Coronavirus: NHS 'فوری' کار به سطح شیب دار تا بهداشت شغلی ارائه

بیمه خدمات درمانی است "فوری" کار برای قرار دادن در محل اضافی و بهداشت شغلی ارائه بیمه خدمات درمانی کارگران در

توسط AKHSHIJNEWS در 11 اردیبهشت 1399

بیمه خدمات درمانی است "فوری" کار برای قرار دادن در محل اضافی و بهداشت شغلی ارائه بیمه خدمات درمانی کارگران در طول coronavirus بحران یک وزیر بهداشت گفته است.

در نامه ای به دکتر خواهد Ponsonby, رئیس انجمن علمی طب کار (SOM) وزیر بهداشت Jo چرچیل گفت: این بیماری همه گیر به حال به معنای انتشار NHS مردم طرح شد که با توجه به طرح اقدامات برای سرعت بخشیدن به دسترسی به آه برای بیمه خدمات درمانی کارکنان در حال حاضر خواهد شد به تعویق افتاد تا پاییز.

او افزود: "اگر چه انتشار نهایی NHS مردم برنامه ریزی شده است با تاخیر سلامت و تندرستی ما کارکنان بیمه خدمات درمانی نمی توانید صبر کنید. است که چرا ما از راه اندازی بیمه خدمات درمانی به فوریت در محل قرار داده یک بسته حمایتی برای کارکنان بیمه خدمات درمانی در طول این زمان. این بسته شامل شتاب توسعه برخی از عناصر از مردم طرح مانند بهداشت شغلی ارائه شده است."

به این منظور NHS انگلستان و بیمه خدمات درمانی بهبود شد و در حال حاضر مشغول به کار برای تعیین تعداد SEQOHS معتبر شغلی ارائه دهندگان خدمات سلامت با ظرفیت ارائه خدمات به صورت ملی قرارداد چرچیل گفت. NHS اعتماد خواهد بود قادر به خرید های موجود و آه پشتیبانی از ارائه دهندگان این بر روی یک ad-hoc اساس.

این خدمات اضافی شامل دسترسی به یک منبع موقت بهداشت شغلی کارکنان و سریع بهداشتی ترخیص کالا از گمرک برای بازگشت بیمه خدمات درمانی به کارگران و داوطلبان او اضافه شده است.

در بالای این, وجود خواهد داشت و دسترسی به آه و پزشکان و آه مشاور مدیریت ارجاع یک Covid-19 خط تلفن و طیف وسیعی از تندرستی خدمات از جمله مشاوره مربیگری و اسکلتی-عضلانی و فیزیوتراپی پشتیبانی می کند.

چرچیل نوشت: "ما در حال کار در سراسر ساعت به بیمه خدمات درمانی و مراقبت های اجتماعی بخش تجهیزات و پشتیبانی آنها نیاز دارید. وزن پر از دولت است که در پشت این تلاش ما با همکاری نزدیک با صنعت بیمه خدمات درمانی, اجتماعی, ارائه دهندگان مراقبت و ارتش برای اطمینان از تجهیزات مناسب همچنان به تحویل داده می شود به سمت راست تنظیم می باشد."

دسترسی به کافی تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) برای حفاظت از ایمنی و بهداشت از بیمه خدمات درمانی کارگران شده است به یک مسئله مهم در طول بحران و یک کلید فشار سیاسی نقطه برای دولت حتی با انتشار یک PPE طرح در اوایل این ماه.

سلامت روان و تندرستی تحت فشار بیمه خدمات درمانی کارگران نیز در کانون توجه, با یک بررسی اخیر توسط فکر می کنم تانک موسسه تحقیقات سیاست عمومی این نتیجه رسید که نیمی از متخصصان بهداشت مبارزه با کروناویروس تا به حال احساس سلامت روان خود را رو به وخامت گذاشته با کارکنان جوان به خصوص به احتمال زیاد به احساس "غرق".

به طور جداگانه SOM در حال انجام یک بررسی به سعی کنید به درک بهتر تاثیر Covid-19 روز بهداشت حرفه ای و آه پزشکان در حال تشویق به شرکت. این بررسی را می توان در اینجا یافت می شود و تکرار خواهد شد پس از این مستند به پایان رسیده است برای ارزیابی چگونه همه چیز ممکن است تغییر کرده SOM گفته است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب