خلاق انزوا: Rock band W3APONS بدون توقف از طریق همه گیر

محتوای مقاله در ادامهUlan-Hohol: من قطعا از دست mosh چاله. ما همه نوع از کار موسیقی. هنگامی که شما انتخاب می ک

توسط AKHSHIJNEWS در 9 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

Ulan-Hohol: من قطعا از دست mosh چاله. ما همه نوع از کار موسیقی. هنگامی که شما انتخاب می کنید زندگی موسیقیدان شما را به نوعی مجبور به انجام مقدار زیادی از آن را به خودتان ... پس من تنها آزادی از همه که رفتن و دیدن دیگر زندگی می کنند را نشان می دهد. و من عاشق mosh چاله. و ما احتمالا نمی خواهید به آن را برای یکی دیگر از چند سال.

Welbourne: در هفته گذشته ما تا به حال نوع دو نشان می دهد بازگشت ... و من واقعا متوجه شدم که من چقدر ارزش آن است. من ارزش فقط بیرون رفتن و انجام است. حتی از نظر فیزیکی و آواز و به مدت سه ساعت — من از دست این. من تقریبا یک تمرین فقط از آواز خواندن و نواختن.

س: آنچه که رسانه ها باید شما بچه ها مصرف شده در طول همه گیر?

Ulan-Hohol: من به تماشای بسیاری از جامعه است.

Welbourne: من به تماشای یک زن و شوهر از مدارک سری در Netflix بکشد ... اما من قاتل در زمان هنگامی که من نمی توانستم بخوابم بود قطعا بازی نینتندو سوئیچ. به طور خاص گوگل.

اسکات: من شده است خواندن این کتاب به نام در جستجوی زمان از دست رفته که بسیار خنک است. من به تماشای این سری به نام قدرت بزرگ سری.

Ulan-Hohol: شما هم به تماشای بسیاری از فیلم Leprechaun.

اسکات: Oh yeah! من به تماشای تمام فیلم Leprechaun بازگشت به عقب یک روز. و آه Lucky Charms هرگز همان خواهد بود برای من. و البته چگونه می تواند به شما برای جلوگیری از آن تمام تئوری های توطئه است. خیلی اخبار در چند ماه گذشته است که آن را مانند "چه به این باور است که به اعتقاد" به ویژه هنگامی که افراد نزدیک به شما هستند و هضم برخی از که فوق العاده خلاق اطلاعات است. همین دلیل است که شما را تا پایان به تماشای شش یا هفت B-movies در یک ردیف.

maolson@postmedia.com



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب