی از کارفرمایان را به دنبال مشاوره در حالی که دیگران ندارند و ما به فوریت نیاز به شنیدن بیشتر از دولت در مورد چگونه آن را نصب و بازرسی و اجرای سیستم های لازم برای حمایت از ایمن کار."

TUC دبیر فرانسیس o'grady گفت که مردم آنها می تواند بازگشت به کار با 12 ساعت متوجه شد یک دستور العمل برای هرج و مرج".

"دولت هنوز نشده منتشر راهنمایی در مورد چگونه کارگران را امن نگه داشته است."

"اتحادیه های کارگری می خواهند برای حمایت از بازگشت امن به کار, بنابراین ما می توانید شروع به بازسازی بریتانیا. دولت باید جهت روشن برای کارگران و کسب و کار با معرفی دشوار قوانین جدید در ایمنی محل کار."

کار رهبر Keir Starmer گفت: نخست وزیر در بیانیه ای "مطرح شده سوالات بیش از پاسخ".

"نخست وزیر به نظر می رسد به طور موثر گفتن میلیون ها نفر از مردم را به بازگشت به کار بدون یک برنامه مشخص برای ایمنی یا روشن هدایت که چگونه برای رسیدن به آنجا بدون استفاده از حمل و نقل عمومی" او گفت:.

"آنچه در این کشور می خواست امشب وضوح و اجماع اما ما نمی هر کدام از آن."

Rustom تاتا شریک در قانون شرکت DMH Stallard گفت: عدم شفافیت در مشاوره می تواند باعث مسائل اگر کارکنان محتاط در مورد تبدیل کردن به کار می کنند.

او گفت: "بسیاری از کارگران احتمالا در کردند اگر آنها شده اند قادر به کار برای چند ماه گذشته هنوز هم می خواهد در مورد خطرات بهداشتی از حضور در محل کار بدون وجود دارد که بسیار روشن مقررات در شرایط از آنچه که اقدامات حفاظتی گرفته شده در محل کار.

"برای دیگران, سفر به و از کار خواهد شد در حال حاضر یک چالش لجستیکی. و این که قبل از خطرات بهداشتی از سفر در حمل و نقل عمومی.

"اگر کارمند نتواند برای شرکت ؟ در اکثر موارد اگر کارمند نیست و حضور در محل کار کارفرما می تواند notionally به دنبال اخراج کارمند. اما در عمل است که بعید است که اتفاق می افتد."

تاتا معتقد است در این مورد اخراج خواهد "مسلما" ناعادلانه بود.

"در واقع کارکنان که افزایش نگرانی ها در مورد ایمنی خود را در محل کار ممکن است قادر با موفقیت به ادعای اخراج ناعادلانه با افزایش غرامت و بدون نیاز به هر دوره حداقل خدمات.

"آنچه در این کشور می خواست امشب وضوح و اجماع اما ما نمی هر کدام از آن" – Keir Starmer کار رهبر حزب

"واضح است که این ساعت در تلاش است تا 'حرکت سوزن' اما تا زمانی که موقعیت حمل و نقل عمومی و مدرسه بازگشایی واضح تر و تحویل کمی است به احتمال زیاد به تغییر برای اکثریت قریب به اتفاق کارگران است."

Ranjit Dhindsa سر از اشتغال در Fieldfisher توصیه کارفرمایان به ادامه استفاده از دولت کردند طرح – که باز می ماند تا پایان ماه ژوئن و با استفاده از زمان برای آماده محل کار خود را به طوری کارکنان می توانند با خیال راحت بازگشت.

او گفت: "از یک طرف بوریس داده است بسیاری از کسب و کار در انگلستان چراغ سبز به چیز دوباره آغاز شده اما از سوی دیگر وجود دارد 'شرایط' در مورد ایمنی محل کار.

"عدم پایبندی به این شرایط می تواند باز کردن بسیاری از شرکت ها ادعا می کند از کارکنان بیش از ایمنی محل کار خود را.

"دولت تمدید کردند طرح تا پایان ماه ژوئن پس از کسب و کار باید با استفاده از زمان برای برنامه ریزی در محل کار تدارکات مشورت با کارکنان خود را در مورد تغییرات و تعهدات آنها به توافق برسند و سپس شروع به یک روند دعوت از آنها را به بازگشت به محل کار."

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن