Coronavirus: یک زمان برای بهداشت شغلی برای پیدا کردن مثبت?

تصویر: شاتر این Covid-19 همه گیر شده است و همچنان به عنوان یک چالش برای تمام حرفه ای نیست و حداقل آن در بهداش

توسط AKHSHIJNEWS در 24 فروردین 1399

تصویر: شاتر

این Covid-19 همه گیر شده است و همچنان به عنوان یک چالش برای تمام حرفه ای نیست و حداقل آن در بهداشت حرفه ای. اما نیک Pahl توضیح می دهد که چرا آن را می توان در یک زمان به تمرکز بر روی مثبت و برجسته کردن حمایت آه و خود را به منابع انسانی همکاران می تواند ارائه به کارکنان.

زندگی ما را دیده اند تغییر عظیم با عدم قطعیت ها و چالش ها. ما از دست رفته مردم و توجه ما است سرگردان. وجود استرس و فشار را از ترس از عفونت و احساس جدا شده همراه با نگرانی در مورد کار و یا از دست دادن درآمد. بحران خواستار راه های جدید کار و روال.

شما آن را می توان در یک زمان برای همه ما برای پیدا کردن مثبت – اگر شما یک کارفرما اید و صادقانه درمان بهداشت روان به عنوان برابری مهم است به سلامت جسمی برای کارکنان خود را? به عنوان یک رهبر کارمند یا فرد خود اشتغالی – آیا شما قادر خود را برای نشان دادن آسیب پذیری و شفقت به عنوان شما در رسیدن به کمک به دیگران ؟

کسب و کار باید یک مسئولیت به حمایت از سلامت و تندرستی است. آنها باید فکر می کنم در مورد کاهش خطرات برای کارکنان بهداشت روانی. پشتیبانی برای مدیران مورد نیاز است به طوری که آنها باید اعتماد به نفس را حساس و بحث در اطراف بهداشت روان و تابلو اعلان کارکنان به کارشناس منابع کمک کند.

به عنوان موسسه خبره پرسنل و توسعه متحده در آن 20th سالانه سلامت و تندرستی بررسی آن است که واقعا مهم است که مدیران به طور منظم چک کردن در با تیم خود است. بهداشت و ایمنی حمل بدون توجه به جایی که کارکنان بر اساس هستند و هر چه اتفاق می افتد Covid-19-دانا است. SOM به تازگی تولید شده به طور منظم وبلاگ ها در موضوعاتی مانند کار از خانه در طول زمان به چالش کشیدن و فناوری و Covid-19.

در آینده یکی از چیزهایی است که کمک خواهد کرد که در حال آزمایش برای شناسایی کسانی که باید این ویروس به طوری که آنها می توانید خود را منزوی و کسانی که تا به حال ویروس ها و برخی از ایمنی طبیعی. دومی باید قادر به بازگشت به کار دانستن است که آنها می توانند گسترش این ویروس و یا گرفتن آن را دوباره. کار در حال انجام است و برای اثبات این کار و برای تصمیم گیری چه مدت ایمنی بعد از یک عفونت است. این کمک خواهد کرد که بهداشت شغلی و حرفه ای منابع انسانی تصمیم می گیرید که می توانید از بازگشت به کار و زمانی که.

وجود دارد هنوز هم می شود یک گروه از مردم آسیب پذیر خواهد شد که نیاز به باقی می ماند در خانه منزوی تا زمانی که ما می تواند به محافظت از آنها را با اطمينان واکسن. آه می تواند شناسایی آنها چه کسانی هستند. مدل وجود دارد به تقلید مانند که از کره جنوبی که بر اساس آنها کنترل برنامه در سراسر تست و ردیابی موارد بالقوه است.

این احتمال نیز وجود دارد که کارگران را احساس استرس از مدت طولانی محدود در خانه. برخی نیز رنج می برند bereavements بنابراین حمایت روانی در طول این زمان برای کارکنان و مدیران و خانواده ها نیز مهم خواهد بود. این را می توان با ارائه سلامت و حمایت از منابع انسانی و آه بلکه شاید با یک برنامه کمک به کارمند. بهترین پشتیبانی برای کمک به تنظیم مجدد هستند و خانواده و دوستان و همکاران. مدیران باید یک بخش برای بازی در این, و آموزش های بهداشت روانی برای مدیران مناسب خواهد بود.

ما می توانیم به عقب نگاه کنید و تعادل تروما از این وضعیت و از این فرصت برای درس آموخته می شود."

به دنبال به جلو ما نیاز به ارتباط بین سلامت در رابطه با بهره وری و رقابت است. ما می توانیم به عقب نگاه کنید و تعادل تروما از این وضعیت و از این فرصت برای درس آموخته می شود – به عنوان مثال وجود دارد که شغل طراحی شده برای بهبود سلامت کارکنان و تندرستی و مدیران با اعتماد به نفس و قادر به حمایت از مردم سلامت روانی و جلوگیری از استرس برای آینده زمان به چالش کشیدن.

ما می توانیم اطمینان از سلامت شغلی با منابع انسانی همکاران می تواند پشتیبانی و راهنمای مدیران به طوری که آنها احساس مجهز به حساس و حمایتی بحث و گفتگو با کارکنان یادآوری به مدیران در مورد اهمیت برقراری ارتباط به طور منظم با تیم خود و درخواست از آنها چگونه است. بهداشت روانی استراتژی برای یک کسب و کار را تشویق کارکنان به تمرین مراقبت از خود مانند یک سالم معمول برای رژیم غذایی و خواب و آرامش و تابلو اعلان مردم به مشاوره کمک و یا حمایت های دیگر.

SOM یک مشاوره ورق به روز رسانی روزانه و منتشر کرده است اظهارات در COVID-19 تست برای کلید کارگران PPE و شستن دست و کمک به تسهیل آه داوطلبانه برای کمک به بیمه خدمات درمانی بهداشت شغلی جامعه در این زمان دشوار است. ما اضافه شده اند منابع به کار ما و بهداشت منطقه از جمله آنچه باید بهداشت حرفه ای می دانم که در مورد سلامت روان و Covid-19?

Nick Pahl

در مورد نیک Pahl

نیک Pahl است مدیر عامل انجمن طب کار.


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب