Dyson بازگشت به کار طرح با تاخیر توسط کارمند اعتراض

Dyson Malmesbury, گیاه, تصویر چند سال پیش. عکس: PA تصاویر کارکنان در شرکت مهندسی Dyson شد بنا به گزارش خشم جمع

توسط AKHSHIJNEWS در 2 خرداد 1399

Dyson Malmesbury, گیاه, تصویر چند سال پیش.
عکس: PA تصاویر

کارکنان در شرکت مهندسی Dyson شد بنا به گزارش خشم جمعه گذشته با یک درخواست به بازگشت به محل کار در کوتاه مدت متوجه.

یکی از کارکنان که صحبت به روزنامه گاردین گفته شده است یک واکنش خشمگین از نیروی کار است. این منجر به Dyson معکوس تصمیم روز بعد.

در روز جمعه 15 مه, جدید اجرایی رولاند کروگر ارسال یک ایمیل پس از آن دیده می شود توسط نگهبان به کارکنان اطلاع رسانی به آنها باید شروع به بازگشت به کار در تغییر الگوهای تغییر از دوشنبه. ایمیل فرستاده گفته بعد از ساعت کار.

روز بعد تصمیم عوض شد و پس از این شرکت تا به حال "بررسی نکات".

ایمیل اعلام کرد که کارکنان می توان به دو تقسیم دوار تیم های متناوب بین خانه و دفتر کار. با توجه به کارمند حساب این را به معنای برخی از کارکنان نیاز به سفر برای شرکت Wiltshire کارخانه در Hullavington و Malmesbury, با وجود اینکه قادر به کار از خانه.

استیو ترنر دستیار دبیر کل متحد اتحادیه های کارگری گفت: "این مهم است به عنوان مثال چگونه بسیاری از کارفرمایان را تفسیر ضعیف و نامشخص و گیج کننده پیام در مورد امن بازگشت به کار از دولت است.

"در مورد Dyson کارگران که هنوز هم باید کار از خانه آنها شده اند قادر به مجموع فشار علیه کارفرمای خود.

"بسیاری از کارگران هستند که با اعتماد به نفس و یا سازمان یافته و در همان موقعیت خواهد بود یا از لحاظ اقتصادی مجبور به کار بدون اقدامات مناسب بودن در جای خود قرار داده و یا تحت فشار برای بازگشت تحت ترس از دست دادن شغل خود است."

یک سخنگوی Dyson پاسخ داد: "سلامت رفاه و امنیت شغلی از Dyson مردم شده است اولویت ما در طول بحران به عنوان ما همیشه روشن ساخته شده است. دانشگاه ما باقی مانده است باز در سراسر به عنوان 450 نفر مشغول به کار برای ایجاد Dyson ونتیلاتور – که شکر خدا بود و نه مورد نیاز است.

"ما به دنبال درخواست دولت برای تولید و پژوهش سازمان به راه اندازی مجدد اقتصاد است. کسانی که Dyson افرادی که از خانه کار می کنند خواسته شده است برای ادامه به انجام این کار کسانی که نیاز به دسترسی به تجهیزات در محوطه دانشگاه می تواند انجام این کار در یک محیط کاری امن و کسانی که نیاز به حضور گاه به گاه در محوطه دانشگاه هستند که حمایت خود را برای تکمیل وظایف.

"ما در حال نگه داشتن هر فرد در دانشگاه ما امن بیش از دولت هدایت این شامل اجباری پوشیدن ماسک صورت فاصله گرفتن اقدامات افزایش تمیز کردن پروتکل و متوسط بررسی است. ما را حفظ کامل حقوق و مزایای, نه furloughed هر گونه کارکنان و پذیرفته نیست هر Covid-19 کمک های مالی اما مانند بسیاری از شرکت ها هستند که رو به قبر اقتصادی آینده است."

نیل توماس شریک در اشتغال بخش متخصص حقوقی توماس منسفیلد گفت که همه شرکت ها باید به بازگشت به روند کار مقدار زیادی از فکر. "طبعا بسیاری از کارفرمایان به باز کردن کسب و کار خود را به دفع مالی خراب کردن اما کارکنان طیف وسیعی از حمایتهای قانونی در محل برای محافظت از آنها را از تحت فشار قرار دادند به بازگشت به کار بیش از حد در اوایل و یا دلایل اشتباه" او گفت:.

"کارفرمایان می تواند به کاهش خطر ادعا می کند برای کسب و کار خود را با انجام محل کار ارزیابی ریسک و با توجه به ریسک در پرتو شرایط فردی. کارفرمایان نیاز به حفظ اعتماد و اعتماد به نفس در کارکنان خود را."

این دیدگاه تقویت شد توسط Mark Harris, منجر مشاور در مدیریت ریسک و تداوم کسب و کار شرکت Blindside خطر که گفت: "بد قضاوت ارتباطات در مورد بازگشت به کار مایه تاسف است. شد کارکنان مشورت بودند تکرار اتحادیه مشورت? شما ایجاد یک پایگاه داده است که افراد کار می کنند که در آن روز. شما به هر گونه مسائل در یک, یک به یک, اساس, بنابراین شما برای جلوگیری از اختلافات با کارکنان.

در سخنرانی خود در یک کنفرانس آنلاین در کسب و کار و همه گیر هریس افزود: "شما نیاز به رفتن را از طریق خود برنامه ریزی سناریو بنابراین شما نمی توانید با یک نیروی کار گفت: "این است'."

او گفت: این بیماری همه گیر به حال نشان داده است که رویکردهای مشترک مورد نیاز ساخته شود به بحران مدیریت برنامه های.

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de
آخرین مطالب