COVID-19. بدون وعده های غذایی مدرسه میلیون ها نفر از کودکان و نوجوانان در معرض خطر ناامنی غذایی

غذایی و کشاورزی و بهداشت و درمان رم Apr 15 سال 2020 - برای میلیون ها نفر از کودکان در سراسر جهان COVID-19 شیو

توسط AKHSHIJNEWS در 28 فروردین 1399
غذایی و کشاورزی و بهداشت و درمان

رم Apr 15 سال 2020 - برای میلیون ها نفر از کودکان در سراسر جهان COVID-19 شیوع به این معنی نیست شدن مهم ترین اگر نه تنها وعده غذایی روز است.

"ما تخمین زده است که حدود 360 میلیون کودک [از 380 میلیون] دسترسی ندارند به کسانی که وعده های غذایی ... از این کودکان حدود نیمی از آنها در پایین و پایین تر-کشورهای با درآمد متوسط', کارمن Burbano مدیر برنامه جهانی غذا در مدرسه تغذیه بخش گفت: درجه عرض جغرافیایی.

بیشترین تاثیر را در حال فقیرترین کسانی که کودکان و نوجوانان در حال حاضر در تلاش به دلیل جنگ و گرسنگی و عدم امنیت غذایی و فقر بودن پناهنده یا آواره. نگرانی بزرگ وجود دارد که کشورها به ویژه در شاخ آفریقا شده اند که نهفته در حال حاضر توسط صحرا ملخ کسانی که وابسته به واردات مواد غذایی و سوخت در صنعت گردشگری و یا حواله.

در آمریکای لاتین و کارائیب 85 میلیون شرکت در برنامه تغذیه در مدرسه – به طور عمده انجام شده توسط دولت -حدود 10-12 میلیون نفر از آسیب پذیر ترین خانواده ها: "در منطقه ما وجود دارد موقعیت های مختلف. آرژانتین یا برزیل [به عنوان مثال] را قوی شبکه های ایمنی ... نگرانی های ما بیشتر برای کشور بسیار ضعیف موسسات ... هائیتی که بسیار شکننده کشور در بخش شمالی آمریکای مرکزی که در آن اعداد از ناامنی غذایی و فقر هنوز هم بسیار بالا ... ونزوئلا ... ' ریکاردو رپللو مواد غذایی افسر امنیتی در مواد غذایی و کشاورزی سازمان ملل متحد گفت: در درجه عرض جغرافیایی.

آن است که نه فقط تغذیه کودکان و نوجوانان,' شکم

در یک روز معمولی در مدرسه, کودکان, غذا خوردن یک ترکیب غیر فاسد شدنی و مواد غذایی تازه اغلب به صورت محلی تهیه شده. برنامه جهانی غذا – کدام عامل در 51 کشور و حمایت از بیش از 12 میلیون بچه, فقیرترین فقیرترین و حساس ترین مناطق جهان است که به دنبال جایگزین: نگاهی-صفحه اصلی جیره کوپن و یا پول نقد است که خانواده ها می تواند به صرف در فروشگاه ها.

'این بچه ها دریافت می کردند بسیار مهم حمایت تغذیه ای از طریق کسانی که وعده های غذایی. آن را فقط در مورد تغذیه شکم خود را; آن را در مورد آنها را ضروری تغذیه ... از طریق وعده های غذایی آنها دریافت مواد مغذی, مواد غذایی, برنج غنی شده یا مکمل و یا چیزهایی است که به جلوگیری از کم خونی است که جلوگیری از گرسنگی', Burbano گفت.

چالش برای مواد غذایی سازمان ملل متحد آژانس مطمئن شوید کودکان ادامه دریافت آنچه آنها نیاز دارند حتی اگر COVID-19 اقدامات پیشگیری بر زنجیره غذایی. Take-صفحه اصلی جیره 'باید در مورد مواد غذایی فاسد نشدنی تنها. ما نمی تواند شامل چیزهایی است که بد خواهد شد در حمل و نقل و غیره.', Burbano اضافه شده است. گزینه ها می تواند شامل غذاهای غنی شده یا مکمل.

اما بسته بندی تحویل جیره و حتی پوسته پوسته شدن صورت نقدی و کوپن برنامه های که در آن این مواد غذایی برنامه در حال حاضر در محل است که به عنوان آسان نیست آن را به عنوان ممکن است به نظر می رسد زمانی که در محیط های بحرانی: "این در مورد خلاقیت در مورد راه حل', Burbano گفت. 'ما در حال تلاش برای استفاده از فن آوری های دیجیتال به عنوان آنجا که ممکن است. ما می توانیم نقل و انتقال وجوه و یا پول نقد به همراه و یا به حساب های بانکی بدون تماس داشتن با افراد ذینفع. ما در حال تلاش برای گسترش توانایی های ما در آن حس " او گفت:.

"دولت با ظرفیت بیشتر در حال حاضر اجرای برخی از این اقدامات است. در آمریکای لاتین رپللو توضیح داد که برخی از آنها عبارتند از ارائه وعده های غذایی برای خانواده ها از طریق ارتش و پلیس و سازمان های جامعه مدنی. نسبت به بحران مالی سال 2008 بسیاری از توسعه یافته قوی تر شبکه های ایمنی. در آرژانتین به عنوان مثال در حال حاضر وجود دارد یک برنامه در محل برای حمایت از مادران با کودکان زیر پنج سال با نقدی که در حال حاضر با افزايش معادل هزینه از دست رفته وعده های غذایی مدرسه.

زمانی که خانواده ها باید برای خرید مواد غذایی در خرید مواد غذایی در حال تغییر است: کمتر تازه بیشتر غیر فاسد شدنی مانند ماکارونی یا برنج ساده تر برای پیدا کردن آسان تر به حفظ و ذخیره برای دوره های طولانی تر. 'چهره دیگر سکه این است که رژیم غذایی خود را و یا مواد غذایی الگوهای در حال رفتن به تغییر دهید', رپللو گفت. که نگرانی از فائو است که ارائه مشاوره و راهنمایی و دستور به آماده سازی غذا برای حفظ حداقل برخی از تعادل و تنوع در رژیم غذایی ... آن را نیز فرصتی برای غذا خوردن در خانه برای آماده سازی مواد غذایی با کودکان به آنچه که شما در حال غذا خوردن مهم تر ...', رپللو توضیح داد.

در دراز مدت تعطیلی مدارس نیز می تواند یکی دیگر از ضربه: 'نگرانی ما این است که همه کودکان به احتمال زیاد به بازگشت به مدرسه. [کسانی که] از خانواده های فقیر به طور معمول باید مسئولیت آنها را به مراقبت از خواهر و برادر خود کار می کنند و.... و با کشیدن آنها را از مدرسه تمام خانواده ها خواهد آنها را به عقب خواهد شد و ثبت نام آنها را به عقب', Burbano گفت. اما وعده های غذایی مدرسه می تواند انگیزه ای در یک Back-to-school' کمپین که برای برنامه جهانی غذا و یونیسف در حال تلاش برای پیوستن به نیروهای.

تاثیر بر خانواده ها و جوامع

از دست داده و دسترسی به مدرسه وعده های غذایی است که نه تنها تهدید کننده سلامت کودکان, اما آن نیز تأثیر آسیب پذیر ترین خانواده ها با کاهش درآمد خود و جوامع روستایی که در آن کشاورزان در مقیاس کوچک نشان دهنده مهم حلقه در مدارس زنجیره تامین است.

"وعده های غذایی در مدارس به عنوان یک شبکه امن نمایندگی 10 درصد از درآمد ماهانه از این خانواده ها. 'اگر شما به دور است که غیر مستقیم درآمد مرکب ممکن است با بیکاری ... از دست دادن معیشت ... این واقعا فاجعه بار برای خانواده', Burbano گفت.

علاوه بر این, بسیاری از کشاورزان که در حال ساخت یک زندگی فروش مواد غذایی به مدارس و بسیاری از آن ها زنان نیز تحت تاثیر قرار.

نقش کشاورزی خانوادگی متفاوت است از کشوری به کشور با توجه به رپللو. اما در مورد COVID-19 مستند و تاثیر آن بر توزیع مواد غذایی, خرید از بازارهای محلی می تواند یک فرصت: 'زنجیر کوتاه و ... آن است که سخت تر بسته شود و یا تحت تاثیر قرار. به نظر می رسد می توان آن را بخشی از راه حل ....', رپللو گفت. در آمریکای لاتین و لوازم از خانواده کشاورزان جنبه کلیدی تغذیه در مدرسه برنامه ها به خصوص در برزیل.

هر چه راه حل خواهد بود در محل قرار داده باید اطمینان حاصل شود کودکان در حال تغذیه است و خانواده ها و کشاورزان پشتیبانی می کند. تأمل در اهمیت این برنامه Burbano گفت: "آنچه این بحران مشهود است و نقش بسیار مهم است که برنامه های اجتماعی ایمنی netsz برنامه های مانند مدرسه تغذیه در جامعه'.

اعتبار عکس: WFP/Photolibrary

این داستان در اصل منتشر شده توسط درجه عرض جغرافیایی



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب