COVID-19: شکاف دیجیتال رشد می کند و گسترده تر در میان جهانی مستند

توسعه و کمک های اولیه, آموزش و پرورش, ویژه, جنس, جهانی, عناوین, IPS سازمان ملل متحد: در داخل گلخانه فقر &

توسط AKHSHIJNEWS در 19 اردیبهشت 1399
توسعه و کمک های اولیه, آموزش و پرورش, ویژه, جنس, جهانی, عناوین, IPS سازمان ملل متحد: در داخل گلخانه فقر & SDGs منطقه, دسته بندی TerraViva سازمان ملل متحد

فقر & SDGs

مارسیا خولیو Vilanculos تصویر اینجا در این مورخ عکس با نوزاد خود بود یکی از شرکت کنندگان از سواد دیجیتالی دوره آموزشی در Ideario innovation hub, ماپوتو, موزامبیک یک چند سال پیش. تنها 6.8 درصد از تمام Mozambican زنان با و یا بدون داشتن یک تلفن همراه با استفاده از اینترنت. اعتبار: مرسدس Sayagues/IPS

سازمان ملل متحد, مارس 8 سال 2020 (IPS) - شکاف دیجیتال تبدیل شده برجسته تر از همیشه در میان جهانی coronavirus مستند اما کارشناسان نگران هستند که در شرایط فعلی این تقسیم که در آن بیش از 46 درصد از جمعیت جهان باقی می ماند و بدون فن آوری و یا دسترسی به اینترنت می تواند به رشد گسترده تر — به خصوص در میان زنان است.

"در حال حاضر وجود دارد عمیق تقسیم در دسترسی به فن آوری از جمله اینترنت و پزشكي قبل از COVID-19 شروع به گسترش" Astra Bonini ارشد توسعه پایدار مسئول در سازمان ملل متحد وزارت امور اقتصادی و اجتماعی ملل متحد در DESA) گفت: IPS. "شکاف دیجیتال شده است, بسته, اما بیش از 46 درصد از مردم هنوز هم بدون دسترسی و در میان زنان این نرخ پایین تر است با بیش از نیمی از همه زنان نیست."

افشای مشکل موجود

خودنمایی عدم دسترسی به تکنولوژی و اینترنت است که تنها ساختمان در قبل از نابرابری های موجود بین جوامع در امور درآمد و ثروت و دسترسی به مراقبت های بهداشتی و برق و آب تمیز زندگی و شرایط کار و دسترسی به حمایت اجتماعی و کیفیت آموزش و پرورش Bonini اشاره کرد.

چگونه مردم قادر به مقابله با این بحران به شدت به جامعه تعلق دارند و جایی که آنها ایستاده و با توجه به عوامل فوق اعلام. در اصل این begs سوال: داده های اجتماعی فاصله یک معیار کلیدی برای مهار ویروس و دسترسی آنلاین است که اصلی ترین راه برای همیشه در ارتباط ماندن است که جوامع باید ابزار برای زنده ماندن این بیماری همه گیر?

"با نیاز به ظرفیت بالا سیستم بهداشت و درمان و تقریبا یک شبه انتقال به خدمات اینترنتی از جمله آموزش از راه دور و پزشکی از راه دور, نابرابری در دسترسی به فن آوری را ترک خواهد کرد و مردم و مهار گزینه های آنها برای گرفتن بهداشت و درمان و پزشکی, درمان و همچنین برای دسترسی به آموزش از راه دور و آنلاین اطلاعات در مورد کاهش قرار گرفتن در معرض COVID-19," Bonini گفت: IPS.

و تقسیم است و نه فقط در معرض بودن وقتی که می آید به آموزشی دسترسی داشته باشید. مسائل دیگر مانند دسترسی به فن آوری پزشکی از جمله هواکش و تجهیزات حفاظتی نیز "بسیار نابرابر در سراسر جغرافیای," Bonini گفت.

Bonini شد یکی از سخنرانان در "تقویت علم و فناوری و پرداختن به نابرابری" وبینار برگزار شده توسط سازمان ملل متحد DESA در چهار شنبه, مه 6. نیز برجسته بودند ماریا فرانسیسکا Spatolisano, Shantanu موکرجی Deniz Susar مارتا Roig از سازمان ملل متحد DESA و همچنین Fabrizio Hochschild-دروموند این مشاور ویژه دبیر کل در آماده سازی برای بزرگداشت U. N. s سالگرد 75.

موضوع بحث این بود که چگونه علم و فناوری می تواند اجرا شود به آدرس فعلی بیماری همه گیر.

در مصاحبه با IPS Susar حکومت و دولت مسئول در سازمان ملل متحد DESA اشاره کرد که برآورد 3.6 میلیارد دلار از جهان 7.8 میلیارد نفر باقی می ماند آفلاین امروز با اکثر آنها در کشورهای توسعه نیافته.

"اتصال آنها به اینترنت است نه یک کار آسان است و هم یک وظیفه تنها برای دولت بلکه بخش خصوصی گفت:" IPS. "همکاری مورد نیاز است."

تنها 30 درصد از کشورهای کم درآمد قادر به ارائه دیجیتال دسترسی به آموزش برای دانش آموزان خود را که یک عهد به کارشناسان Bonini اشاره کرد.

اخیر اندازی "آموزش گذرنامه" ابتکار عمل آورده و این موضوع بیشتر به نور است. در حالی که آن را راه اندازی به ایجاد کلاس های درس در دسترس برای دانش آموزان در خانه گیر کرده پلت فرم سازندگان قادر به طرح نحوه دسترسی به این امکانات برای کسانی که بدون دسترسی دیجیتال.

Bonini با تاکید بر اهمیت گسترش خانوار پوشش اینترنت برای خانواده ها و دانش آموزان برای دسترسی به کلاس های آنلاین و/یا آنلاین فرصت های یادگیری و همچنین به عنوان آنها را به دسترسی به بهداشت و درمان-اطلاعات مرتبط.

"وجود دارد یک ضرورت برای گسترش مقرون به صرفه دسترسی به اینترنت و به سرمایه گذاری بنیادی در آموزش و پرورش برای بهبود دیجیتال عدالت تلاش های" Susar اضافه شده است. "وجود دارد بسیاری از طرح های مختلف در سراسر جهان است. بیشتر باید انجام شود."

همکاری بین بازیگران مختلف جامعه

هر دو Susar و Bonini تصریح کرد: اهمیت بخش خصوصی نیز برای بازیگران مختلف در جامعه را به گرد هم می آیند برای یک راه حل برای پرداختن به این شکاف است.

"به طور کلی سیاست گذاران می تواند اطمینان حاصل شود هر کس می تواند دسترسی با از بین بردن موانع" Susar گفت: IPS. "این می تواند مشوق های مالیاتی و یا سایر یارانه ها. بخش خصوصی می تواند انجام بخشی خود را در همان راه با ارائه مقرون به صرفه دسترسی های مختلف و گزینه های مختلف برای گروه های با درآمد."

او افزود که مشارکت بین سازمان های دولتی و خصوصی می تواند موثر در حصول اطمینان از این که دانشگاه ها و جامعه مدنی می تواند یک نقش بسیار مهم "در ظرفیت سازی به ویژه برای گروه های آسیب پذیر در کسب مهارت های دیجیتالی".

Bonini موافقت کرد و بر اهمیت اقدامات از همه بخش ها و همچنین. "دولت می تواند منجر به پاسخ اما بخش خصوصی و جامعه مدنی و تمام افراد باید در هیئت مدیره به سیاست های کار," او گفت:.

در حالی که این روابط در حال تاسیس و مکالمات شروع Bonini پیشنهاد بیشتر موقع راه برای پرداختن به این شکاف می تواند از طریق توسعه با استفاده از رادیو و تلویزیون و یا وسایل دیگر که به احتمال زیاد در حال حاضر در دسترس در خانواده های کم درآمد.

"ما نیاز به درک نیازهای مردم ما نیاز به پیدا کردن منابع مورد نیاز برای رسیدن به این نیاز دارد" گفت: Susar. "این COVID-19 همه گیر دولت مجبور به همکاری با سایر ذینفعان برای فراهم کردن دسترسی. ما فقط می توانیم امیدوار باشیم که این همکاری ها می تواند همچنان در پست COVID19 جهان است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب