شورای تغییر جهت رای به تبر بحث بافر از دوچرخه آئین نامه

محتوای مقاله در ادامهCoun. سارینا Gersher تنها دیگر عضو شورا به رای در برابر بافر در پاییز گذشته seconded حرکت

توسط AKHSHIJNEWS در 7 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

Coun. سارینا Gersher تنها دیگر عضو شورا به رای در برابر بافر در پاییز گذشته seconded حرکت. Coun. گاف هیلاری همچنین ابراز حمایت از او.

SASKATOON,SK--FEBRUARY 14/2016 9999 news city council --- City Councillor Mairin Loewen listens to Growth PLan Summit speakers, Monday, March 14, 2016. (GREG PENDER/ SASKATOON STARPHOENIX)
Coun. Mairin Loewen را به جلو حرکت برای کاهش یک بحث برانگیز دوچرخه سوار-عابر پیاده بافر از شهر جدید دوچرخه آئین نامه. گرگ پندر/ساسکاتون StarPhoenix

Coun. شیدا Donauer که به پیشنهاد این ایده زمانی که آئین نامه برای اولین بار مورد بحث گفت: از دیگر اقدامات در این آئین نامه هستند "به اندازه کافی خوب نیست" پیشرفت برای اطمینان از ایمنی عابر پیاده.

"من فکر می کنم ما یک فرصت در اینجا به واقع رهبری این کشور در ایمنی عابر پیاده," او گفت:.

مشاوران دارن تپه تروی دیویس و Bev دوبوا طرفه با Donauer و رای دادند در برابر حرکت است. شهردار چارلی کلارک و مشاوران ژاک Jeffries و سینتیا بلوک پیوست Loewen, گاف و Gersher در حمایت از آن است.

Coun. ان Iwanchuk در این نشست غایب بود.

اگر آن را به حال گذشت بافر زیاد شده اند و تنها یکی از نوع خود در کانادا. این پیشنهاد قبلا با انتقاد از دوچرخه سواری و عابر پیاده طرفداران.

در اوایل بهار امسال به عنوان بخشی از ترافیک اصلاحیه آیین نامه اجرایی, شورای, تصویب یک مفهوم مشابه است که نیاز به وسایل نقلیه برای حفظ یک متر فاصله از دوچرخه سواران.

جدید دوچرخه آئین نامه همچنین شامل یک ماده است که اجازه می دهد تا کودکان زیر سن 14 سالگی به سوار شدن در شهر پیاده رو.

دوچرخه سواری سیاست شده است ستیز در ساسکاتون. در مصاحبه هفته گذشته Loewen پیشنهاد آن را به احتمال زیاد به عنوان "ذاتا سیاسی" از آنجا که زیرساخت های دوچرخه سواری نشان دهنده "یک چالش برای ما به عنوان هنجارهای یک جامعه است."

"ما بسیار ماشین-محور جامعه است. حتی اگر ما صرف نیست واقعا که چقدر زمان و یا پول در, دوچرخه سواری, مهم, سیاست, زیرساخت های آن را تصرف توجه عمومی در یک نامتناسب راه" او گفت:.



tinyurlis.gdv.gdv.htulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب