Coronavirus: چرا کارگران معلول نگه دارید ممکن است برخی از پاسخ ها به پست-همه گیر کار

به عنوان UK plc به تدریج با دقت حاصل از مستند کارفرمایان نیاز به کمک آنها می توانید برای تنظیم به پست-همه گیر

توسط AKHSHIJNEWS در 13 تیر 1399

به عنوان UK plc به تدریج با دقت حاصل از مستند کارفرمایان نیاز به کمک آنها می توانید برای تنظیم به پست-همه گیر کار. بهداشت شغلی پزشکان البته باید یک نقش محوری برای بازی در این. یک نقطه شروع خوب است کارفرمایان به صحبت کردن و یادگیری از تجربیات خود کارکنان معلول استدلال می کنند Dr, تنها مانده, پروفسور کیت خواند و دکتر جیمز ریچاردز.

با وجود کاهش تدریجی از مستند محدودیت های است که ما در حال حاضر شاهد در انگلستان بسیاری از محل های کار باقی می ماند بسته و به عنوان آنها را از ماه مارس هنوز هم نیاز به بسیاری از, اگر نه بیشتر از کارکنان خود را به کار از خانه.

در مورد نویسندگان

Dr تنها مانده است تحقیقات دانشیار دکترا, پروفسور کیت سنگ استاد جنسيت و اشتغال مطالعات و دکتر جیمز ریچاردز است دانشیار در مدیریت منابع انسانی در دانشکده علوم اجتماعی در دانشگاه هریوت وات

کارکنان و کارفرمایان مجبور به رفتن در شیب منحنی یادگیری تنظیم به کار از راه دور. Coronavirus همه گیر اتحادش را تغییر ماهیت کار برای تعدادی از بخش ها از جمله آموزش عالی که در آن ما (نویسندگان) کار می کنند. در واقع برای آموزش عالی به خصوص از راه دور برای دانش آموزان و کارکنان به طور یکسان است به احتمال زیاد همچنان به عنوان یک مسئله مبرم به خصوص که ما را به حرکت پاییز و شروع سال تحصیلی جدید.

البته وجود دارد مقدار زیادی از مشاوره در مورد کنترل از راه دور کار که برخی از کارفرمایان به اشتراک گذاری شده است. هر چند مفید اما با این وجود می تواند کاملا عمومی و یکی از اندازه متناسب با تمام.

مسلما یکی از جمعیت قابل توجهی تخصص در کنترل از راه دور کار است که کم ارزش و نادیده گرفته شده توسط کارفرمایان – که از کارگران معلول.

بسیاری از کارگران معلول در حال حاضر استخدام خلاق و انعطاف پذیر کار الگوها به بهترین متناسب با بهره وری خود را. آنها به طور بالقوه به خوبی قرار داده شده برای ارائه در دراز مدت راهنمایی برای کسانی که تازه به خانه کار اگر کارفرمایان آماده برای گوش دادن و تشخیص این.

برای بسیاری از کارکنان معلول دستیابی به این انعطاف پذیری بوده و یک مبارزه است. همراه با ناتوانی پرداخت و اشتغال شکاف گسترده وجود دارد شواهد نشان می دهد که افراد معلول اغلب محروم از فرصت ها برای پیشرفت در دسترس خود را غیر فعال همسالان و این که بسیاری از کارفرمایان حتی ملاقات خود را حداقل الزامات قانونی در چگونه آنها حمایت کارکنان با اختلال یا طولانی مدت شرایط بهداشتی.

در Heriot-Watt ما شده اند انجام تحقیقات متمرکز بر ناتوانی فراگیر علوم مشاغل (دیسک). این نشان دهنده موانع متعدد به معنی شمول است که باقی می ماند در داخل جامعه دانشگاهی. اما رسم بر این اطلاعات و بازخورد ما همچنین جمع آوری اطلاعات در مورد چگونه به بهترین ارائه خوب "فراگیر مدیریت" تکنیک های است که می تواند کمک و مربوط به خانه-کار کارکنان اینکه آیا یا نه آنها غیر فعال هستند.

این راهنمایی و مشاوره شغلی پزشکان سلامت ممکن است پیدا کردن مفید برای برقراری ارتباط و تاکید به کارفرمایان مبارزه با این فرم های جدید در کار, آیا در اجتماعی فاصله محل کار و یا از راه دور از خانه و یا اگر مرور ترکیبی از هر دو.

بنابراین, آنچه که باید ما به این نتیجه رسیدند?

1) مطمئن شوید که کارگران در حال امن و ارائه آنها را با تجهیزات مناسب. این باید خود مشهود است. بدون در نظر گرفتن که در آن کارکنان مشغول به کار هستند از آن است که وقت خود کارفرما برای اطمینان از آنها در حال انجام این کار در ایمنی و خطرات احتمالی به حداقل رسانده است.

اولین چیزی که کارفرمایان باید انجام دهید در نتیجه -- و آن آه باید در حفظ كیفیت – است که از نیروی کار خود را به آنچه آنها نیاز دارید (به جای اینکه به آنها بگویید آنچه آنها فکر می کنم آنها نیاز) با توجه خاص بودن پرداخت به نیازهای مربوط به شرایط بهداشتی و اختلالات.

این تصور که افراد به طور جدی به فریبکارانه برای دسترسی به محل کار پشتیبانی, است, خوشبختانه, به طور گسترده ای در پى دارد ، اما خود افشا رای از کارکنان معلول باقی می ماند در سراسر بخش به دلیل ترس فرض ننگ و بدرفتاری.

ضروری است کارفرمایان را تشویق به اعتماد کارکنان خود را که آنها کسانی هستند که می تواند به شما کارفرما به "متخصص" مشاوره در مورد بهترین روش برای حمایت از کار خود را نیاز دارد. همچنین 'مناسب' به ارسال کارکنان متخصص تجهیزات است که استفاده از آنها در حد معمول کاری به آنها را قادر به کار به راحتی در خانه.

2) تغییر اهداف را بیشتر انعکاسی از زمینه. دریافت کارفرمایان به رسمیت شناختن و درک کنند که زمانی که ما در حال صحبت کردن در مورد از راه دور کار محل اقامت به طور انحصاری سازگاری جسمی. آنها می تواند شامل چیزهایی مانند تغییرات سیاست های, روش ها و محل کار و شیوه های.

انتظارات باید به طور عملی و واقعی آن حتی ممکن است که وجود خواهد داشت یک نیاز برای کاهش اهداف بهره وری و آرامش از توسعه حرفه ای برنامه حتی اگر فقط به طور موقت.

اقتصادی خرید اینترنتی از ویروس است که می تواند احساس در فرد سازمانی و سطح ملی به ویژه در زمینه بهداشت روانی و اضطراب است.

کارفرمایان خواهد بود بسیار کمتر به احتمال زیاد قادر به از طریق چالش های پیش رو اگر کارگران خود را در حال overworking خسته مضطرب و تاکید کرد شاید مدیریت اضافی مراقبت از مسئولیت و یا مدیریت سلامت طولانی مدت شرایط بدون هیچ گونه حمایت و یا به رسمیت شناختن آن است. در واقع, آن است که بیشتر احتمال دارد آنها ممکن است فقط سوختن و بهره وری خود را کاهش خواهد یافت اگر آنها به طور مداوم قرار می گیرد تحت فشار غیر منطقی و موفق inflexibly.

3) نوع و روشن باشد. در سراسر دیسک, پروژه روشن شده است که هر چند اغلب ناخواسته معلول افراد اغلب به احساس به عنوان اگر آنها یک بار و یا "سخت" به دلیل خاص خود را در محل کار نیاز دارد.

مسیر به حمایت اغلب در دسترس نیست و نیازهای خود را به حداقل رسانده با وجود استعدادها و مهارت های خود.

در حال حاضر وجود دارد یک فرصت برای کارفرمایان و مدیران به متعاقب آن است که همه کارکنان – غیر فعال شده یا نه – می دانیم که کار خود را با ارزش است.

سازمان نیاز به ارائه وضوح در خود اهداف استراتژیک در طول coronavirus هرج و مرج و شواهد از آنها چگونه بوده است مناسب تغییر برای اطمینان از راحتی و حمایت از کارکنان خود را. آن زمان به طور شفاف در مورد سازمانی تصمیم گیری به خصوص مربوط به کمبود مالی و پیامدهای بالقوه برای کارکنان.

اگر چه این بیماری همه گیر کوروناویروس ترسناک است و مخل به اعتقاد ما این را فراهم می کند یک فرصت برای کارفرمایان به یاد بگیرند که از افراد معلول در مورد مفید راهبردهای مقابله ای برای جداسازی برنامه های احتمالی برای زمانی که فن آوری نتواند و توصیه های عملی در مورد که بهتر است سیستم عامل برای ارتباط است.

این اجازه می دهد تا برای کسانی که جدید و یا تلاش برای انطباق با کنترل از راه دور کار را به تأمل در خود را قبل از آزادی به شرکت های مختلف در محل کار و خارج از سایت حوادث بدون نگرانی از بودجه به یک مراقب برای حضور در سازماندهی دسترسی تدارکات در نظر گرفته شده دشوار است برای داشتن خاص خاطرات الزامات خاص اضطراب و یا در حال neurodiverse.

دیسک محققان مانند خودمان امید که کارفرمایان در سراسر همه بخش ها را در زمان استفاده از این فرصت به درخواست خود را غیر فعال کارکنان چگونه آنها می توانند بهترین حمایت از آنها. در نهایت ما امیدواریم که که هر کس نگه داشتن امن و آنچه را که آنها نیاز به آن را از طریق این بحران است.

اطلاعات بیشتر در مورد دیسک های پروژه می توان در اینجا یافت نشد.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب