استفاده داخلی بررسی برای در نظر گرفتن حقوق و دستمزد پیشرفت و ناخواسته ترک

شاتر دولت در نظر دارد که چگونه قربانیان خشونت خانگی می تواند بهتر پشتیبانی شده توسط کارفرمایان خود را و است که

توسط AKHSHIJNEWS در 21 خرداد 1399

شاتر

دولت در نظر دارد که چگونه قربانیان خشونت خانگی می تواند بهتر پشتیبانی شده توسط کارفرمایان خود را و است که به دنبال در گزینه ها از جمله اورژانس پرداخت حقوق و دستمزد و ارائه برنامه ریزی نشده را ترک کنند.

دسترسی انعطاف پذیر کار می کند و دیگر نیاز خواهد شد نگاه در بررسی چگونگی سازمان و دولت می تواند کمک به مقابله با خشونت خانگی. آن را نیز در نظر بگیرید که چگونه قربانیان 'سوء استفاده اقتصادی' می تواند کمک مانند پرداخت دستمزد به بانک های مختلف حساب در قربانی درخواست و ساخت اورژانس حقوق و دستمزد پرداخت به کسانی که دچار مشکلات مالی.

کسب و کار وزیر Paul اسکالی که راه اندازی این بررسی روز گذشته گفت: "خشونت خانگی ممکن است در خانه رخ می دهد اما تاثیر آن امتداد به هر جنبه ای از بازماندگان زندگی می کند.

"این بررسی با هدف به کارفرمایان اعتماد به نفس و دانش برای حمایت از کارگران آسیب دیده استفاده داخلی. آن را خواهد ساخت پایه شواهد برای آینده ممکن است اقدام توسط دولت و کارفرمایان به اطمینان حاصل شود که بازماندگان به درستی پشتیبانی در محل کار."

دولت تخمین می زند که یک پنجم داخلی قربانیان سوء استفاده نیاز به زمان کار به دلیل سوء استفاده از آنها رنج می برند.

CIPD اجرایی پیتر پنیر گفت: کارفرمایان باید کمک به ایجاد حمایت محل کار با افزایش آگاهی و ارائه سیاست های راست و راهنمایی برای مدیران و کارکنان.

"بیش از حد بسیاری از مردم زندگی خود را نابود داخلی سوء استفاده وجود دارد و در حال رشد است و شواهد از افزایش حوادث در طول مستند و بحران کنونی است. خشونت خانگی یک مسئله اجتماعی بلکه یک محل کار موضوع است. کار باید به یک مکان امن برای مردم که آنها احساس آنها می توانید برای حمایت بپرسید," او گفت:.

"EHRC تحقیقات همچنین نشان می دهد که 75 درصد از کسانی که تحمل خشونت خانگی را هدف قرار داده و در محل کار از اذیت و آزار تماس های تلفنی و سوء استفاده همکاران پس از رسیدن به دفتر نشده است."

این بررسی با هدف شناسایی بهترین راه هایی است که قربانیان می تواند توسط کارفرمایان خود را که آیا آن است که کمک های مالی یک خروجی برای گزارش سوء استفاده یا حمایت عاطفی است.

بخش کسب و کار و انرژی و استراتژی صنعتی است که در ابتدا به دنبال نوشته شواهد از کارفرمایان و سایر ذینفعان به نیازهای خاص از قربانیان سوء استفاده و اینکه آیا این ملاقات تحت اشتغال فعلی شیوه های.

آن را بعد از در نظر گرفتن بهترین عمل از کارفرمایان در بریتانیا و خارج از کشور با توجه به بهبود اشتغال فعلی حقوق چارچوب است.

خانم ورا بیرد QC قربانیان' کمیسر انگلستان و ولز گفت: "داشتن یک شغل و صرف وقت و دور از معتادان خود را ارائه می کنند درجه ای از استقلال است که می تواند مهم برای افراد مبتلا به سوء استفاده.

"من آگاه هستم از یک طرح در Northumbria که در آن حدود 400 دولتی و خصوصی با کارفرمایان به توافق رسیدند به نامزد کارکنان قهرمانان در کارکنان خود را که دیگر کارکنان به راحتی می تواند به آن مهم است به عنوان برخی از مردم ناراحت کننده گزارش به طور مستقیم به مدیر یا کارفرما.

"من می خواهم برای دیدن نمونه های عالی از قبیل این تبدیل به هنجار شده است. و من را تشویق هر کسی که می تواند برای کمک به این نظر – که امیدوارم منجر به تغییر مثبت است محل کار همه جا – برای انجام این کار است."

مدیر منابع انسانی فرصت ها در پرسنل امروز


مرور بیشتر مدیر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن