'اعلام حواله را به عنوان ضروری خدمات مالی'

اقتصاد و تجارت, بهداشت و سلامت, انگلستان و سوئیس می گویند در یک بیانیه مشترک این تصویر نشان می دهد که کشورها

توسط AKHSHIJNEWS در 5 خرداد 1399
اقتصاد و تجارت, بهداشت و سلامت,

انگلستان و سوئیس می گویند در یک بیانیه مشترک

این تصویر نشان می دهد که کشورهایی که از پول جریان به بنگلادش یک سرویس است که به شدت تحت تاثیر شیوع کروناویروس.

آوریل 25 سال 2020 - انگلستان و سوئیس در تماس هستند بیشتر همکاری جهانی برای اطمینان از دسترسی به دیجیتال حواله خدمات برای حمایت از مردم در طول شیوع کروناویروس.

چنین حواله حساب برای بیش از پنج درصد از تولید ناخالص داخلی در حداقل شصت کشورهای در حال توسعه. بانک جهانی پیش بینی حواله به پایین و کشورهای با درآمد متوسط سقوط خواهد کرد 20 درصد و یا $110 میلیارد دلار در سال 2020 است.

در یک بیانیه مطبوعاتی مشترک دو کشور اروپایی گفت: این مهم است که مطمئن شوید که مهاجر و جوامع در سراسر جهان می تواند همچنان به ارسال کمک های مالی به خانواده های آنها.

تماس مهم برای بنگلادش. یک کشور است که به شدت بستگی به مهاجر حواله بود که 18 میلیارد دلار در سال گذشته است و به احتمال زیاد به کاهش 22 درصد این سال است. همچنین چند لاخ بنگلادش با مهاجران ممکن است در بازگشت به خانه پس از مواجهه با زیان کار در حالی که کسانی که مشتاق به پیدا کردن شغل در خارج از کشور را نیز ممکن است دیدن این رویا به حقیقت می پیوندند هر زمان به زودی.

بیانیه مشترک صادر شده در روز جمعه بر نیاز فوری برای افرادی که قادر به ادامه دسترسی به خدمات انتقال پول و دولت ها را به مطمئن شوید که آن دسته از وجوه رسیدن به آن با تکیه بر این حمایت است.

هر دو بریتانیا و سوئیس نیز ترغیب کشورها برای حمایت از دسترسی بیشتر به دیجیتال پرداخت و خدمات به اعلام حواله ضروری خدمات مالی. آنها همچنین تشویق حواله ارائه دهندگان خدمات به منظور کاهش هزینه ها و هزینه های برای مردم پرداخت.

ارسال پول توسط افراد به خانواده و دوستان زندگی در پایین و کشورهای با درآمد متوسط بالغ بر $554bn در سال 2019 است و تاسیسات حیاتی در بسیاری از کشورهای در حال توسعه افزایش توسعه اقتصادی و بلند کردن مردم از فقر است.

اما coronavirus است که در حال حاضر با داشتن یک تاثیر بزرگ با کاهش دستمزد کارگران مهاجر و coronavirus محدودیت های ساخت آن را سخت تر برای مردم برای دسترسی به خدمات انتقال پول.

کاهش پرداخت خواهد تاثیر شدید در کشورهای که در آن بسیاری از مردم در حال حاضر رو به فقر و حتی گرسنگی به عنوان یک نتیجه از تاثیر اقتصادی این بیماری همه گیر.

بریتانیا بین المللی توسعه, منشی, Anne-Marie Trevelyan گفت: "این بیماری همه گیر کوروناویروس معنی است که ما همه در مورد چگونه ما خانواده و دوستان در اینجا و خارج از کشور در حال مقابله است. به همین دلیل ما در حال ساخت آن را آسان تر برای جوامع مهاجر در انگلستان و کشورهای دیگر برای ادامه به انتقال پول به بستگان خود را."

"این خواهد بود که نجات بخش برای برخی از خانواده ها در کشورهای در حال توسعه که در آن coronavirus ساخت کمبود مواد غذایی و بهداشت و درمان و فقر شدید حتی بدتر است. ما در حال کمک به جلوگیری از شکننده اقتصاد از رو به سقوط بالقوه در طول بیماری همه گیر."

فدرال عضو شورا Ignazio Cassis رئیس فدرال سوئیس وزارت امور خارجه اضافه شده است.

"حواله مهم هستند اما دشوار است به دلیل COVID-19. بنابراین اجازه دهید مطمئن شوید که آن موانع برداشته شده در سراسر جهان! فن آوری های جدید می تواند به ما کمک کند در اینجا."

مشترک تماس بود و با حمایت همکاران از جمله بانک جهانی و سازمان ملل متحد سرمایه صندوق توسعه سازمان ملل متحد, برنامه توسعه و سازمان بین المللی برای مهاجرت. تعدادی از کشورها در حال حاضر پیوست از جمله اکوادور مصر السالوادور, جامائیکا, مکزیک, نیجریه و پاکستان است.

دولت بریتانیا است که در انگلستان مردم را می توانید در ادامه به بازدید حواله مراکز باید آنها نیاز به در حالی که رعایت اجتماعی فاصله و ایمن ماندن. دیجیتال خدمات انتقال پول نیز در دسترس هستند.

این داستان در اصل منتشر شده توسط The Daily Star, بنگلادش



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن