Coronavirus: پنج سال از اشتغال و رشد معکوس در یک ماه

لیورپول St شهر لندن در این هفته طول طبیعی روز هفته... اما در طول coronavirus بحران است.شاتر با وجود این اقداما

توسط AKHSHIJNEWS در 30 فروردین 1399
Liverpool St

لیورپول St شهر لندن در این هفته طول طبیعی روز هفته... اما در طول coronavirus بحران است.
شاتر

با وجود این اقدامات اجرا شده توسط دولت برای محافظت از شغل و بیکاری است به افزایش بیشتر و سریع تر از طول هر رکود اقتصادی در رکورد جدید تجزیه و تحلیل پیدا کرده است.

سیاست مستقل تحقیق و توسعه بدن یادگیری و کار موسسه ذکر آمار و ارقام نشان دادن وجود دارد بیش از 400 ، 000 اعتبار جهانی ادعا می کند در یک هفته در پایان ماه مارس یک رقم بیش از هفت برابر بیشتر از سال قبل است.

تعداد ادعا شده بود نزدیک به پنج برابر بالاتر از اوج در ادعا می کند برای افراد جویای کار کمک هزینه – اصلی بیکاری در این زمان در اوج رکود بزرگ در سال 2009.

موسسه تجزیه و تحلیل نشان می دهد که دستاوردهای پنج سال از مشاغل رشد – که در طی آن اشتغال افزایش یافته و به یک رکورد بالا بوده معکوس فقط در یک ماه. جدید ترین ONS در آمار مربوط به اشتغال در ماه ژانویه نشان داد و یک رکورد 76.5% در کار است.

بسیاری از چهره های اخیر مورد استفاده توسط موسسه شده اند جمع آوری شده از منابع دیگر از جمله جستجوهای گوگل که در آن گفت: می "را یک نشانه اولیه از چالش های نوظهور قبل از آنها نشان می دهد تا در ادعا می کند سود یا اطلاعات رسمی". محققان همچنین نگاه نتایج بررسی و مطالعات از CIPD, YouGov علمی مطالعات فایرفاکس و اتاق بازرگانی.

نویسندگان این گزارش محاسبه شده است که نرخ بیکاری در حال حاضر افزایش یافته و از 3.9 درصد به 6 درصد و در آن گفت: به احتمال زیاد برای رفتن بالاتر هست.

در میان این گزارش نتیجه گیری محققان گفت که coronavirus بحران در معرض خطر گسترش نابرابری اجتماعی با افراد جوان و زنان و کسانی که با سطوح پایین تر از مدارک همه در معرض خطر بیشتری. آن را اظهار داشت که:

    • کارگران سن زیر 30 شد و بیش از دو بار به عنوان به احتمال زیاد به کار در یک "تعطیل" بخش از کسانی که در سن 30 یا بیشتر
    • 20.3 درصد از زنان مشغول به کار در یک "تعطیل" بخش در مقایسه با 14.7 درصد از مردان
    • کارگران با هیچ صلاحیت شدند و بیش از دو بار به عنوان به احتمال زیاد به در تعطیل کردن بخش نسبت به کسانی که با مدرک سطح مدرک تحصیلی.

افزایش نرخ بیکاری احتمالا بسیار بزرگتر بدون دولت اقدامات اضطراری برای حمایت از کسب و کار و حمایت از مشاغل بیشتر به طور قابل توجهی Coronavirus کار احتباس طرح.

این موسسه با نام قابل توجه سرمایه گذاری اضافی در اشتغال حمایت برای جلوگیری از افزایش بیکاری طولانی مدت.

همکاری نویسنده جو Dromey معاون مدیر پژوهش و توسعه در آموزش و کار موسسه تأکید چگونه اضطراری برای بهداشت عمومی خواهد بود "احساس نابرابر" با کروناویروس است به احتمال زیاد به تقویت های موجود منطقه ای و اجتماعی نابرابری."

همکار شرکت-نویسنده استفان اوانز, مدیر اجرایی آموزش و کار موسسه افزود: "ما نیاز به عمل در حال حاضر برای جلوگیری از یک بیماری همه گیر از نسل جوان و مردم با فقیرتر آموزش و پرورش و اشتغال در چشم انداز استفاده از افراد مهارت برای یک داوطلب و کمک به هر کسی که دست می دهد کار خود را به عقب بر گردیم به کار به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است.

"پس سریع اقدام به حمایت از مردم و کسب و کار در شروع بحران از آن زمان شروع به برنامه ریزی در حال حاضر برای چگونه برای بازگشت به کار و سرمایه گذاری در مردم آتی."

این گزارش تقویت نقطه ساخته شده توسط مرکز شهرستانها thinktank در اوایل این هفته که اقتصادی درد تحمیل شده توسط Covid-19 خواهد بود احساس نابرابر در سراسر انگلستان است. آن را اعلام کرد که در مقایسه با بریتانیا به عنوان یک کل شمال شرق و شمال غرب انگلستان بالاتری نسبت اشتغال در تعطیل کردن بخش های که تا به حال به طور قابل توجهی کاهش عامل در هفته های اخیر به سرعت گسترش ویروس.

این مناطق همچنین ادعا کرد که این موسسه تا به حال بالاترین نسبت اشتغال در این مشاغل بیشترین تاثیر coronavirus; 36 درصد از مردم در شمال شرق و شمال غرب کار در این مشاغل بیشترین نهفته مستند اگر چه در لندن است به مراتب پشت سر نیست با 32 درصد است. لندن نیز بالاتر بود بسیاری از مردم در افزایش اقتصادی و اجتماعی گروه ها و کسانی که قادر به کار از خانه در این گزارش یافت می شود.

مناطق که در مواجهه بالاترین خطر از دست دادن شغل به عنوان یک نتیجه از coronavirus بر اساس این گزارش تا به حال کاهش سطح اشتغال قبل از بحران. این ضمنی است که تاثیر بحران در معرض خطر گسترش نابرابری های ناحیه ای و خسته کننده تلاش های دولت را به "سطح" رفاه در سراسر انگلستان است.

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن