Coronavirus: شش عامل کلیدی در کشورهای فقیر باید تمرکز بر

آفریقا عناوین خبری, سلامت, TerraViva سازمان ملل متحد سلامت اعتبار: Samuel Otieno/کمیساریای عالی پناهندگان سا

توسط AKHSHIJNEWS در 3 اردیبهشت 1399
آفریقا عناوین خبری, سلامت, TerraViva سازمان ملل متحد

سلامت

اعتبار: Samuel Otieno/کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل

ابادان, نیجریه, Apr 21 سال 2020 (IPS) - پس از شیوع بیماری همه گیر کوروناویروس در اواخر سال گذشته در ووهان چین از جامعه جهانی شاهد بی سابقه ای در سیاست پاسخ به محدود شامل و کنترل این بیماری است. بسیاری ثابت کرده اند موفق خواهد بود. اما دیگران نیاز حیاتی زمینه مورد توجه است.

مثلا مستند در نیجریه خطرات تهدید معیشت میلیون ها نفر از افرادی که وابسته به بازار غیررسمی برای بقای خود. مثال دیگر این است که این واقعیت است که اقدامات امنیتی در حال تحمیل شده در حال استخراج سنگین قیمت از شهروندان عادی.

این وضعیت یک منحنی یادگیری برای همه کشورها است.

پاسخ در سطح ملی باید شامل اقدامات سیاست مطابق با توصیه های اجتماعی و شیوه های بهداشتی.

این محدوده از ماندن در خانه و شستن منظم دست و یا استفاده از sanitiser اجتماعی و فیزیکی فاصله پوشیدن از ماسک محافظ و کیت محدود کردن تعداد زیادی از مردم در مجامع عمومی محدودیت انسان و فضایی جنبش و یا حکومت و یا ممنوعیت سفر و کل و یا جزئی مستند.

من فکر می کنم ضروری است که کشورهای فقیر نیست به سادگی برش و چسباندن مداخلات بودن اعمال شده در کشورهای ثروتمند. خاص تفاوت بین غنی و فقیر کشور باید در هیئت مدیره
همچنین وجود داشته است گسترده سیاست پاسخ به کمک اقتصاد مدیریت راه خود را از طریق بحران است.

برخی از سیاست پاسخ ثابت شده و موثر در برخی از موارد است. اما آنچه روشن است این است که سیاست پاسخ نمی تواند یک one-size-fits-all. که واقعیت های محلی هر کشور از نظر مالی و اجتماعی و فرهنگی و زیست محیطی زمینه باید در نظر گرفته شود.

بر اساس کار علمی در سیاست های عمومی و توسعه پایدار, من فکر می کنم ضروری است که کشورهای فقیر نیست به سادگی برش و چسباندن مداخلات بودن اعمال شده در کشورهای ثروتمند. خاص تفاوت بین غنی و فقیر کشور باید در هیئت مدیره.

من رو شناسایی شش مناطقی که کشورها در آفریقا انجام می دهد به تمرکز بر روی. لیست آید از تجربه من از کار با دولت به منظور برآورده کردن اهداف توسعه اعم از گنجاندن اجتماعی به پایداری اقتصادی.

شش حوزه کلیدی به تمرکز بر روی

اولین نیاز برای مناسب داده ها و مدیریت اطلاعات. این بازی یک نقش حیاتی راست از شناسایی اولین مورد به ردیابی تماس های ارائه مراقبت های پزشکی زیرساخت ها و مراقبت از آلوده و تحت تاثیر جمعیت. کشورهایی که اطلاعات خود را در مورد ساکنان مانند بریتانیا قادر به هدف قرار دادن اقدامات آنها در محل قرار داده. کشورهایی که نمی باید اطلاعات خود را در مورد جمعیت بسیاری در آفریقا قادر به تمرکز خود را پاسخ.

ثانیا کشورهای در حال توسعه باید برای جلوگیری از به سادگی با کپی کردن سیاست پاسخ از کشورهای ثروتمند. کشورها را از منابع مختلف است. این امر می تواند غیر واقعی برای مهار و کنترل COVID-19 همه گیر در یک راه. وجود دارد نیاز به تجدید نظر و rejig فعلی سیاست پاسخ توسط کشورها را با توجه به زمینه های محلی خود را.

در خانه رشد طرح های مانند پشتیبانی از خانواده و معیشت را ارائه شرایط کافی برای موثر بیماری کنترل و مدیریت است. به عنوان مثال غنا و رواندا را در خانه رشد مدرسه تغذیه و بیمه بهداشت و درمان برنامه های که کار کرده اند. این می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای اطمینان از پوشش ملی از شمول اجتماعی و حمایت اجتماعی در طول این دوره است.

ثالثا منابع محلی باید مورد استفاده قرار گیرد در حالی که خواهان مشارکت بیشتر. این COVID-19 همه گیر نشان داده است قدرت و ضعف هر دو کشور فقیر و غنی. همچنین نشان داده شده است فرصت را برای همکاری برای توسعه پایدار. این شامل پول و حمایت مادی از کشورهای ثروتمند برای کمک به مدیریت این بیماری است.

اجتماعی و بنیادهای اقتصادی بسیاری از کشورها را متزلزل شده است در حالی که انعطاف پذیری-ظرفیت – توانایی جهش و بازیابی – تبدیل شده است به تعریف شخصیت برای بقای کشور است. به عنوان مثال کاهش قیمت نفت خام تحت تاثیر بودجه سالانه بسیاری از کشورهای تولید کننده نفت از جمله نیجریه است. این کشورها نیاز به دوباره استراتژی در تنوع اقتصادی از پایه درآمد.

چهارم نیاز به تقویت موسسات و ساخت ظرفیت انسان برای فاجعه و مدیریت ریسک. داشتن حق نهاد در محل – چنین به عنوان یک فاجعه ملی و مدیریت ریسک کمیسیون وزرا توانایی و مهارت مناسب-مجموعه – نیز موثر بوده است در برخورد با COVID-19 بیماری همه گیر. کشورهای فقیر زیادی برای یادگیری در این جبهه.

Fifthly شهروندان در رحمت دولت زمانی که اورژانس وجود دارد مانند این بیماری همه گیر. اعتماد فقط می توانید مطمئن باشید که حق رهبری است در محل. عوامل مهم در حال احترام به زندگی انسان و پاسخگو و مسئول نهاد.

در نهایت همه کشورها نیاز به بهبود و پایداری طرح است. COVID-19 اولین بار نیست همه گیر اتفاق می افتد در جهان است. در هر قرن شاهد های مختلف بیماری های همه گیر و اغلب در نتیجه جهانی رکود اقتصادی است. آنچه مهم است از این رو است که به برنامه ریزی برای بازیابی. کشورهای ظهور خواهد کرد از زمان شیوع بیماری های مختلف در شرایط اقتصادی است. کسانی که قوی اقتصادی برنامه های بازیابی را بهبود سریعتر و بازسازی بهتر است.The Conversation

Olawale امانوئل Olayide تحقیقات همکار و هماهنگ کننده مرکز برای توسعه پایدار دانشگاه ابادان, دانشگاه ابادان

این مقاله چاپ از مکالمه تحت Creative Commons. خواندن این مقاله.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب