تحویل شرکت DPD و B&Q صاحب به استخدام هزاران نفر از کارکنان جدید

عکس: شاتر رشد سریع تقاضا برای کالاهای خریداری شده به صورت آنلاین و برای تبادل نظر موارد منجر تحویل شرکت DPD و

توسط AKHSHIJNEWS در 29 خرداد 1399

عکس: شاتر

رشد سریع تقاضا برای کالاهای خریداری شده به صورت آنلاین و برای تبادل نظر موارد منجر تحویل شرکت DPD و B&Q صاحب مرغ برای استخدام هزاران نفر از کارکنان اضافی در انگلستان است.

DPD اعلام کرده که می خواهد به استخدام 3,500 رانندگان و 2500 کارکنان پشتیبانی مانند بسته بر حسب و مکانیک.

مرغ ماهیخوار گفت که به دنبال جذب بین از 3000 و 4000 کارگران با حدود 50 درصد از آنها در انگلستان است. خرید و فروش آنلاین در B&Q و Lumberjack بیش از سه برابر طول ماه های آوریل و مه ،

مدیر اجرایی مرغ تیری Garnier بود امیدوار کننده نیست شغل دائمی ، او گفت: این شرکت استخدام جدید خواهد بود "موقت" در طول تابستان با توجه به آنچه اتفاق افتاده است به تقاضا پس از coronavirus اقدامات کاسته شد.

در نشانه ای است که فروشندگان خیابان بالا' مشکلات هستند به مراتب بیش از DPD گفت: از آن انتظار رشد قوی برای ادامه کار با وجود بازگشایی فروشگاه های فروش وسایل غیر ضروری. آن اعلام کرد که سرمایه گذاری £200 متر در وسایل نقلیه منطقه ای انبار و دستگاه های دستی برای رانندگان به رکورد تحویل.

DPD رئیس Dwain مک دونالد توصیف مستند دوره به عنوان "بزرگترین رونق در خرده فروشی آنلاین" انگلستان تا به حال دیده بود.

او به بی بی سی گفت: "من فکر می کنم خیابان بالا گزاف گویی خواهد شد که در آن از چیزهایی که در حال حاضر, اما ما باید به پایه ما مدل سازی در گفتگوهای ما با خرده فروشان و بینی خود را."

اما او گفت که او انتظار می رود وجود دارد خواهد بود به مراتب بیشتر تکیه بر تجارت الکترونیکی در آینده است.

مدیریت مشاوران مک کینزی گفته است که بسته تحویل به مصرف کنندگان 40 درصد رسید در طول مستند. این شرکت پیش بینی کرد سطح سفارشات آنلاین کاهش خواهد یافت به عنوان کشورهای بازگشایی فروشگاه های خیابان بالا اما هنوز هم وجود دارد 20% بیشتر خرید آنلاین تحویل این سال نسبت 2019.

"ما انتظار داریم برخی از آنلاین خروش برای بخش خرده فروشی به چوب اما نه در این سطح دیده می شود در شروع مستند" فلوریان Neuhaus یک مک کینزی شریک بی بی سی گفت.

DPD متعلق به دولت فرانسه متعلق به شرکت پستی La Poste است که در حال حاضر دومین اکسپرس تحویل پاکت شرکت در اروپا پس از دویچه پست DHL.

اما به طور منظم بسته تحویل به خانه ممکن است پایدار و بلند مدت و به آرامی در حال جایگزین تحویل به قالبهای. صنعت تحلیلگران نشان می دهد که تنها راه تحویل شرکت خواهد بود قادر به مقابله با حجم خواهد بود برای ارائه به واحدهای قالبهای در "انتخاب کردن" (PUDO) مکان و یا انبار با استفاده از خودکار بسته ماشین آلات (APMs) به دلیل هزینه های ذاتی در ارائه به خانه های فردی. کارشناسان گفته اند که این امر می تواند بسیار سخت برای رشد در تحویل شرکت به همسان با رشد راننده استخدام.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب