حزبی نمایندگان مجلس مصرانه از دولت برای در نظر گرفتن چهار روز در هفته

Mark Thomas/شاتر یک گروه از صلیب ثالث, نمایندگان مجلس نوشته است به صدراعظم Rishi Sunak درخواست از دولت برای در

توسط AKHSHIJNEWS در 2 تیر 1399

Mark Thomas/شاتر

یک گروه از صلیب ثالث, نمایندگان مجلس نوشته است به صدراعظم Rishi Sunak درخواست از دولت برای در نظر گرفتن چهار روز کار در هفته است.

این گروه معتقد است که این سیاست می تواند "یک ابزار قدرتمند برای بازیابی از این بحران" و می خواهد Sunak به راه اندازی یک کمیسیون به بررسی پیامدهای چهار روز در هفته.

جدید کمیسیون در اسکاتلند آتی کمیسیون در حال حاضر به دنبال به تعدادی از اقدامات مشابه برای کمک به ملت بازیابی از تاثیر coronavirus – با چهار روز کار در هفته مطرح برای بحث و گفتگو.

نیوزیلند نخست وزیر Jacinda protocol wine studio نیز در مورد احتمال معرفی چهار روز کار در هفته برای تحریک اقتصاد و افزایش گردشگری داخلی در حالی که مرزها بسته شده است.

امضا برای این نامه عبارتند از سابق سایه صدراعظم جان McDonnell, SNP MP Mhairi سیاه و سبز MP کارولین لوکاس و همچنین ارتباط کارگران با رهبر اتحادیه Dave Ward و ایان Waddell دبیر کل کنفدراسیون کشتی سازی و مهندسی اتحادیه های کارگری.

در این نامه با اشاره به کاهش ساعت کاری پس از رکود بزرگ در دهه 1930 که معرفی شد در تلاش برای کاهش بیکاری است. "کوتاه ساعت طول تاریخ استفاده شده است به عنوان یک راه برای پاسخ به بحران اقتصادی" آن را می گوید.

"الگوهای کار شده اند به طور چشمگیری تغییر به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر و اعتقاد ما بر این است در حال حاضر حق را به کاوش قرار دادن چهار روز 30 ساعت کار در هفته (یا هر معادل تنوع) در جلو و مرکز – از جمله حمایت از کسانی که در کم درآمد – به عنوان کشور متحد پشت ساختمان برگشت بهتر از این بحران" را به آن می افزاید.

"سه چهارم از کارگران در بریتانیا در حال حاضر پشتیبانی از چهار روز کار در هفته قبل از بیماری همه گیر کوروناویروس آمار و میلیون ها نفر از کارگران در حال حاضر به حال یک طعم و مزه از کار از راه دور و در ساعت های مختلف. آن را در هیچ یک از منافع به بازگشت به فشار و استرس است که مردم تحت قبل از این بیماری همه گیر."

Aidan هارپر که منجر به 4 روز در هفته کمپین گفت مهم است برای اطمینان از "ما یک مدل بهتر از کار در حال ظهور [از بحران] همانطور که ما در حال رفتن در".

"مزایای یک هفته چهار روز بی حد و حصر دارد; سلامت روان و تندرستی کار مشترک بیشتر به طور مساوی در سراسر اقتصاد بهره وری بیشتر در کار و پتانسیل شرکت در بیشتر سازگار با محیط زیست پایدار رفتارهای."

در آن مانیفست انتخاباتی سال گذشته حزب کارگر متعهد به ارائه 32 ساعت کار در هفته در یک دهه اگر آن انتخاب شد.

نیروی کار برنامه ریزی فرصت های پرسنل امروز


مرور بیشتر نیروی کار و برنامه ریزی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن