کشور بزرگترین هلیوم تصفیه تسهیلات به ساخته شده است در جنوب غربی استان

محتوای مقاله در ادامهدر بخشی به دلیل افزایش تقاضای جهانی برای هلیوم کمبود عرضه منجر به افزایش قیمت بیش از 160

توسط AKHSHIJNEWS در 8 خرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

در بخشی به دلیل افزایش تقاضای جهانی برای هلیوم کمبود عرضه منجر به افزایش قیمت بیش از 160 درصد بیش از سه سال گذشته است. هلیم استفاده می شود در همه چیز از تحقیقات پزشکی به تست تشخیصی دیجیتال فن آوری نیمه هادی ها و فیبر اپتیک و انرژی هسته ای و امکانات به موشک سیستم جوشکاری به بالن.

NAH رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت نیکلاس اسنایدر گفت: این شرکت خوش شانس به کار "در یک حوزه قضایی با حمایتی نظارتی ساختار مطلوب زمین شناسی برای هلیم تولید و نیروی کار ماهر."

با توجه به استان های اخیر مقررات اصلاحات شامل گسترش PST معافیت اکتشافی و حفاری چاه و فعالیت است. ساسکاچوان دارای یک "پایدار و بسیار رقابتی" 4.25 درصد حق امتیاز را برای هلیوم استان گفت.

سرو تپه MLA داگ استیل گفت: این پروژه بزرگ مناسب برای یک منطقه از استان که "به خود می بالد در توسعه منابع و رشد اقتصادی است."

پروژه تایید شده از طریق ارزیابی زیست محیطی فرآیند با توجه به استان است. اسنایدر گفت: این پروژه نشان می دهد که "قابل اعتماد بلند مدت تولید هلیوم را می توان از غیر هیدروکربنی منابع که به معنی کوچکتر اثرات زیست محیطی در حالی که هنوز هم با بهره گیری از تجربه و تخصص در توسعه استان را صنعت خدمات."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن