سگ فرزندخواندگی خوشه اما یک سگ ارشد هنوز هم منتظر یک خانه

محتوای مقالههمانطور که بیشتر مردم در زمان تصمیم گیری است که در حال حاضر به اتخاذ یک حیوان خانگی به خانواده جدی

توسط AKHSHIJNEWS در 17 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله

همانطور که بیشتر مردم در زمان تصمیم گیری است که در حال حاضر به اتخاذ یک حیوان خانگی به خانواده جدید امید نجات سگ توسط امید آن طولانی ترین اقامت اقامت به زودی باید یک خانه دائمی خود تماس بگیرید.

Krypto هفت سال آبی heeler-Husky شده است با امید جدید برای نیمی از عمر خود را ماندن در یک پرورشگاه تا زمانی که به تصویب رسید. Krypto است آرام و کم-تعمیر و نگهداری سگ ارشد که خوشبختانه نقش خود را در حیاط خلوت با پرتاب و در pouncing توپ خود را با توجه به فاستر مادر جوآن هاجز.

SASKATOON, SK--MAY 5/2020 - 0506 news covid dogs - Despite dog adoption rates spiking during the pandemic, Krypto, a senior dog with New Hope Dog Rescue, is still waiting for a family to adopt him. Photo taken in Saskatoon, SK on Tuesday, May 5, 2020. (Saskatoon StarPhoenix/Matt Smith)
با وجود سگ تصویب نرخ خونتان در طول COVID-19 گیر Krypto شده است انتظار بیش از سه سال با امید نجات سگ خانواده او را به اتخاذ مت اسمیت/ساسکاتون StarPhoenix

"او می تواند خود مات و متحیر کردن. او نمی خواهید به بازی توپ را با هر کسی. شما فقط نشستن وجود دارد و او خنده گفت:" Hodges که پرورش Krypto در طول آن سه سال است.

Krypto گرفته شد تصویب لیست ماه گذشته زمانی که امید تیم فکر می کردند که او را در بر داشت یک خانه دائمی پس از 1,170 روز. اما روز بعد او بازگشت به خانواده فاستر.

گاهی اوقات آن را تنها یک ماده از پیدا کردن بازی مناسب گفت: Tricia McAuley های جمع آوری کمک های مردمی هماهنگ کننده جدید امید. صرف نظر از اینکه این سگ یک سگ ارشد و یا یک وضعیت پزشکی آنها خوشبین هستند که هر سگ را برای همیشه به خانه.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب