Coronavirus می تواند فشار بیکاری جوانان بیش از 1 میلیون

بیکاری جوانان می تواند بالای 1 میلیون با توجه به تاثیر coronavirus با توجه به یک گزارش از قطعنامه پایه و اساس

توسط AKHSHIJNEWS در 17 اردیبهشت 1399

بیکاری جوانان می تواند بالای 1 میلیون با توجه به تاثیر coronavirus با توجه به یک گزارش از قطعنامه پایه و اساس است.

فکر می کنم تانک گزارش کلاس 2020: آموزش و پرورش, وضعیت افراد در زمان بحران هشدار می دهد که بیکاری در میان 18 تا 24 ساله می تواند به افزایش اضافی 640,000 این سال, آوردن مجموع بیکاری جوانان به بیش از یک میلیون نفر است.

همچنین پیش بینی می کند که نرخ اشتغال برای فارغ التحصیلان وارد بازار کار خواهد بود 13 درصد کاهش در سه سال زمان است. پایین متخصصین و کارگران ماهر استخدام با نرخ می تواند به سقوط تا آنجا که 37 درصد آن می افزاید.

نسبت بیشتری از مردم به دنبال شروع حرفه خود را در بخش های که در حال حاضر "تعطیل" مانند خرده فروشی و مهمان نوازی خود را به چشم انداز اشتغال کاهش بیش از متوسط تا دراز مدت.

"این 800,000 جوان از مردم به ترک آموزش و پرورش در این سال در میان بحران اقتصادی بی سابقه ای روبرو هستند گنده فوری بیکاری خطرات کوتاه مدت و دراز مدت آسیب به حرفه خود گفت:" گزارش نویسنده کاتلین Henehan تحقیقاتی و تحلیلگر سیاست.

"این 'کرونا کلاس 2020' می تواند چهره سال کاهش می یابد پرداخت و شغلی محدود چشم انداز طولانی پس از طوفان اقتصادی فعلی را تصویب کرده است مگر اینکه حمایت های بیشتر ارائه شده است سریع.

"بنابراین دولت باید با کار آموزش و پرورش ارائه دهندگان خدمات و کسب و کار به انجام همه چیز آنها می توانند به این حد در دراز مدت اثرات زخم."

کسانی که مشغول به کار هستند نیز به احتمال زیاد به صورت کاهش می یابد پرداخت. این گزارش نشان می دهد که یک سال پس از خروج آموزش و پرورش از پرداخت از فارغ التحصیلان است که پیش بینی می شود 7 درصد کاهش و 9 ٪ و 19 ٪ پایین تر برای اواسط و کم کارگران ماهر بود.

قطعنامه بنیاد خواسته های "سریع و گسترده" سیاست پاسخ از دولت برای "کاهش میزان زخم است که آموزش و پرورش امروز وضعیت افراد تجربه".

آن مصرانه از دولت را به اولویت حمایت در دو حوزه: کمک بیشتر به افراد جوان برای ماندن در آموزش و پرورش به صورت دیگر و با هدف قرار دادن کار پشتیبانی در کسانی که در حال ورود به بازار کار برای اولین بار.

پیشنهادات خود را شامل:

  • یک شغل تضمین طرح های مشابه به شغل آینده صندوق که در آن دولت با این نسخهها کار با کارفرمایان موسسات خیریه و مقامات محلی برای ارائه شغل موقت برای جوان بیکار مردم
  • انعطاف پذیر ترتیبات به دانش آموزان اجازه می دهد برای باقی می ماند در آموزش و پرورش برای بیشتر از شش ماه
  • قوی و هدفمند و مداخلات منطقه ای برای حمایت از افراد جوان به کار بر اساس به موقع اطلاعات بازار کار
  • احتمالی اقدامات لازم برای اطمینان حاصل شود که افراد جوان شده اند که قادر به دسترسی مبتنی بر کار آموزشی – برای مثال به عنوان بخشی از کارآموزی – نمی افتد از طریق ترک
  • یک سیستم اضافی نگهداری و پشتیبانی برای دانش آموزان مانند آزمایش به معنی نگهداری وام و یا خزانه داری و یا ارائه دانشجویی امور مالی در یک مدولار اساس تا دانش آموزان لازم نیست که به نگرانی در مورد 'قفل شده است' به تکمیل یک دوره کامل.

الکس آبجو رفاه برنامه سر در Nuffield بنیاد که پشتیبانی از این تحقیقات گفت: coronavirus بحران "تشدید نابرابری های موجود".

او گفت: "این مهم است که دولت در آموزش عالی ارائه دهندگان و کارفرمایان در حال حاضر قانون به محدود کردن اثرات طولانی مدت از رکود اقتصادی با ایجاد فرصت برای کسانی که وارد کار و آموزش و حمایت از کسانی که انتخاب می کنید به ماندن در آموزش و پرورش است."

L&D فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر L&D مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن