سردبیران توجه داشته باشید: یک صفحه کامل Cal روز

Cal روز جشن سالانه است که ورودی دانش آموزان و دانشجویان فعلی و UC برکلی جامعه اشتیاق در انتظار همه سال. Cal رو

توسط AKHSHIJNEWS در 31 فروردین 1399

Cal روز جشن سالانه است که ورودی دانش آموزان و دانشجویان فعلی و UC برکلی جامعه اشتیاق در انتظار همه سال. Cal روز 2020, اما, ساخته شده مجازی و با آن امید یک بازی سرگرم کننده Cal روز کاهش یافته است. ما می خواهم به شما یادآوری است که این شکست نباید شما را از زندگی خود بهترین خرس طلایی زندگی در طول این تلاش بار در مارس 18, ما باید افتخار تر از همیشه به UC برکلی دانشجویان و بخشی از گسترده تر UC برکلی جامعه است.

روزانه در کالیفرنیا تولید شده ویژه Cal روز 2020 موضوع به حفظ کال بعد روح زنده در میان همه ما را — بدون توجه به آنچه که مختصات خود را ممکن است. خوانده شده در مورد دانش آموزان تأمل در خود و یا در سال گذشته در دانشگاه برکلی, چگونه به جشن کال بعد از خانه و آنچه به نگاه به جلو به آینده است. با این حال شما انتخاب می کنید به جشن Cal روز این سال ما امیدواریم که شما در حال نگه داشتن امن و سالم است. در اینجا به یک صفحه کامل Cal روز! رفتن خرس!

جویس کم است به ویژه مسائل مربوط به ویرایشگر. تماس با جویس در [email protected]. تماس با آلیسون Fong در [email protected]. تماس با جاسپر Kenzo Sundeen در [email protected].



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب