Coronavirus: Watchdog هشدار DB به DC بازنشستگی نقل و انتقالات

شاتر نکات و ترفندها به دنبال به حرکت از یک تعریف سود (DB) به یک تعریف سهم (DC) بازنشستگی در طول Covid-19 بحران

توسط AKHSHIJNEWS در 10 اردیبهشت 1399

شاتر

نکات و ترفندها به دنبال به حرکت از یک تعریف سود (DB) به یک تعریف سهم (DC) بازنشستگی در طول Covid-19 بحران هشدار داده می شود در برابر آن در نامه ای از تنظیم کننده.

تحت هدایت منتشر شده توسط پانسیون تنظیم کننده امروز (29 آوریل), امنای خواسته برای ارسال DB اعضا به دنبال به حرکت به صندوق های بازنشستگی یک نامه هشدار آنها را از خطرات در طول همه گیر و ترغیب آنها به نظر در تصمیم گیری دقت کنید.

امنا تشخیص اضطراب سخت و ناگهانی از اضطراب همراه با اعضای درخواست نقل و انتقالات زمانی که خود ما غریزه به ما می گوید این انتقال ممکن است در بهترین منافع خود را" – Vassos Vassou, Dalriada امنا

پس 2015, جدید آزادی داده اند اعضای طرح انعطاف پذیری بیشتر در چگونه آنها می توانند دسترسی به حقوق بازنشستگی خود را و در سال گذشته £34bn منتقل شد و از DB طرح.

نوسانات بازار ناشی از کروناویروس و عدم قطعیت برای هر دو کسب و کار و امور مالی شخصی بازنشستگی اعضا می تواند در معرض خطر ساخت زانو حرکت تند و سریع تصمیم گیری است که آمار حقوق بازنشستگی خود را.

چارلز Counsell بازنشستگی رگولاتور مدیر اجرایی گفت: "ما مصمم به انجام همه ما می توانیم برای محافظت از محافظ' بازنشستگی از تاثیر بی سابقه ای از Covid-19. تصمیم به انتقال یک گلدان بازنشستگی که گرفته شده یک عمر برای ساخت بسیار جدی است و ما می خواهیم کاربران باید بسیار مراقب باشید هر گونه انتقال تصمیم گیری در این زمان.

"همین دلیل است که برای آینده قابل پیش بینی هر کسی که به دنبال انتقال منافع خود را از DB طرح باید با ارسال جدید نامه هشدار به آنها را متوقف و فکر می کنم به عنوان به خوبی به عنوان آنها را به سمت رایگان و بی طرفانه راهنمایی در دسترس از حقوق بازنشستگی خدمات مشاوره."

Vassos Vassou حرفه ای متولی در Dalriada امنا گفت: "اکثر امنا در حال حاضر برجسته کردن خطرات به اعضای انتقال و ارائه اطلاعات از جایی که آنها می توانید کمک کنید با مشاوره. امنا تشخیص اضطراب سخت و ناگهانی از اضطراب همراه با اعضای درخواست نقل و انتقالات زمانی که خود ما غریزه به ما می گوید این انتقال ممکن است در بهترین منافع خود را.

"اضافی مواد تنظیم کننده درخواست امنا برای درج در اطلاعات ارائه شده به اعضا ارائه خواهد شد حس و تعادل برای اعضا قبل از آنها ادامه با آنچه می تواند زندگی در حال تغییر و به طور بالقوه مخرب تصمیم گیری است."

حقوق بازنشستگی تنظیم شده است صادر راهنمایی برای کمک به طرح و کارفرمایان مقابله با خطرات در حال ظهور و چه امنا باید در برقراری ارتباط با اعضای خود است.

امروز در هدایت و تنظیم کننده خواستار امنا به:

  • برجسته رایگان و بی طرفانه حقوق بازنشستگی ارشاد از بازنشستگی عاقلانه از جمله تلفن قرار ملاقات و اطلاعات آنلاین.
  • تشویق اعضا به تنظیم مشاوره به درک بازنشستگی خود گزینه های.
  • شناسایی افزایش خطرات در چگونه یک عضو تصمیم گرفته است تا دسترسی خود را به صندوق های بازنشستگی و مناسب هشدار از خطرات و پیامدهای انتخاب خود را انتخاب کنید.
  • ارسال به تمام DB اعضا درخواست نقدی معادل انتقال ارزش (CETV) یک قالب نامه امضا شده توسط TPR سازمان رفتار مالی (FCA) و پول و حقوق بازنشستگی و خدمات اجرا می شود که حقوق بازنشستگی خدمات مشاوره.
  • نظارت بر CETV درخواست و اطلاع FCA غیر معمول و یا در مورد الگوهای مانند خوشه و یا همان مشاور در سراسر بسیاری از درخواست.

جبران خسارت و مزایای فرصت های پرسنل امروز


مرور بیشتر جبران خسارت و مزایای شغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن