شک و تردید بیش از 1200 شغل به عنوان برگر, زنجیره ای چهره فروش

عکس: عامر Ghazzal/REX/شاتر آینده از حدود 1200 شغل در معرض خطر هستند با این خبر که برگر, زنجیره ای بایرون آخرین

توسط AKHSHIJNEWS در 9 تیر 1399
Byron. Photo: Amer Ghazzal/REX/Shutterstock

عکس: عامر Ghazzal/REX/شاتر

آینده از حدود 1200 شغل در معرض خطر هستند با این خبر که برگر, زنجیره ای بایرون آخرین عمده اپراتور رستوران به صورت فروپاشی مالی در طول coronavirus بحران است.

اسکای نیوز و بی بی سی امروز گزارش داد که زنجیره ای است در زمینه اطلاع از قصد به انتصاب مدیران اگر چه بایرون خود را نه تایید این خبر تا کنون. این حرکت را حمایت قانونی از طلبکاران در حالی که بحث با آنها در مورد بدهی.

محدود بازگشایی بایرون رستوران است که انتظار می رود از اواسط ماه جولای و برخی از شاخه های آن در حال حاضر ارائه takeaways.

حسابداری شرکت KPMG شده است به دنبال فروش بایرون پس اما ممکن است شده اند وجود دارد هیچ پیشنهادی برای خرید 51-خروجی 2007 تاسیس زنجیره ای به عنوان یک نگرانی رفتن. آن است که در حال حاضر متعلق به سه تپه سرمایه همکاران.

وجود دارد هر چند تصور می شود بهره از منابع مختلف در دستیابی به بخش هایی از کسب و کار از جمله نام تجاری و سایت های خاص. این می تواند منجر به یک به اصطلاح بسته قبل از دولت که در آن فرد دارایی های فروخته شده به صاحبان جدید.

انتصاب مدیران را دفع طلبکاران در حالی که زنجیره ای انجام مذاکرات با خریداران بالقوه است. در سال 2019 تولید شده یک گردش مالی £70.9 m با سود ناخالص £31.6 متر. این نماینده شگفت انگیز بازیابی داده شده است که در گزارش قبلی سال مالی بایرون ساخته شده بود از دست دادن بیش از £42m.

در ضمن کافه روژ لاس Iguanos و بلا ایتالیا صاحب غذاخوری گاه به گاه است که به دنبال یک خریدار قرار دادن برخی از 6000 شغل در معرض خطر و رستوران گروه اجرا می شود که Frankie & Benny و Garfunkels نزدیک خواهد شد بیش از 100 رستوران با از دست دادن از 3000 شغل در یک شرکت داوطلبانه در توافق است. آن را در حال حاضر قرار داده شده در آن 80 Chiquito Tex-Mex رستوران در دولت در پایان ماه مارس. Carluccio را متعلق به نقطه عطفی گروه نیز وارد دولت در ماه مارس است.

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن