ساخت و ساز بدن هشدار می دهند از ماسک گرد و غبار کمبود به دلیل coronavirus تقاضا

شاتر ساخت و ساز و مهندسی پیمانکار گروه باید نگرانی در مورد کمبود ماسک گرد و غبار و قیمت های متورم زمانی که آنه

توسط AKHSHIJNEWS در 10 تیر 1399

شاتر

ساخت و ساز و مهندسی پیمانکار گروه باید نگرانی در مورد کمبود ماسک گرد و غبار و قیمت های متورم زمانی که آنها در دسترس هستند که باعث شده است تا اتحادیه برای هشدار دادن به کارکنان در برابر کار بدون حفاظت کافی.

منابع وسایل حفاظت تنفسی (RPE) در حال تبدیل شدن به یک چالش برای بسیاری از شرکت هایی که به آنها نیاز دارید برای اهداف کار. پانزده درصد از پیمانکاران گفت: آنها پیدا کردن آن را "غیر ممکن" برای به دست آوردن FFP3 ماسک گرد و غبار در حالی که 36 درصد گفت: آنها پیدا کردن منابع آنها را "بسیار چالش برانگیز". تقریبا نیمی (44 درصد) را دارا بودند "پایدار دشواری" در پیدا کردن FFP2 ماسک این بررسی به این نتیجه رسیدند.

بررسی های انجام شده توسط تجارت بدن پیمانکاران برق' Association (ECA) ساختمان خدمات مهندسی ارتباط (BESA) را انتخاب کنید (اسکاتلند تجارت انجمن برق و الکترونیک و سیستم های ارتباطی صنعت) SNIPEF (اسکاتلند و ایرلند شمالی لوله کشی کارفرمایان فدراسیون), آسانسور و پله برقی انجمن صنعت (لیلا) و صنعت ساخت و ساز Coronavirus فروم (CICV فروم) نیز یافت می شود که گرد و غبار ماسک تا به حال حداقل دو برابر قیمت برای 44 درصد از سازمان ها.

تصور بر این است که قیمت تورم و کمبود تجهیزات باعث شده که توسط پررونق تقاضا برای پوشش صورت برای کاهش گسترش Covid-19 ویروس.

"تورم هزینه RPE است که به وضوح یک مشکل اما آن را تحت الشعاع قرار توسط این مشکلات که مواجه می شوند در سراسر بخش ما به کسب و کار که می خواهند برای محافظت کند اما همچنین اطمینان برای کارکنان خود را در مورد کوروناویروس به عنوان به خوبی به عنوان دیگر بیشتر تاسیس تنفسی خطرات" گفت: ECA مدیر CSR پل Reeve.

BESA ایمنی و بهداشت مشاور ربکا Crosland گفت: "RPE و PPE حیاتی برای بخش ما به کار با خیال راحت نه تنها برای محافظت از کارگران از Covid-19 اما به طور منظم از خطرات مانند استنشاق گرد و غبار سیلیس و سایر مواد شیمیایی سمی.

"عرضه سازگار RPE/PPE باید فورا خطاب به حفظ بهره وری و ایمنی و بهداشت کارگران است."

جری Swain ملی افسر در اتحادیه متحد هشدار داد کارکنان را در معرض خطر سلامت خود را اگر آنها نمی بکارگیری صحیح تجهیزات حفاظتی.

او گفت: "اگر PPE مورد نیاز است و درست ماسک در دسترس نیست پس از آن کار به تاخیر می افتد و تا زمانی که آنها می تواند تهيه شود. کارگران نباید احساس تحت فشار به گرفتن کلید های میانبر با ایمنی خود را.

"اگر یک کارگر است و در همه نامشخص در مورد اینکه آیا آنها نیاز به PPE آنها باید درخواست برای دیدن مناسب ارزیابی ریسک. اگر آنها هنوز هم آن را باور ناامن است یک کارمند از نظر قانونی حق دارد برای حذف خود را از یک وضعیت خطرناک است.

"این است که همه بیش از حد آسان به را فراموش کرده ام به دلیل این بیماری همه گیر است که وجود دارد بسیاری از دلایل که چرا یک ماسک مناسب ممکن است نیاز به انجام کار ساخت و ساز به غیر از جلوگیری از گسترش Covid-19.

"حتی زمانی که شما در حال اجتماعی فاصله شما هنوز هم ممکن است نیاز به پوشیدن یک ماسک به دلیل ماهیت خطرناک این کار در حال انجام است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن