Coronavirus را گسترش شکاف جنسیتی در محل کار و خانه

زنان بیشتر به از دست دادن شغل خود را از مردان و coronavirus را گسترش شکاف جنسیتی هر دو در محل کار و در خانه ب

توسط AKHSHIJNEWS در 25 اردیبهشت 1399

زنان بیشتر به از دست دادن شغل خود را از مردان و coronavirus را گسترش شکاف جنسیتی هر دو در محل کار و در خانه با توجه به تحقیقات منتشر شده امروز.

یک مطالعه از مدرسه اقتصاد لندن' مرکز عملکرد اقتصادی آمده است که بیش از دراز مدت – coronavirus بحران خواهد آورد در مورد "تغییر قابل توجهی" در نقش های جنسیتی.

نویسندگان دکتر کلودیا Hupkau و پروفسور باربارا Petrongolo پیش بینی است که به عنوان زن تحت سلطه بخش هایی مانند مهمان نوازی شده اند بدترین ضربه توسط ویروس و مربوط به محدودیت توزیع مشاغل زیان می تواند به شدت در زنان است.

این پژوهش تحت عنوان کار مراقبت و جنسيت در طول Covid-19 بحران نیز در بر داشت که تعطیلی مدارس و مهد کودک تنظیمات به معنای زنان بیشتر احتمال دارد به مراقبت از کودکان در خانه منجر به افزایش از قبل موجود و نابرابری در بخش مراقبت است.

اما اذعان دارد که افزایش پذیرش کار از خانه می تواند به نفع زنان بیش از مردان در دراز مدت.

این گزارش که در انگلستان 48% از زنان در کارهایی که انجام می شود از خانه در برابر 39 درصد از مردان و با توجه به "سنگین تر از مسئولیت های خانواده" زنان ممکن است ارزش انعطاف پذیری و یا کار از راه دور فرصت های بیشتر از مردان است.

بعلاوه در حدود یک پنجم از خانواده های که در آن وجود دارد یک مادر و پدر و فرزندان, مراقبت از کودکان در حال حاضر به اشتراک گذاشته شده بیشتر به طور مساوی بین زنان و مردان – یا به این دلیل که پدر است کار از خانه و یا کار نمی کند.

این درست است به خصوص در خانواده هایی که مادر با این نسخهها کار در یک انتقادی بخش هایی مانند بیمه خدمات درمانی و پدر مجبور است در خانه بمانند. "این ممکن است سرعت بخشیدن به تکامل هنجارهای جنسیتی نسبت به عادلانه تر نقش" گزارش می یابد.

پروفسور Petrongolo گفت: "Covid-19 بحران در حال حاضر در حال گسترش شکاف جنسیتی در محل کار که در آن زنان بیشتر احتمال دارد به از دست دادن شغل خود را نسبت به مردان و در صفحه اصلی که در آن زنان در حال بدست گرفتن بخش عمده ای از مراقبت از کودکان.

"اما اقلیت قابل توجهی از خانواده ها که در آن پدران در حال حاضر شانه عمده ای از مراقبت از کودکان. همراه با راه ما در حال تطبیق با زندگی کاری ما برای مقابله در این مستند این به من امید میده که در دراز مدت در برابر جامعه پدیدار خواهد شد."

Dr Hupkau اضافه شده است که زنان در حال حاضر با چالش های بزرگ به عنوان آنها حساب برای اکثریت خط مقدم نقش و یا در معرض خطر بیشتری هستند از دست دادن کار خود را به عنوان آن را در معرض خطر از جمله بخش به عنوان مهمان نوازی.

او گفت: "مطالعات قبلی نشان داده اند که زنان ارزش کار انعطاف پذیر و توانایی به کار از خانه و اگر این گزینه ها باقی می ماند به عنوان اقتصاد بازگشایی است که می تواند افزایش والدین توانایی ترکیب کار و خانواده تعهدات.

"هجوم زنان به بازار کار در طول جنگ جهانی دوم منجر به دائم تغییر مثبت برای زنان در چشم انداز کار در دهه های بعد.

"شاید زمانی که ما به عقب نگاه های Covid-19 بحران خواهد شد ثابت شده است مشابه نقطه عطف است."

کارمند روابط فرصت های پرسنل امروز


مرور بیشتر روابط کارکنان مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن