دادگاه شنود بسته شدن استدلال در Brandin آجر قتل درجه اول محاکمه

محتوای مقاله در ادامهPelly گفت Chaisson تنها به وسیله نقلیه به دلیل آجری بود که رانندگی را تهدید او را به انجا

توسط AKHSHIJNEWS در 4 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

Pelly گفت Chaisson تنها به وسیله نقلیه به دلیل آجری بود که رانندگی را تهدید او را به انجام این کار و نشان داد که او یک تفنگ پس از فرار آنها به یکدیگر در فروشگاه رفاه. پس از او به ضرب گلوله کشته شد Chaisson فرار کرد و داشت در مقابل یک خانه در 100 بلوک از خیابان P جنوبی.

آجر به حال یک کالیبر .22 اره-off shotgun با او. Bains گفت: تفنگ بود همان یک آجر را قبلا شهادت او تا به حال دیده می شود او را از گنجه خود را.

Pelly شهادت دادند که در شب Feb. 13 او در خانه یک زن است که یک عضو از Terror Squad باند.

او گفت: آجر و دیگران تا به حال یک جلسه در یک اتاق از خانه که در آن سلاح های حاضر بودند قبل از آجر Pelly و دو نفر دیگر رو به یک ماشین.

این گروه ساخته شده چند توقف در خانه در ریورسدل و دلپذیر هیل محلات قبل از رفتن به فروشگاه که در آن آنها در نهایت فرار به Chaisson.

که دنباله ای از حوادث به منزله یک طرح Bains گفت: مرکب Chaisson محدود بودن و سپس یک فاصله کوتاه که چمنها به اتهام آدم ربایی سپس به ضرب گلوله کشته شد.

"این قتل درجه اول تعریف" Bains گفت.

"او قطعا در حال برنامه ریزی برای انجام کاری با سلاح های که شب و قصد تغییر آن را به عنوان در رفت." طرح رسمی شد یک بار آجر وارد فروشگاه و دیدم Chaisson بن استدلال کرد.

آجر وکیل پاتریک مک دوگال استدلال که مشتری خود را گناه نباید لولا در Pelly گفتن از حوادث به خصوص با توجه به این که او اعتراف گرفته اند مت آن شب.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب