Coronavirus را نشان می دهد خطرات ناشی از اجازه دادن به نیروهای بازار حاکم مراقبت بهداشتی و اجتماعی

جهانی, عناوین سلامت سلامت هشت-ماه-پیر پسر بچه با پنومونی است که به بررسی توسط پزشک در Amana بیمارستان در دار

توسط AKHSHIJNEWS در 25 تیر 1399
جهانی, عناوین سلامت

سلامت

هشت-ماه-پیر پسر بچه با پنومونی است که به بررسی توسط پزشک در Amana بیمارستان در دارالسلام تانزانیا. اعتبار: کریستین Palitza/IPS

Jul 15 سال 2020 (IPS) - در ماه مارس 10,000 بیمه خدمات درمانی کارکنان امضا نامه ای به نخست وزیر بوریس جانسون خواستار حفاظت بهتر در برابر COVID-19. پرستاران و پزشکان می خواستم برای درمان بیماران بدون ترس از آلوده کردن آنها و به حداقل رساندن خود به خود خطر سقوط بیمار است. اما آنها فاقد مناسب تجهیزات حفاظتی.

مشکل آنها شرح داده شده بود و ریشه در تغییرات ساخته شده قبل از ورود coronavirus. بیمه خدمات درمانی را کاهش ظرفیت برای مقابله با این بیماری همه گیر از جمله عدم PPE – نتیجه بوده است از سال اجازه می دهد ملاحظات مالی به دیکته کیفیت مراقبت. بازگشت در سال 2017, دولت را رد کرد و مشاوره است که بیمه خدمات درمانی باید ذخایر تجهیزات حفاظتی در مورد پتانسیل همه گیر آنفلوآنزا. به چه دلیل ؟ یک ارزیابی اقتصادی در آن یافت می شود بیش از حد گران است.

ما خصوصی در سیستم بهداشت و درمان تجسم عدم اجازه حاکم بر بازار خدمات مراقبت. این کشور خرج می کند و 17 درصد از تولید ناخالص داخلی خود را – و یا US$3.6 تریلیون دلار (£2.8 میلیارد دلار) در سلامت بیش از هر کشور دیگری است. با وجود این تقریبا 30 میلیون آمریکایی (9 درصد از کل جمعیت ایالات متحده) بیمه باقی می ماند چرا که کارفرمای خود را ارائه مزایای بهداشت و درمان و یا آنها نمی توانیم خود را بیمه
از جمله نقاط ضعف نماینده طولانی مدت در روند ابتدا در سال 1980 از اجازه دادن به منطق بازار دیکته چگونه مراقبت بهداشتی و اجتماعی سیستم های در حال اجرا هر دو در بریتانیا و خارج از کشور. آن را ترک کرده است بسیاری از سیستم های بدون ظرفیت برای مقاومت در برابر بحران از مقیاس ما در حال حاضر شاهد.

به نوبه خود همه گیر دیده می شود خبرچین در مراقبت بهداشتی و اجتماعی افشای سیستمیک شکست برای محافظت از کارکنان و بیماران است. این marketisation از مراقبت بهداشتی و اجتماعی ما نشان می دهد افزایش یافته است نیاز به این خبرچین برای محافظت از منافع مشترک است و ما نیاز به حمایت از آنها بهتر است.

نتایج حاصل از منطق بازار

ما خصوصی در سیستم بهداشت و درمان تجسم عدم اجازه حاکم بر بازار خدمات مراقبت. این کشور خرج می کند و 17 درصد از تولید ناخالص داخلی خود را – و یا US$3.6 تریلیون دلار (£2.8 میلیارد دلار) در سلامت بیش از هر کشور دیگری است. با وجود این تقریبا 30 میلیون آمریکایی (9 درصد از کل جمعیت ایالات متحده) بیمه باقی می ماند چرا که کارفرمای خود را ارائه مزایای بهداشت و درمان و یا آنها نمی توانیم خود را بیمه. بیشتر این افراد در سن کار بزرگسالان در خانواده های کم درآمد.

این عدم دسترسی به خدمات بهداشتی برای کسانی که نیاز به آنها کمک کرده به ما داشتن بالاترین تعداد COVID-19 مرگ و میر در جهان (همراه با یکی از بالاترین نرخ مرگ و میر به ازای هر 1 میلیون نفر جمعیت). حتی در حالی که همه گیر گسترش برخی از فقیرترین بیمارستان ها و سایر موسسات بهداشت و درمان تا به حال برای قرار دادن مقدار مورد نیاز کارکنان در مرخصی. نیاز به رقابت در یک ظالم محیط بازار آنها نمی توانیم به آنها پرداخت.

همه گیر نیز در معرض شکست در مراقبت از خانه. باعث افزایش هزینه های مراقبت از سالمندان و انتظارات کاربران برای شخصی خدمات هر دو بریتانیا و سوئد معرفی یک بازار مبتنی بر سیستم مراقبت در 1980s. ایده این بود که تشویق رقابت میان ارائه دهندگان متعدد می تواند مقرون به صرفه و خدمات پاسخگو و توانمند سازی مصرف کنندگان با اجازه دادن به آنها را انتخاب کنید در میان آنها است.

بزرگ برای سود کسب و کار با هیچ تجربه قبلی از ارائه خدمات از جمله تشویق شدند به بازار است. در سال دخالت تحقیقات به وضوح نشان داده شده است که کمبود این تغییرات است. هر دو جامعه شناختی و اقتصادی تجزیه و تحلیل debunk ادعا می کند که بازار ارائه مراقبت با کیفیت بالا و خدمات موثر است.

به منظور کاهش هزینه های هر دو انگلیسی و سوئدی سازمان آمده اند به تکیه در کوتاه مدت کارکنان با آموزش ابتدایی. در سوئد COVID-19 شیوع عدم تداوم و مهارت های ناشی از استفاده کوتاه مدت کارکنان کمک قابل توجهی به بالا بودن مرگ و میر در مراقبت از خانه و تشدید آرام با رویکرد اجتماعی محدودیت هایی که تصویب شده توسط دولت است.
سوئد مراقبت از خانه حساب برای نیمی از کشور را COVID-19 مرگ و میر.

در انگلستان, مراقبت از خانه حساب برای نیمی از تمام مرگ و میر بیش از حد. نرخ های بالاتر از عفونت در میان ساکنان مرتبط شده اند به این نهاد با تکیه بر کارگران موقت و ارائه به بیمار پرداخت به کارکنان (incentivising آنها را به کار حتی اگر بیمار).

نیاز به خبرچین

بهداشت حرفه ای' آشکار را تبدیل به یک اجتماعی سوپاپ. بیش از 100 انگلستان مراقبین به نام حس کرد تلفنی به گزارش نگرانی های ایمنی در این بیماری همه گیر.

خبرچین' آشکار ارزشمند برای ما نشان از ضرورت اصلاحات و همچنین جزئیات آنچه باید انجام شود. اواسط Staffordshire NHS Trust رسوایی – که دیدم تا 1200 بیماران مرگ به عنوان یک نتیجه از عام مراقبت – شناخته شده ساخته شده توسط یک whistleblower. بنابراین بیش از حد بدنام نقایص در اطفال جراحی قلب در بریستول درمانگاه رویال در 1990s.

اما حس کرد که به طور معمول آخرین رفت و آمد مکرر, نیاز قابل توجهی شجاعت اخلاقی. این بخش می تواند خصمانه به پزشکان و پرستاران که افشای تخلف است. به این دلیل ما نیاز به سیستم های قوی تر برای ساخت آشکار و موثر برای حفاظت از خبرچین مجبور به رفتن به خارج از سازمان خود به صحبت کردن. ارائه whistleblower حفاظت را پوشش می دهد که همه کارکنان در یک سازمان نیز کلیدی است.

اما در ابتدا و قبل از هر چیز ما باید به نهادهای اجتماعی و بهداشتی و بازگشت به حق خود را هدف. این کار باید شروع با قرار دادن به بقیه یک بار و برای همه بی اعتبار بازار محور ایدئولوژی و اولویت بندی ارائه با کیفیت خوب مراقبت.The Conversation

ماریانا Fotaki شبکه همکار ادموند J Safra مرکز اخلاق دانشگاه هاروارد و استاد اخلاق کسب و کار وارویک مدرسه کسب و کار دانشگاه وارویک و کیت کنی, استاد, در کسب و کار و جامعه دانشگاه ملی ایرلند در گالوی

این مقاله چاپ از مکالمه تحت Creative Commons. خواندن این مقاله.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن